Zpět

„Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit v Kolíně“ (Zadavatel: Město Kolín,evid.č. zakázky na ISVZUS: 374529)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9362

Název zakázky: „Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit v Kolíně“ (Zadavatel: Město Kolín,evid.č. zakázky na ISVZUS: 374529)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kolín

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 78, 280 02 Kolín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

IČ zadavatele: 00235440

DIČ zadavatele: CZ00235440

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Štrinclová
  • Telefon: +420 774 158 837
  • E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna Městského úřadu Kolín, Karlovo náměstí 78, 280 02 Kolín (přízemí budovy MěÚ vlevo)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky (dále též VZ) je poskytování sociálních služeb a doplňkových aktivit, které jsou obsahem individuálního projektu obce „Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit v  Kolíně“ realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, v oblasti podpory 3.2 Podpora sociální integrace příslušníků romských lokalit.  

Veřejná zakázka odpovídá klasifikaci dle CPV: 85300000-2 sociální péče a související služby.

Veřejná zakázka je dělena na dvě části. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky. 

Část č. 2 Odborné sociální poradenství

Posláním Odborného sociálního poradenství zaměřeného na finanční a dluhovou gramotnost je poskytnout pomoc a podporu lidem v tíživé sociální situaci způsobené dluhovým zatížením. Součástí pomoci a podpory je spolupráce při řešení dluhového zatížení uživatele – orientace v pohledávkách od věřitelů, zprostředkování kontaktu s věřiteli, stabilizace sociální situace uživatele a nasměrování k jeho oddlužení a zodpovědnému hospodaření s finančními prostředky. Služby se dále zaměří na oblast zaměstnanosti, vzdělání a kvalifikace.

 

Cílem této služby je získat, posílit, případně obnovit schopnost uživatelů prosazovat a chránit vlastní práva a zájmy, využívat veřejné instituce a služby, pomoc jim v oblasti komunikace a mezilidských vztahů a tím zmírnit, eliminovat, případně minimalizovat nepříznivou situaci či krizový stav, který řeší.  

 

Specifické cíle: 

·         zvýšení finanční gramotnosti uživatelů sociálního poradenství v oblasti dluhů a prevence předluženosti a kriminality;

·         pomoci uživatelům při řešení vzniklé dluhové situace a zamezení jejich dalšímu zadlužování;

·         orientovat uživatele v jejich dluhové situaci a uplatnění osobních práv;

·         získat kompetence a odpovědnost při nakládání s finančními prostředky;

·         získat schopnosti a dovednosti vedoucí k oddlužení. 

Část č. 3 Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15 – 26 let)

Posláním NZDM je věnovat se dětem, mládeži a mladým dospělým ze sociálně vyloučených lokalit při jejich rozvoji formou vzdělávacích a volnočasových aktivit a tím předcházet společensky nežádoucím jevům. Hlavní snahou je podporovat zdravý rozvoj dětí, mládeže a mladých dospělých, kteří se ocitají nebo mohou ocitnout v obtížné životní situaci a poskytnutím vhodných prostor, informací a odborné pomoci se snažit předcházet jejich sociálnímu vyloučení. 

 

Sociální pracovníci budou klientům NZDM pomáhat v období přechodu ze základní školy na školu střední. Z tohoto důvodu je nutná spolupráce dodavatele této sociální služby se školami, UP CR – kontaktním pracovištěm v Kolíně a s občanskými sdruženími působícími v této oblasti. Nové klienty budou pracovníci NZDM oslovovat mimo jiné také přímo ve školách (žáky 8. a 9. tříd).

 

Cílem NZDM je především:

·         umožnit uživatelům aktivně trávit svůj volný čas v bezpečném, přátelském a motivujícím prostředí;

·         nabídnout uživatelům pomoc v nepříznivých životních situacích a naučit je zvládat obtížné situace jako jsou problémy v rodině, ve škole, mezi vrstevníky a hájit svoje práva;

·         předcházet rizikovému chování a sociálnímu vyloučení prostřednictvím vedení uživatelů k odpovědnosti, slušnému chování a aktivnímu využívání volného času;

·         zprostředkovat komunikaci mezi příslušníky CS a okolní společností;

·         díky jednotlivým nabízeným aktivitám rozvíjet hudební, taneční i počítačové dovednosti a zvýšit fyzickou zdatnost uživatelů;

·         zajistit podmínky pro rozvoj jejich vzdělávání prostřednictvím systematického doučování či kariérního poradenství. 

Kompletní zadávací podmínky k této veřejné zakázce jsou dostupné na profilu zadavatele https://www.softender.cz/detail/mestokolin

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1981639,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.3.2014 – 31.5.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Kolín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1.Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH (30%) 2.Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky (20%) 3.Motivace a zapojování klientů do služeb (15%) 4.Evaluace dosahování cílů plnění zakázky (15%) 5.Popis spolupráce se zadavatelem a ostatními vybranými dodavateli (10%) 6.Zajištění supervize pracovníkům dodavatele při plnění zakázky (10%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k)Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), j) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm. b zákona seznam základního realizačního týmu. Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: Seznam pozic pro část část 2: 3x Sociální pracovník; část 3: 2x Sociální pracovník; dále tým jako celek musí pro všechny části splňovat následující: i) zkušenosti s výkonem řídící funkce, ii) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky (lze doložit i v jedné osobě) Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Další podmínky:
Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel pro část č. 2 i 3
    Název: Prostor plus o.p.s.
    IČ: 26594633
    Sídlo: Na Pustině 1068, 280 02 Kolín 2
     

  • 2. uchazeč
    Název: Oblastní charita Kutná Hora
    IČ: 49543547
    Sídlo: Havířská 403, 284 01 Kutná Hora

 

Datum ukončení: 3. 3. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016