„Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Královéhradecký kraj – rámcová smlouva“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9453
Název zakázky: „Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Královéhradecký kraj – rámcová smlouva“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 12. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/04.00008 Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: není přiděleno
- Jméno: Ing. Vendula Gergelová, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420 221 922 825
- E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: MPSV, Na Poříčním právu 1, 120 00 Praha 2 (podatelna) Uchazeč podá nabídku v souladu s § 69 zákona. Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech na podatelně zadavatele1 na výše uvedené adrese. Doručení nabídky musí být v řádně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a dále na obálce musí být uvedena adresa uchazeče, na niž je možné zaslat vyrozumění podle § 71 odst. 6 zákona. 1 Provozní doba podatelny MPSV (vyjma dnů pracovního klidu) 7.30 - 17.00 hod. - pondělí a středa 7.30 - 16.15 hod. - úterý a čtvrtek 7.30 - 15.00 hod. - pátek
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověřování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče v Královéhradeckém kraji včetně vzniku a rozvoje nových služeb na podporu pěstounů při výkonu pěstounské péče.
Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený nově vzniklý systém fungování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče.
Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3305785,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Požadované ukončení plnění: 30. 6. 2015, popřípadě doba plnění dílčích veřejných zakázek, na něž bude v uvedené lhůtě uzavřena dílčí smlouva, pokud doba trvání takové dílčí smlouvy bude přesahovat uvedenou lhůtu.
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj, Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení pro každou část veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Způsob hodnocení nabídek, který je pro hodnocení závazný, je uveden v Zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou podrobně specifikovány v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. ze dne 1.11.2012.
Další podmínky: Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10.pdf (2. 5. 2016 11:17)
- prilohy-zd-1.zip (2. 5. 2016 11:17)
- vyzva-k-podani-nabidky-kralovehradecko.pdf (2. 5. 2016 11:17)
- zd-kralovehradecky-kraj-fin.pdf (2. 5. 2016 11:17)