Dobré řízení Městského úřadu Boskovice
Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00048
Projekt je zaměřen na zefektivňování interních procesů úřadu se zaměřením na uživatele služeb úřadu. V rámci projektu bude provedena analýza a následná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace s uživateli úřadu, zvyšování transparentnosti činnosti úřadu včetně eliminace korupčního prostředí a začlenění etických principů do fungování úřadu. Součástí projektu je rovněž rozšíření vzdělávacích aktivit. Dále bude provedena finanční analýza, která poskytne objektivní podklady pro plánované snižování nákladů, zvýšení veřejné kontroly a zefektivnění hospodaření PO. Posílí se transparentnost hospodaření města vůči veřejnosti, získávání zpětné vazby od občanů, propagace dosažených výsledků prostřednictvím portálu města. Bude zaveden systém řízení kvality, motivace zaměstnanců a klientů MěÚ k poskytování podnětů ke zlepšování.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 3. 2013 - 30. 6. 2015
- Cílová skupina: Primární cílovou skupinou jsou zaměstnanci MěÚ Boskovice a volení zástupci města Boskovice
Příjemce
- Město Boskovice
- IČ: 00279978
-
Sídlo:
- Ulice: Masarykovo náměstí
- Číslo popisné: 2/40
- Městská část: Boskovice
- Město: Boskovice
- Kraj: Jihomoravský kraj
- PSČ: 68001
- http://www.boskovice.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Veřejná správa a veřejné služby
- Investiční priorita: 4.1 - Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy
- Výzva: Výzva pro předkládání GP 4.1 – Zvýšení kvality řízení, financování a good governance v úřadech územní veřejné správy