Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem. V rámci výběrového řízení - veřejná zakázka malého rozsahu - které bylo rozděleno na části, byly v rámci některých částí podány nabídky se stejnou nabídkovou cenou. Hodnotícím kritériem je právě jen nabídková cena. Žádáme o sdělení, zda v tomto případě můžeme provést výběr nejhodnější nabídky losováním za přítomnosti zástupců uchazečů (tzn. uchazečů, kteří podali stejnou nabídkovou cenu).
S pozdravem
Jiří Zapletal
|
Dobrý den, ano týká se to i vzdělávacích aktivit ve vašem případě uskutečněných v 11/2012 a hrazených v 12/2012. Realizaci projektu lze prodloužit podstatnou změnou dle D2 pokud k tomuto kroku je řádný důvod a celková doba realizace projektu nepřesáhne 24 měsíců. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, rád bych se zeptal na záležitost rozhodné doby pro prohlášení výdajů projektu za způsobilé u projektu, kde realizace dle právního aktu končí k 30.11.2012. Dle příručky příjemce - Cituji: „jsou způsobilými také výdaje, které byly uskutečněny po ukončení projektu, ale jejich věcné plnění souvisí s obdobím, ve kterém se projekt realizoval (např. mzdy za poslední měsíc realizace projektu, závěrečný audit)“. Vzhledem ke slovu v závorkách - např. - se táži, zda se to týká i vzdělávací aktivity uskutečněné sice v listopadu (náklad), ale uhrazeno bude až v prosinci (výdaj). A další dotaze se týká možnosti prodloužení realizace projektu. Má smysl podávat žádost o podstatnou změnu resp. je vůbec možné prodloužení projektu např. o tři měsíce. Děkuji DS Autor: SUCHOCHLEB_D
|
Dobrý den. vzhledem k tomu, že projekty EDUCA OPLZZ negenerují příjmy, doporučuji postupovat tak, jak navrhujete. S pozdravem Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud dělám závěrečnou MZ, do kolonky veřejná podpora v případě zvláštního projektového účtu dám hodnotu poníženou o příjmy z bankovního účtu, aby veřejná podpora souhlasila se soupiskou - příloha č. 2? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ano jedná se o podstatnou změnu a doporučuji postupovat dle mé předcházející odpovědi. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, teď jsem si ne zcela jistá, jestli Vaše odpověď byla reakcí na můj dotaz :-) Pokud tedy chceme zařadit DPP/DPČ pracovníky, jedná se o podstatnou změnu projektu? Děkuji ještě jednou! ML Autor: LOMNICKA_M
|
Dobrý den, ano je to možné ale doporučuji než případně o tuto podstatnou změnu požádáte kontaktovat mne na e-mail: kohout@mpo.cz. Přeji příjemný den Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, běží nám projekt na vzdělávání zaměstnanců a rádi bychom tam zařadili i naše pracovníky na DPP, DPČ. Lze to? Dle zákoníku práce se jedná o "práci vykonávanou mimo pracovní poměr", ale pro naši společnost je DPČ běžnou formou spolupráce. Předem děkuji za odpověď! ML Autor: LOMNICKA_M
|
Dobrý den, chci se zeptat na publicitu k manuálům pro cílovou skupinu: -je dostatečné, pokud budou příslušná loga a text na prvním a posledním slidu? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dle D9 - Metodický pokyn pro zadávání zakázek je i tato presentace součástí jednání Hodnotící komise a proto doporučuji i na toto jednání pozvat poskytovatele i z důvodu , že na následném jenání HK bude rozhodnuto o vítězi výběrového řízení. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, na výběrové řízení nad 2 mil. Kč jsme pozvali zástupce poskytovatele dotace. Za týden se sejde hodnotící komise znovu, aby si vyslechla ukázkové hodiny, jejichž kvalita je jedním z hodnotících kritérií. Je nutné zvát poskytovatele dotace i na tyto ukázkové hodiny a následnou schůzku hodnotící komise pro udělení bodů nabídkám a výběr nejvhodnějšího uchazeče? Děkuji za odpověď Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, nákup dlouhodobého nehmotného odepisovaného majetku (nad 60. 000 Kč) je možné v rámci žádosti uplatnit, ale pouze takového, který má přímou souvislost se vzděláváním ( e-learnig a pod. ). Nelze tedy nakupovat SW, který bude využíván dále pro běžné potřeby žadatele - účetní SW, technologický SW a pod. Doporučuji případný nákup DNOM v žádosti patřičně zdůvodnit. Podrobnější informace naleznete v Příručce D5 kapitole 2.3. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Uvažovalé školení zaměřené na práci se SW vyvinutým pro potencionálního žadatele lze považovat za specifické vzdělávání. Doporučuji skutečnost, SW byl vyvinut podle zadání žadatele a nejedná se o komerčně dostupné programové vybavení - zdůraznit v žádosti a toto podpořit stanoviskem tvůrce SW. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Uvažovalé školení zaměřené na práci se SW vyvinutým pro potencionálního žadatele lze považovat za specifické vzdělávání. Doporučuji skutečnost, SW byl vyvinut podle zadání žadatele a nejedná se o komerčně dostnupné programové vybavení zdůraznit v žádosti a toto podpořit stanoviskem tvůrce SW. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Uvažovalé školení zaměřené na práci se SW vyvinutým pro potencionálního žadatele lze považovat za specifické vzdělávání. Doporučuji skutečnost, SW byl vyvinut polde zadání žadatele a nejedná se o komerčně dostnupné programové vybavení zdůraznit v žádosti a toto podpořit stanoviskem tvůrce SW. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o vyjádření ohledně nákupu nehmotného majetku v programu EDUCA. Pro potřeby interních školení na specifické produkty bezpečnosti IT je nutné zakoupit SW v ceně cca 240 000 Kč. Dle telefonického vyjádření z CI by v případě potřebného odůvodnění šlo tento SW pořídit, ale dle příručky způsobilých výdajů je ale cena 1 ks SW omezena max. výší 60 000 Kč. Děkuji za odpověď. Autor: MLYNEK
|
Dobrý den, prosím o vyjádření, zda je následující školení považováno za specifické: - jedná se o školení k práci s nabídkovým SW pro obchodní zástupce. Tento SW je dlouhodobě vyvíjen pracovníky žadatele ve spolupráci s externím odborníkem. Umožňuje vzdálený přístup a podporuje obchodní případ od nabídky po fakturaci. Nabídkový SW generuje dle parametrů zakázky kusovníky používaných materiálů, ověřuje jejich dostupnost, generuje rezervace ve skladu, nákupní objednávky, výdejky atd. Chápu, že můžete namítnout, že nabídkové SW a práce obchodních zástupců s nimi je všude stejná či podobná, ale tento SW je vyvíjen podle požadavků a potřeb žadatele a není tedy totožný, přestože jeho základní popis tomu nenasvědčuje. Může pomoci jako doložení specifičnosti SW prohlášení dodavatele, v jakém rozsahu a v čem je SW odlišný od obecného základu, ze kterého vychází? Děkuji za odpověď. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, pokud budou školeni členové projektového týmu - lektoři, náklady na jejich školení je nutno zahrnout do kapitoly 04 - nákup služeb, jejich odměna za přípravu bude plynout z kapitoly rozpočtu 01 a případné cestovní náklady potom řešit v kap. 02 rozpočtu. To znamená že interní lektor není cílovou skupinou. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v rámci projektu bude proškolena cílová skupina technických pracovníků (specifické vzdělávání). Následně několik osob z této cílové skupiny - techničtí pracovníci (3 osoby) bude ve společnosti interně školit druhou cílovou skupinu - obchodníky (specifické vzdělávání - zaměřeno na znalost unikátních technických parametrů obchodovaného produktu). Kam se řadí tyto 3 osoby? Patří do cílové skupiny (techničtí pracovníci) a zároveň během interních školení do členů realizačního týmu jako interní lektoři? Autor: MLYNEK
|
Dobrý den, ano jedná s podstatnou změnu projektu neboť budete chtít změnit jednotkovou cenu o více jak 10% viz D2 - příručka pro příjemce. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že "e-learningový systém" nebyl pořízen jako součást projektu, náklady na jeho provoz je možno hradit z nepřímých nákladů projektu. Projektový tým - interní lektoři, pokud budou připravovat podklady pro e-learning, je možno jejich náklady hradit z kapitoly 01, pokud je s touto možností v rozpočtu počítáno. Pokud se týká části dotazu týkající se odpisů je nutno postupovat podle D5 - Metodika způsobilých výdajů. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud budou školeni členové projektového týmu - lektoři, náklady na jejich školení je nutno zahrnout do kapitoly 04 - nákup služeb, jejich odměna za přípravu bude plynout z kapitoly rozpočtu 01 a případné cestovní náklady potom řešit v kap. 02 rozpočtu. To znamená že interní lektor není cílovou skupinou. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, mám dotaz, který se dotýká změny v realizačním týmu: Při přípravě projektové žádosti jsme uvažovali o zaměstnancích, kteři měli dvounásobnou sazbu pro projekt. Pak ale již na začátku projektu byly tyto osoby nahrazeny jiným realizačním týmem se sazbami o polovinu nižšími. Chceme provést proto tyto změny: 1. Zvýšení všech úvazků realizačního týmu projektu z 0,1 na 0,2 a zároveň 2. Snížení průměrné měsíční sazby o 50% (ze 45.000,- Kč na 22.500,- Kč) Změna v rozpočtu projektu nepředstavuje přesun prostředků mezi kapitolami, ani nenavyšuje celkovou nárokovanou částku, nicméně dochází ke změně jednotkové ceny (průměrného měsíčního nákladu) o víc než 10% a změny se dotknou 2 příloh Rozhodnutí. JE TATO ZMĚNA PODSTATNOU ZMĚNOU PROJEKTU? Děkuji za odpověď! S pozdravem, Mária Lomnická Autor: LOMNICKA_M
|
Dobrý den, i přes prostudování metodiky D5 si nejsem jistá, jak postupovat a do jaké položky rozpočtu zahrnout následující náklady. Můžete mi tedy prosím poradit? 1. Do rozpočtu projektu chceme dát část nákladů spojenou s e-learning.systémem, přes který probíhá většina našich školení, která plánujeme z projektu realizovat. Tzn. že tento systém je nezbytný pro realizaci daných školení a tím pádem pro naplnění cílů projektu. Systém byl pořízen v r. 2008, (pořiz. cena nad 60 tis. Kč, kterou odepisujeme), kdy bylo zakoupeno 300 licencí, další náklad s tím spojený je roční technická podpora. S provozem systému souvisí náklady na internet. Připojení, servery (hmotný majetek nad 40 tis. Kč, který odepisujeme) apod. Můžete mi prosím pomoci specifikovat, zda a do jakých položek rozpočtu projektu náklady spojené s e-learning systémem uvést? 2. Chápu z dokumentu D5 správně, že hmotný majetek nad 40 tis. Kč není způsobilým výdajem, ale odpisy takového majetku lze do rozpočtu jako způsobilé uvést? Děkuji za odpověď. K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat k interním lektorům, zda je možné je v rámci projektu nejprve proškolit po odborné (specifické vzdělávání) a lektorské (obecné vzdělávání) stránce jako členy cílové skupiny a poté je zařadit jako členy realizačního týmu, kteří budou v rámci projektu školit další zaměstnance? Děkuji za odpověď. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, vše na co se ptáte najdete Metodice způsobilých výdajů OPLZZ - D5, v kap. 2.6. Autor: KOHOUT_M
|
Děkuji za odpověď. Nicméně by mě ještě zajímalo, zda v části Přímá podpora lze uhradit náklady účastníků spojené s cestami v rámci ČR, nebo i zde (stejně jako v části Cestovné) platí, že přímé náklady jsou pouze ty spojené se zahraniční cestou. Děkuji K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, interní lektory a konzultanta zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen realizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, interní lektory a konzultanta zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen reaalizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, interní lektory a konzultata zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen reaalizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na následující: - na řadu školení budeme využívat int. Lektory ainterní metodiky a konzultanty, tzn. naše zaměstnance. Je nutné tyto osoby zadat jao členy realizačního týmu? Nebo je možné náklady na jejich činnost dopsat do rozpočtu "ručně" jako samostatnou položku v dané kapitole rozpočtu?
- jak se jsem dočetla, mzdové náklady se uvádí vč. odvodů, tzn. jako superhrubá mzda. Jak je to s limitem na přímou podporu formou mzdových příspěvků? Je částka 24 tis. Kč (tzn. 3násobek min. mzdy) chápán také vč. odvodů nebo k této částce je nutné odvody ještě připočítat?
Děkuji za odpovědi K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, naleznate na: www.esfcr.cz Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chci se zeptat, kde jsou zveřejňovány průběžné výsledky 1. ola výzvy č.60? Děkuji I.Walnerová Autor: WALNEROVA_I
|
Dobrý den, ad A) mzdové příspěvky budou poskytnuty za dobu od 10.00 do 17.00 hod. tj, za 7 hodin. (pokud bude takto zaznamenáno v presenční listině školení). ad B) mzdové příspěvky budou poskytnuty za úterý až čtvrtek, za čas strávený na školení 8.00 - 17.00 v případě, že bude tento čas odpovídat presenční listině a ve vašem rozpočtu mzdových příspěvků bude jednotkou hodina. Pokud ale bude pracovní jednotkou pracovní den, pak je nárokem mzdový příspěvek za poměrnou část pracovního dne. V případě, že by teoreticky probíhalo školení 4 hodiny a jednotkou mzdového příspěvku byl pracovní den, potom je nutno započít do nároku procentuelní část pracovního dne (50%). Mzdová náhrada se neposkytuje za čas strávený na pracovní cestě nebo pouhým pobytem v místě školení. Mzdová náhrada se poskytne pouze za čas strávený na školení se započtením přestávek, nikoliv za dobu cestováním nebou čekáním na další školení. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jakou výši mzdových příspěvků si mohu nárokovat v ŽoPl v tomto případě: A) jednodenní školení: trvá od 10:00 do 17:00, od 12:00 do 13:00 je přestávka na oběd, v průběhu přednášek jsou zařazovány i přestávky na oddech (cca 1 hodina v součtu). Zaměstnanec na školení odjel v 8:00 a vrátil se zpět v 19:00. B) vícedenní školení: zaměstnanec odjel v pondělí v 8:00 na školení do Francie. Samotný kurz probíhal v úterý, ve středu a ve čtvrtek od 8:00 do 17:00 s přestávkou na oběd od 12:00 do 14:00, průběžně byly zařazovány i přestávky na oddech (cca 1,5 hodiny v součtu). Zaměstnanec se ze školení vrátil v pátek ve 14:00. Kolik hodin mám tedy uvést na prezenční listinu a kolik hodin si mohu nárokovat k proplacení v těchto případech. Neboli, započítává se do doby konání školení i přestávka na oddech a přestávka na oběd? Započítává se do náhrady mzdových příspěvků také doba strávená cestováním nebo pobytem v místě školení? Jak mám započítat náhradu mzdy v případě, kdy pracovní doba zaměstnance je 8 hodin, vícedenní školení trvá 6 hodin denně, zaměstnanec je po zbylé dvě hodiny v místě školení. Děkuji za odpověď. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, za současném stavu zpracování obdržených a t.č. zpracovávaných žádostí bohužel nelze stanovit zodpovědně žádný termín pro obnovení příjmu žádostí. Autor: KOHOUT_M
|
Hodnocení ve všech hodnotících kriteriích probíhá průběžně a pruběžně budou i výsledky zveřejňovány. Vzhledem k velkému počtu přijatých žádostí se lze očekávat , že se hodnotící procesy prodlouží. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kdy plánujete uveřejnit další výsledky hodnocení. Děkuji Palánová Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, měla bych ještě jeden dotaz týkající se opětovného příjmu žádosti. Dle telefonické konzultace s CI mi bylo sděleno, že opětovný příjem žádostí do výzvy č. 60 bude zahájen až od ledna 2011, ovšem tato informace není nikde veřejně dostupná. Je možné očekávat rozběhnutí příjmu žádostí od ledna příštího roku nebo v avizovaném listopadu. Velice děkuji za odpověď Mrkvicová Autor: MRKVICOVA_D
|
Dobrý den, ano bude to možné po po obnovení příjmu žádostí případně další výzvě, ovšem v režimu podpory de minimis případně dle blokové vyjímky. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, naše společnost si v rámci Educy, výzva č. 60 podala žádost o poskytnutí podpory na vzdělávání vlastních zaměstnanců nicméně tato žádost nebyla podpořena výběrovou komisí, i přesto že se hodnotitelé vyjádřili celkem kladně k projektu a doporučili jej k financování. Chtěli bychom žádost podat znovu v mírně pozměněné podobě. Je toto v rámci výzvy č. 60 možné? Děkuji za odpověď a jsme s pozdravem Mrkvicová Autor: MRKVICOVA_D
|
Dobrý den, termín zahájení projektu si určí žadatel sám a není tedy nutné, aby začínal již v tomto roce, je vhodné ponechat si určitý čas a s realizací projektu začít např. v průběhu 1. čtvrtletí 2011. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ohledně čerpání podpory v dočasném rámci. Vím, že pokud jsou finanční prostředky v rámci projektu čerpány v režimu dočasného rámce, musí být Rozhodnutí o poskytnutí dotace podepsáno do konce roku 2010. Platí to stejné také o zahájení projektu? Je nutné, aby u projektů, u kterých bude podepsáno Rozhodnutí v tomto roce, měly také datum zahájení realizace do konce tohoto roku 2010? Děkuji. Autor: FIALOVA_H
|
Dobrý den, vzhledem k velkému počtu obdržených žádostí a s tím spojené velké pracnosti, je v současné době velmi složité na vaši otázku odpovědět. Celý projektový tým a externí hodnotitelé jsou zahlceni pracemi a s ohledem na současný stav zpracování je reálné i prodloužení "stop stavu" příjmu žádostí. Bouhužel konkrétnější informaci za dané situace nelze poskytnout. Po dobu zastavení příjmu žádostí není možno zpřístupnit Benefit7. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je stále plánováno zahájení příjmu žádostí od 1.11.2010. A dále, od kdy bude zpřístupněna šablona pro výzvu EDUCA v programu Benefit7. Bylo by např. možné zpřístupnit šablonu před obnovením příjmu žádostí? Předem děkuji za odpověď. Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, pozastavení příjmů se týká všech typů žádostí. Není ovšem pravda, že příjem byl definitivně ukončen pro režim de minimis a blokovou výjimku, pro tyto dva režimy podpory počítáme s jejich příjmem od 1.11.2010 viz http://www.mpo.cz/dokument77861.html. Před vydáním Rozhodnutí budete moci Váš harmonogram upravit tak, aby bylo reálné jeho plnění. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, předpokládám, že pozastavení příjmu žádostí se týká všech režimů podpory mimo dočasného rámce. Je tedy pravda, že příjem žádostí byl podle výzvy 60 definitivně ukončen 31.8.2010 a nyní probíhá jeho administrace ? Kdy lze očekávat definitivní rozhodnutí o poskytnutí či neposkytnutí podpory v tomto režimu? Náš projekt předpokládá některé aktivity ještě před koncem roku 2010 - jeví se to jako reálné? Autor: VOLEJNIK
|
Dobrý den, na zpracování obdržených projektů se úsilovně pracuje. K termínu uzávěrky bylo přijato velké množství žádostí a jejich zpracování - registrace, formální kontrola a kontrola přijatelnosti probíhá na CzechnInvestu průběžně. Žadateli doporučujeme sledovat průběžně stav kontrol v Benefitu. Autor: KOHOUT_M
|
|