Palace Cinemas Brno
Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/35.01391
Současná situaceV obou kinech nasazujeme do části sálů digitální projekci, což vyžaduje nejen nové technické znalosti, ale také znalost angličtiny, což dříve nebylo potřebnéV souvislosti s ekonomickou krizí sledujeme pokles počtu zákazníků a proto je potřebujeme pomocí bezchybných služeb a komunikace udrPokles prodeje občerstvení,má souvislost se snižující se ochotou zákazníků utrácetVětší využívání akcí v kině (pronájmy kinosálů), což zvyšuje nároky na organizaci, management a zákaznický servis při firemních akcích Projekt vychází z analýzy ekonomických údajů a z monitoringu péče o zákazníka. Pro kontrolu péče o zákazníka provádíme od dubna 2004 každý měsíc mystery shopping tj. návštěvy fiktivních zákazníků.
Data analyzujeme a z normativních výsledků a ze srovnání se 4 multikiny žadatele v Praze vychází POTŘEBA ROZVOJE:Prodejní dovednosti, nabídka občerstvení a doplňkového sortimentu např. DVD
- Komunikační dovednosti
- Řešení konfliktů
- Řešení obtížných situací
- Dodržování standardů v péči o zákazníka
- Pozitivní přístup - riziko vyhoření na pozicích manažer
- Manažerské dovednosti v oblastech výše uvedených a řízení lidí
- Zpřesnění popisů pracovních míst a standardů provozu
REAIZACÍ PROJEKTU DOSÁHNEME:Zvýšení profesionality zaměstnanců při obsluze zákazníků a následně udržení zákazníků Přilákání nových zkazníků pomocí zlepšeného marketingu Naplňování základních pilířů filozofie provozu, Lidé Zábava Radost tj. poslání, které byly nastaveno při otevírání multikina Olympia v říjnu 1999, prvního v ČR.
Kvalita projekce
Příjemné prostředí
Perfektní servis zákazníkům
Týmová spolupráce, nutnost spolupráce, zastupitelnost v provozu, znalost všech pracovních pozic
Synergickým efektem projektu je zvýšení uplatnitelnosti zaměstnanců na trhu práce, protože péče o zákazníka, komunikační dovednosti, angličtina a práce s ICT jsou plně přenositelné do jakékoliv firmy, kde zaměstnanci jednají se zákazníky
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 3. 1. 2011 - 31. 12. 2012
- Cílová skupina: 45 osob - noví zaměstnanci ; 1 osoba bude vyškolena jako firemní lektorka; 40 osob - provozní zaměstnanci multikin Olympia a Špalíčku; 5 osob - provozní zaměstnanci, telefoní rezervace; 13 osob: 2 cinema manažeři; 4 manažeři ; 1 šéf promítač; 2 vedoucí projekce; 4 supervizoři; 2 administrativní pracovnice; ;
Příjemce
- Palace Cinemas Czech s.r.o.
- IČ: 25187864
-
Sídlo:
- Ulice: Vodičkova
- Číslo popisné: 19
- Městská část: Nové Město
- Město: Praha
- Kraj: Hlavní město Praha
- PSČ: 11000
- http://www.palacecinemas.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Adaptabilita
- Investiční priorita: 1.1 - Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
- Výzva: Školení je šance