Zpět

Efektivní a štíhlý úřad Rapotín: Inovativní pojetí finančního řízení

Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00088

Hlavním cílem projektu je zavedení inovativního finančního řízení na manažerské bázi na obecním úřadě Rapotín a zřízených organizacích.


Tento hlavní cíl se dále dělí na konkrétní dílčí cíle, které budou naplňovány realizací jednotlivých klíčových aktivit, což je zpracování 3 odborných analýz:1. "Úvodní analýza financování a finančního řízení", jejíž cílem je vyhodnocení stávajícího stavu financování a finančního řízení v organizaci.2."Analýza současného stavu správy majetku a nákupních procesů", jejíž cílem je vyhodnocení stávajícího stavu a efektivity správy bytového fondu a rozdělení kompetencí v případě nákupů mezi obec Rapotín a zřízované organizace.3."zpracování strategie zavádění inovativního finančního řízení", jejíž cílem je návrh optimalizační strategie Rapotína v oblasti financování a finančního řízení vč. akčního plánu.Posledním cílem projektu je poskytnout cílovým skupinám vzdělání v oblasti fin.řízení a provést tak podporu nastartovaných procesů změn v řízení pomocí vzdělávání, což povede k fixaci změn z hlediska lidských zdrojů.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 1. 2013 - 30. 6. 2014
  • Cílová skupina: Cílovými skupinami jsou zaměstnanci a zastupitelé obce Rapotín.

Příjemce

  • Obec Rapotín
  • IČ: 00635901
  • Sídlo:
    • Ulice: Družstevní
    • Číslo popisné: 125
    • Městská část: Rapotín
    • Město: Rapotín
    • Kraj: Olomoucký kraj
    • PSČ: 78814
  • http://www.rapotin.cz

Financování (v Kč)

Operační program Zaměstnanost


Více informací o projektu


 
16. 10. 2018