Zpět

"Realizace odborného vzdělávání"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9176

Název zakázky: "Realizace odborného vzdělávání"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: KORDÁRNA Plus a.s.

Sídlo zadavatele: Velká nad Veličkou 890, 696 74

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marek Malík, Ing. Viliam Maroš, +420 518 312 224, kord@kordarna.cz

IČ zadavatele: 27758711

DIČ zadavatele: CZ27758711

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Lejsková
  • Telefon: +420 724 763 749
  • E-mail: lejskovaj@kordarna.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 10. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Velká nad Veličkou 890, 696 74

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je:

·                realizace odborných kurzů (prezenční výuky)

·                dodávka výukových textů pro prezenční výuku

·                dodávka e-textů pro samostudium

Podrobná specifikace předmětu zakázky je popsána v příloze č. 5 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2191200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od podpisu smlouvy do 30.06. 2015 (více viz Zadávací dokumentace)

Místo dodání / převzetí plnění:
Velká nad Veličkou 890, 696 74

Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena – 50 % - Kvalita zabezpečení výuky - 30 % - Kvalita zabezpečení e-textů – 20 % (více viz Zadávací dokumentace)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní uchazeč, který ve lhůtě pro podání nabídek prostřednictvím čestných prohlášení (dle § 62 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb.): A) Prokáže základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. Pro prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč: • čestné prohlášení uchazeče o splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění (viz. příloha č. 2 zadávací dokumentace - Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů). B) Prokáže profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. Pro prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč čestné prohlášení, ze kterého bude vyplývat, že: • je či není zapsán v obchodním rejstříku či v jiné obdobné evidenci, • má či nemá oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména zda má doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. C) Prokáže technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona č. 137/2006 Sb. Pro prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč čestné prohlášení, ve kterém uvede, že plnil: • minimálně 3 významné služby obdobného charakteru za poslední 3 roky v minimálním finančním objemu 250 000 Kč bez DPH za každou jednotlivou službu. Za obdobné služby se v tomto případě považují služby poskytované při realizaci vzdělávacích kurzů se zaměřením na podnikové vzdělávání, • minimálně 1 službu se zaměřením na lektorské dovednosti v minimálním finančním objemu 50 000 Kč bez DPH, • minimálně 1 službu se zaměřením na tvorbu výukových textů v minimálním finančním objemu 50 000 Kč bez DPH. V čestném prohlášení uchazeč strukturovaně (v podobě tabulky) uvede následující údaje: - identifikační údaje objednatele: název a IČ objednatele, jméno a telefon kontaktní osoby objednatele, - seznam realizovaných kurzů, - celkový finanční objem realizovaných kurzů (v Kč bez DPH), - doba realizace kurzů (rok a měsíc). Předloží čestné prohlášení dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb. Uchazeč je povinen prokázat svou kvalifikaci pro plnění veřejné zakázky předložením samostatného čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Z jeho obsahu musí vyplývat, že uchazeč splňuje požadavek zadavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Zadavatel poskytuje přístup ke komplexní zadávací dokumentaci včetně všech příloh na svém profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/kordarna-plus-a-s

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: F R A M O, s. r. o.
    IČ: 60793937
    DIČ: CZ607 93 937
    Sídlo: Jeremenkova 1142/42, 772 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Josef Drdla
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Počítačová služba s. r. o.
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc

 

Datum ukončení: 26. 11. 2013


 
Uveřejněno: 3. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016