Teleperformance profesionální call centrum budoucnosti
Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.01180
Společnost působí na trhu telemarketingu, který se v České republice neustále vyvíjí. Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb nemá společnost konkrétní zaměření, a proto potřebuje disponovat flexibilními a zkušenými zaměstnanci. Nedostatečná kvalifikace snižuje schopnost zaměstnanců udržet si svoji pracovní pozici a uplatnit se na trhu práce. Projekt napomůže k řešení této situace tím, že poskytne zaměstnancům potřebnou kvalifikaci, možnost uplatnění a pocit jistoty na trhu práce. Projekt je ve velké míře zaměřen na členy znevýhodněných skupin, kterými jsou mladí do 25 let a ženy. Bude realizováno několik vzdělávacích kurzů zaměřených na obecně odborné vzdělání zaměstnanců. Náplň vzdělávání byla určena na základě potřeb stávajících zaměstnanců a odpovídá pracovní náplni jejich pozic ve společnosti. Po skončení projektu zaručí udržitelnost nastavené úrovně a kvality vzdělávání stávající interní lektoři, kteří budou v průběhu projektu vyškoleni tak, aby byli schopni následně dle potřeby doškolovat nové zaměstnance nebo zaměstnance, kteří změnili pracovní pozici. í.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 6. 2013 - 31. 5. 2015
- Cílová skupina: Cílovou skupinu tvoří celkem 251 zaměstnanců společnosti. Zaměstnanci byli pro vzdělávací aktivitu vybráni z důvodu potřeby zvyšování jejich kvalifikovanosti a rozšiřování znalostí, které potřebují při výkonu své práce.; 1)Jedná se zvláště o zaměstnance na pozici operátor call centra, kde jde ve většině o mladé zaměstnance ve věku do 25 let, kteří pracují jako operátoři a velkou část jejich pracovní náplně tvoří aktivní komunikace se zákazníkem. Lidé do 25 let tvoří 36% všech zaměstnanců společnosti. Vzhledem k omezeným zkušenostem zaměstnanců daným krátkým působením na trhu práce jsou jejich schopnosti v efektivní komunikaci se zákazníky a řešení úkolů spojených s vykonáváním práce omezené. Školení jim poskytne vědomosti a rozvine jejich dovednosti v oblasti hlasového projevu, obchodních dovedností a vedení hovoru.; 2)Manažeři na pozicích first line a middle managementu. Projekt jim poskytne školení, které rozvine jejich manažerské dovednosti a rozšíří jejich kompetence.; 3)Další odborní pracovníci. Společnost se chce rozvíjet v oblasti zákaznického servisu a technické podpory, proto jsou do projektu zařazeni zaměstnanci pracující na odborných pozicích. Školicí moduly na využívání ICT technologií poskytnou zaměstnancům potřebné znalosti a dovednosti, které jim umožní plnit nové a širší pracovní povinnosti, které jsou spojené s rozvojem společnosti.
Příjemce
- Lion Teleservices CZ, a.s.
- IČ: 26150450
-
Sídlo:
- Ulice: Erno Košťála
- Číslo popisné: 870
- Městská část: Studánka
- Město: Pardubice
- Kraj: Pardubický kraj
- PSČ: 53012
- http://www.tpcz.teleperformance.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Adaptabilita
- Investiční priorita: 1.1 - Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
- Výzva: Výzva č. 94 pro předkládání GP 1.1 - Podnikové vzdělávání