Zpět

Optimalizace procesů a nastavení způsobů komunikace

Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00105

Potřeba vytvořit a implementovat systém procesního řízení a optimalizovat současný stav v organizaci a zároveň posílit kvalitu poskytovaných služeb prostřednictvím žádaných modelů rozšířených ve veřejné správě. V návaznosti na tyto činnosti dojde k provedení klientského auditu zaměstnanců úřadu a vzdělávání v oblastech komunikačních a manažerských dovedností a klientské orientace. Hlavním cílem projektu je podpora a implementace nástrojů pro potřeby řízení zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MěÚ Fulnek prostřednictvím realizace klíčových aktivit (dále na „KA“).   Dílčí cíle projektu: - optimalizace procesů MěÚ - zkvalitnění zákaznické orientace, - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců MěÚ Fulnek, - zvýšení kvality poskytovaných služeb, - zkvalitnění řízení interních procesů, - optimalzace využívání lidských zdrojů, - snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, - aktualizace interní dokumentace úřadu.


 

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 1. 2013 - 31. 12. 2014
  • Cílová skupina: zaměstnanci MěÚ Fulnek

Příjemce

  • Město Fulnek
  • IČ: 00297861
  • Sídlo:
    • Ulice: nám. Komenského
    • Číslo popisné: 12
    • Městská část: Fulnek
    • Město: Fulnek
    • Kraj: Moravskoslezský kraj
    • PSČ: 74245
  • http://www.fulnek.cz

Financování (v Kč)

Operační program Zaměstnanost


Více informací o projektu


 
16. 10. 2018