Odborné vzdělávání pracovníků výroby a rozvodu tepla a stavební výroby
Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.01165
KA 1 - Řízení a monitoring projektu
V rámci této aktivity bude zajištěna organizace, řízení a administrace projektu, naplnění jeho cílů, výstupů.
Probíhat bude po celou dobu realizace projektu.
KA 2 - Zvýšení odborné kvalifikace pracovníků
Předmětem KA je získání nových poznatků, které mají zásadní dopad pro zvýšení odbornosti aktuálnosti, efektivity a bezpečnosti výroby.
Zásadní je schopnost know-how efektivně sdílet mezi jednotlivými odbornostmia účelně propojovat znalosti jednotlivých specialistů.
Aktivita tedy zahrnuje odborné vzdělávání, které bude poskytováno jednotlivým pracovníkům na základě identifikovaných nedostatků v jejich profesionálních kompetencích a také v zájmu rozšíření kvalifikace společnosti onové odbornosti.
V rámci aktivity bude realizováno 20 školících témat
KA 3 - Efektivní využití odborných SW nástrojů
Pro dosažení cílů potřebuje firma zaškolit nejen konstruktéry a projektanty, ale i obsluhy složitých energetických zařízení, která pracuji se speciálními SW.
SW IS ENERGIS je nástroj využívaný firmami působícími v oblasti výroby a dodávek tepla.
Žadatel disponuje IS Helios a připravuje instalaci této nadstavby.
Klíčové je naučit zaměstnance tuto nadstavbu nad IS efektivně využívat. Ztoho důvodu byla do plánu zařazena i část praktických nácviků - efektivní podpora pro praktické ovládnutí IS.
Je nutné zefektivnit spolupráci jednotlivých součástí firmy zpřehledněním organizačních a výrobních procesů v naší firmě.
Tento přístup je v souladu se současnými trendy tak, aby se zvýšila produktivita vývoje nových zařízení i modifikace stávajících, omezila se chybovost, nastavily se standardy spolupráce a změnových řízení.
Bez používání aktuálních specializovaných softwarů není možné udržet dlouhodobou konkurenceschopnost žádné společnosti.
V rámci aktivity bude realizováno 25 školících témat.
KA 4 - Klíčové dovednosti - Osobní efektivita
Cílem KA je zvýšit kompetence všech pracovníků společnosti v několika směrech:
Práce s nejpoužívanějšími kancelářskými aplikacemi je podstatnou součástí každodenní pracovní činnosti napříč společností.
Nedostatečně efektivní využívání pokročilejších funkcí aplikací má výrazný dopad na efektivitu odborných prací a je proto nutné znalosti zejména s přechodem na nové verze software obnovovat.
Za současných podmínek se důsledné uplatňování metod finančního řízení a kontroly finančních toků stává nutnou součástí pracovní rutiny příslušných oddělení společnosti a je tedy nutné náležitě zvýšit odbornost zodpovědných pracovníků.
V oblasti personálního řízení budou školením podpořeny oblasti kvalifikace,které nebyly dosud ve firmě rozvíjeny a jejichž význam dále poroste.
Předpokládáme, že v rámci aktivity bude realizováno 5 školících témat.
KA 5 - Rovné příležitosti mužů a žen
Dílčí aktivity, kterými bude žadatel tuto aktivitu naplňovat, jsou směřovány do následujících činností:
1/ Vybraný zaměstnanec firmy bude absolvovat kurz v oblasti RP. Předpokládáme, že v rámci aktivity bude realizováno 1 školící téma.
2/ Následně provede interní analýzu aktuální praxe ve firmě z pohledu RP. Zaměstnanci vyplní na úvod dotazník mapující jejich genderové zkušenosti vč. otázek týkajících se problematiky slaďování rodinného a profesního života.
3/ Implementace principů RP do interních procesů (např. úprava firemních směrnic; zaměřit se na rozvoj alternativních forem výkonu práce během MD/RD;atd.)
4/ Na konci projektu pak bude provedena srovnávací analýza, jejímž výstupem bude hodnotící zpráva, která popíše, k jakým změnám skutečně v praxi došlo a jaký další směr je nutné sledovat v rámci udržitelnosti projektu.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 5. 2013 - 30. 4. 2015
- Cílová skupina: Do projektu budou zapojeny 4 typy cílových skupin:; - Vedoucí TH + energetický manažer + vedoucí oblastí + techničtí pracovníci(8 osob); - Mistři a jejich zástupci (8 osob); - Vedení firmy + ekonomický ředitel + účetní + manažer IMS (3 osoby); - Technici + projektanti (20 osob); - Obsluha energetických zařízení (29 osob)
Příjemce
- ERDING, a.s.
- IČ: 25512455
-
Sídlo:
- Ulice: Kosmákova
- Číslo popisné: 2195/28
- Městská část: Židenice
- Město: Brno
- Kraj: Jihomoravský kraj
- PSČ: 61500
- http://www.erding.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Adaptabilita
- Investiční priorita: 1.1 - Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
- Výzva: Výzva č. 94 pro předkládání GP 1.1 - Podnikové vzdělávání