Zpět

Palace Cinemas Brno

Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/35.01391

Současná situaceV obou kinech nasazujeme do části sálů digitální projekci, což vyžaduje nejen nové technické znalosti, ale také znalost angličtiny, což dříve nebylo potřebnéV souvislosti s ekonomickou krizí sledujeme pokles počtu zákazníků a proto je potřebujeme  pomocí bezchybných služeb a komunikace udrPokles prodeje občerstvení,má souvislost se snižující se ochotou zákazníků utrácetVětší využívání akcí v kině (pronájmy kinosálů), což zvyšuje nároky na organizaci, management a zákaznický servis při firemních akcích Projekt vychází z analýzy ekonomických údajů a z monitoringu péče o zákazníka. Pro kontrolu péče o zákazníka provádíme od dubna 2004 každý měsíc mystery shopping tj. návštěvy fiktivních zákazníků.


Data analyzujeme a z normativních výsledků a ze srovnání se 4 multikiny žadatele v Praze vychází POTŘEBA ROZVOJE:Prodejní dovednosti, nabídka občerstvení a doplňkového sortimentu např. DVD



  • Komunikační dovednosti

  • Řešení konfliktů

  • Řešení obtížných situací

  • Dodržování standardů v péči o zákazníka

  • Pozitivní přístup - riziko vyhoření na pozicích manažer

  • Manažerské dovednosti v oblastech výše uvedených a řízení lidí

  • Zpřesnění popisů pracovních míst a standardů provozu


 


REAIZACÍ PROJEKTU DOSÁHNEME:Zvýšení profesionality zaměstnanců při obsluze zákazníků a následně udržení zákazníků Přilákání nových zkazníků pomocí zlepšeného marketingu Naplňování základních pilířů filozofie provozu, Lidé Zábava Radost tj. poslání, které byly nastaveno při otevírání multikina Olympia v říjnu 1999,  prvního v ČR.


Kvalita projekce


Příjemné prostředí


Perfektní servis zákazníkům


Týmová spolupráce, nutnost spolupráce, zastupitelnost v provozu, znalost všech pracovních pozic


 


Synergickým efektem projektu je zvýšení uplatnitelnosti zaměstnanců na trhu práce, protože péče o zákazníka, komunikační dovednosti, angličtina a práce s ICT jsou plně přenositelné do jakékoliv firmy, kde zaměstnanci jednají se zákazníky


 

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 3. 1. 2011 - 31. 12. 2012
  • Cílová skupina: 45 osob - noví zaměstnanci ; 1 osoba bude vyškolena jako firemní lektorka; 40 osob - provozní zaměstnanci multikin Olympia a Špalíčku; 5 osob - provozní zaměstnanci, telefoní rezervace; 13 osob: 2 cinema manažeři; 4 manažeři ; 1 šéf promítač; 2 vedoucí projekce; 4 supervizoři; 2 administrativní pracovnice; ;

Příjemce

  • Palace Cinemas Czech s.r.o.
  • IČ: 25187864
  • Sídlo:
    • Ulice: Vodičkova
    • Číslo popisné: 19
    • Městská část: Nové Město
    • Město: Praha
    • Kraj: Hlavní město Praha
    • PSČ: 11000
  • http://www.palacecinemas.cz

Financování (v Kč)

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 1 - Adaptabilita
  • Investiční priorita: 1.1 - Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
  • Výzva: Školení je šance

Více informací o projektu


 
16. 10. 2018