Všechny operační programy ESF řízené MPSV, v jejichž rámci je (bylo) možné žádat o finanční podporu. K aktuálnímu OP Zaměstnanost zde naleznete potřebné informace o zaměření operačního programu, výzvy k předkládání projektů, odkazy na metodické příručky, související aktuality a akce.  
Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.

Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.01212

Společnost existuje od roku 1994 a orientuje se na poskytování komplexních marketingových služeb s vysokou přidanou hodnotou. Svým zákazníkům nabízí poradenství a služby ve specifických oblastech reklamy.Cílem projektu Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MARCO reklamní agentura, spol. s.r.o. je rozvoj a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu prostřednictvím zvyšování adaptability zaměstnanců pomocí zvýšení jejich odborných znalostí a dovedností a doplňkově dovedností manažerských a jazykových. Odborné vzdělávání zaměstnanců bude zaměřeno na školení v odborných grafických programech a digitální postprodukci, B2B Marketingu, reklamě, digitálním marketingu, efektivitě v komunikaci s veřejností a účetnictví. Součástí systému vzdělávání bude i manažerské vzdělávání pro klíčové zaměstnance firmy a výuka anglického jazyka.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 5. 2013 - 30. 4. 2015
  • Cílová skupina: Cílové skupiny budou zapojeny formou přímé účasti na školeních. Celkem bude podpořeno 20 os.; ; Do projektu zapojeno 20 zaměstnanců:; - 9 žen,11 mužů; - 11 VŠ, 9 SŠ vzdělání; - 2 do 25 let, 18 ve věku 25-50 let, 0 nad 50 let; ; TOP MANAGEMENT ; KREATIVNÍ PRACOVNÍCI ; ACCOUNT MANAGEMENT ; PR ODDĚLENÍ ; INTERNET A DIGITÁLNÍ MARKETING ; ÚČETNÍ ; ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

Příjemce

  • MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.
  • IČ: 60702265
  • Sídlo:
    • Ulice: Palackého třída
    • Číslo popisné: 186
    • Městská část: Řečkovice
    • Město: Brno
    • Kraj: Jihomoravský kraj
    • PSČ: 61200
  • http://www.marco.eu/

Financování (v Kč)

Operační program Zaměstnanost


Více informací o projektu


 
16. 10. 2018