Zpět

Implementace prvků eGovernmentu pro Městský úřad Staré Město

Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016709

Cílem projektu je rozvíjet efektivní komunikaci Městského úřadu Staré Město s veřejností tak, aby se stal přívětivou a snadno dostupnou institucí pro občany města. Toho bude dosaženo pořízením elektronické úřední desky, modernizací webových stránek, vytvořením geografického informačního systému a zpracováním komunikační strategie jako podkladu pro posílení kontaktních nástrojů pro styk s veřejností.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 4. 2021 - 31. 3. 2023
  • Místo realizace: Zlínský kraj
  • Místo dopadu: Zlínský kraj
  • Cílová skupina: Obce a kraje a jejich zaměstnanci, Veřejnost, Volení zástupci

Příjemce

  • Město Staré Město
  • IČ: 00567884
  • Sídlo:
    • Ulice: náměstí Hrdinů
    • Číslo popisné: 100
    • Městská část: Staré Město u Uherského Hradiště
    • Město: Staré Město
    • Kraj: Zlínský kraj
    • PSČ: 68603

Financování (v Kč)

  • Příspěvek Unie: 1 135 396,01
  • Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 200 364,02

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 4 - Efektivní veřejná správa
  • Investiční priorita: 4.1 Efektivní veřejná správa; 4.1 Efektivní veřejná správa
  • Specifický cíl: Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona; Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže
  • Výzva: Výzva pro územní samosprávné celky (obce, kraje a sdružení a asociace ÚSC)

Více informací o projektu


 
9. 11. 2021