Dobrý den, limit hodinové mzdy pro interního školitele neexistuje, avšak je doporučeno vycházet z hodinové mzdy školitele, kterou je možno lehce navýšit z titulu náročnosti přípravy lektora na školení. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano tento program to umožňuje, ale je třeba zvážit efektivnost školení pracovníků v zahraničí v provozu. Naskýtá se ale otázka, pokud takovéto školení je nutné konat v provozu, proč se nekoná v provozu v ČR atd. Na tyto otázky ale musí reagovat případný projekt. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chci se zeptat, zda mzdové příspěvky účastníků vzdělávání ,v rozpočtu kap. 06.01, mají být spočítané v jedné částce, nebo zda mám rozepsat mzdové příspěvky na každou klíčovou aktivitu zvlášť např. 06.01.01 klíčová aktivita č. 1, 06.01.02 klíčová aktivita č. 2 apod. Předem děkuji za odpověď Ilona Walnerová Autor: WALNEROVA_I
|
Dobrý den, kromě několika podporovaných CZ-NACE máme zaregistrovaný i CZ-NACE 60.24 Silniční nákladní doprava. Dočetli jsme se, že v případě čerpání podpory v rámci režimu de minimis je nám proto snížen limit z 200 tis. Eur na 100 tis. Eur. Pokud bychom však chtěli využít režim dočasného rámce, můžeme čerpat podporu až do 500 tis. Eur, nebo pro nás platí v režimu dočasného rámce jiný limit? Předem děkuji za odpověď. Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, pokud chceme podporu čerpat podle dočasného rámce, není nutné jako přílohu předložit také prohlášení o oprávněnosti čerpat podporu podle dočasného rámce, jako je tomu v jiných výzvách? Děkuji. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den,existuje nějaký max. limit u stanovení hodinové mzdy interního lektora (jednoho ze zaměstnanců firmy), který připraví kurz a proškolí ostatní zaměstnance? Děkujeme za odpověď. Autor: KALINOVA_S
|
Dobrý den, žadatel je výhradním zástupcem firmy se sídlem v Číně. Potřebuje proškolit své pracovníky a školení nelze realizovat jinak než v provozu v Číně. je možné yahrnout do projektu náklady na toto školení v zahraničí? Děkuji předem za odpověď Zuzana Kyliánová Autor: KYLIANOVA_Z
|
Dobrý den, cílová skupina musí být mimopražská, to je podmínka. Jestli je to efektivnější a logisticky přijatelnější pro školení, může být vybavení umístěno i v pražské centrále. Myslím, že je zbytečné to popisovat v projektu. Autor: VASTYL
|
Dobrý den. Jsme společnost s centrálou v Praze,chceme školit zaměstnance z mimopražských poboček. Z hlediska efektivity budou zaměstnanci dojíždět do centrály. Je možné nakoupit zařízení a vybavení pro školící místnost a umístnit ji právě v Praze v hlavní pobočce firny? Nebo musí být vybavení umístněno v těch pobočkách, kde je i cílová skupina? Děkuji za odpověď předem. Autor: LOMNICKA_M
|
Stanovéný limit je "superhrubá" mzda, tj. i včetně všech odvodů. Autor: VASTYL
|
Bez bližší znalosti čeho se přesně týká výroba, co je přesně zmíněná výrobní linka apod., nelze na otázky odpovědět. Musí se jednat o specifické a nepřenositelné nebo stěží přenositelné vzdělávání tj. osoba (zaměstnanec), která nabyde znalosti by neměla odejít ke konkurenci, ale měla by je využít pouze v této firmě, kde je nabyla. Obecně platí, že organizační normy, vnitropodnikové systémy apod. nejsou podporované aktivity. Autor: VASTYL
|
Dobrý den. Chtěla bych zkonzultovat správné rozdělení aktivit na obecné a specifické vzdělávání, případně relevantnost struktury aktivit. Jsme výrobní firma disponující výrobní linkou a ruční dílnou. Specifické vzdělávání: Zaučování na výrobní lince - Cílem aktivity je ověřit a aplikovat zvýšení produktivity výroby prostřednictvím praktického vzdělávání pracovníků na nových stanovištích výrobní linky. Ke zvýšení efektivnosti výroby je nutná zastupitelnost jednotlivých osob na stanovištích výrobní linky. Ruční dílna - Cílem aktivity je poskytnout pracovníkům praktické vědomosti o speciálních úpravách a výrobě nestandardních rozměrů. Montážní postupy - Pro efektivnost předávání těchto postupů byla zařazena tato aktivita, která montážním dělníkům prostřednictvím videa a výuky předá znalosti v názorné a efektivní podobě. Vnitropodnikové školení organizačních norem a pracovních postupů - školení firemních organizačních norem (firma nemá ISO) a související legislativy, školení v oblasti pracovních postupů a souvisejících postupů z oblasti strategie a obchodních dovedností. Obecné vzdělávání: Školení řidičů VZV - Pro možnost zastupitelnosti pracovníků je nutné doplnit školení vysokozdvižného vozíku, se kterým se na některých stanovištích linky pracuje. Školení IS - Pro efektivní řízení výrobního podniku je využíván informační systém upravený pro potřeby žadatele. Vzhledem k tomu, že systém byl nedávno zaváděn, je nutné zaškolit provozně ekonomický úsek pracovníků v obsluze. Školení účetnictví - vzdělávání účetního úseku firmy Děkuji. Autor: VAZACOVA_STEPANKA
|
Dobrý den, prosím o odpověď. Hranice pro mzdové příspěvky 24.000,- je i s odvody od zaměstnavatele na zdravotní a sociální pojištění, nebo je možné počítat s navýšením této hranice o odvody, tedy celkem s 32.160,-Kč? Děkuji za odpověď Autor: HLOUSK_P
|
Dobrý den, žadatel může požádat o dotaci v režimu de minimis nebo dočasného rámce pokud by jeho nová žádost nepřekročila dané limity. Pokud se týký vaší další otázky, nelze z ní jednoznačně posoudit, zda by se jednalo o specifické či obecné vzdělávání. U specifického vzdělávání v oblasti SW je nutné posoudit, zda se bude jednat o vzdělávání na běžně komerčně dostupný SW a zároveň, zda toto vzdělávání je či není přenositelné. Pokud by se jednalo o grafický program používaný a vytvořený pro potřeby firmy na zakázku tedy nepřenositelný do jiné firmy, určitě by to problém nebyl. Školení interních auditorů a marketingu je obecné vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může ve výzvě č.60 podat žádost společnost, která v současnosti čerpá dotaci z programu Nemovistost v režimu blokové výjimky? Podle textu výzvy by mohla žádat buď v režimu de minimis nebo v režimu dočasného rámce, potvrdíte mi prosím tuto informaci? Dále se chci zeptat, zda se v rámci výzvy může za specifické vzdělávání považovat např. : - školení v grafickém programu, pokud se toto školení bude týkat přípravy/navrhování specifických zakázek pro firmu - školení interních auditorů společnosti - školení marketingu od spolupracující společnosti, které by se týkalo prezentací specifických zakázek firmy Děkuji za odpověď JHabartová Autor: HABARTOVA_J
|
Dobrý den, odpověď na Váš dotaz naleznete v Příručce D6 - Průvodce vyplňováním projektové žádosti v bodu 11.22. Cit."Popis služeb a dodávek (dále jen plnění) poskytovaných žadatelem a partnery - uveďte popis všech činností vykonávaných žadatelem a partnery. Příklady: rekvalifikace uchazečů o zaměstnání, poradenské služby pro MSP, dodávky součástek pro automobilový průmysl, výroba spotřební elektroniky, těžba ropy, další profesní vzdělávání, autobusová doprava, poskytování sociálních služeb. Popis činností poskytovaných žadatelem a partnery by měl být v textu blíže specifikován." Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v Benefitové žádosti, na záložce VP/podpora de minimis se píše o "plnění". Je tímto termínem myšlen předmět činnosti podniku, nebo předmět projektu (tj. například výroba, nebo školení). Co mám tedy uvést jako: - relevantní trh - trh, na kterém se prodávají výrobky společnosti, nebo trh, na kterém jsou poskytovány kurzy zahrnuté do projektu,
- místo, kde je plnění k dispozici - prodejní místa, obchodní zastoupení společnosti nebo učebny a místa realizace projektu
- klienty - odběratele nebo žáky
- použitelnost podpory - využítí nabytých znalostí při výrobě nebo možnost podprořit z OP LZZ i jiné kurzy nabízené na trhu (co když žádný obdobný kurz na trhu není
Děkuji Autor: PALANOVA
|
SIMBEROVA_Z Úterý 13.07.10 16:26:53: Dobrý den, ano tuto činost zahrnete do kapitoly 04 - Nákup služeb a budete se řídit příručkou D9 - Metodický pokyn pro zadávání zakázek. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může být ve způsobilých přímých výdajích tlumočník v případě školení se zahraničním lektorem? Jedná se o odborné školení vedené zaměstnancem mateřské společnosti, které proběhne v ČR. Děkuji. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, pokud bude podávána žádost za jednu firmu (IČO), potom bude i jedna podporovaná organizace. Počet podpořených osob z D8 cit. bod. 3 - Periodicita sběru indikátorů. " Dosažené hodnoty indikátorů se v monitorovacích zprávách uvádějí kumulativně, tedy vždy souhrnně za období od počátku projektu do konce příslušného monitorovacího období." Z toho vylývá, že se jedná o počty podpořených osob na konci realizace projektu. Autor: KOHOUT_M
|
|