Alternativní práce v Plzeňském kraji
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9444
Název zakázky: Alternativní práce v Plzeňském kraji
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00055 Alternativní práce v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: ÚP ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 1, Praha 2
- Jméno: Mgr. Karel Masopust, 296 325 235, kmasopust@holec-advokati.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Ing. Vladimír Nový
- Telefon: 950 148 750
- E-mail: vladimir.novy@pm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 2. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: ÚP ČR - krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 301 00 Plzeň.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka služeb pro regionální individuální projekt Alternativní práce v Plzeňském kraji - dle zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen 2014 - srpen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Plzeňský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena (65%), metodika (35%).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi platné k datu vyhlášení.
Další podmínky: Kompletní zadávací dokumentace je uložena ve Věstníku veřejných zakázek (pod ev. č. VZ 370877) a na Profilu zadavatele (http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee).
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Grafia, s.r.o.
IČ: 47714620
DIČ: CZ47714620
Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Brabcová, jednatelka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: S-COMP Centre CZ, s.r.o.
IČ: 26170621
DIČ: CZ26170621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha - 3. uchazeč
Název: bfz - vzdělávací akademie, s.r.o.
IČ: 27965945
DIČ: CZ27965945
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb - 4. uchazeč
Název: Sdružení Společně pro vzdělávání (ATTEST s.r.o., ...)
IČ: 25468243
DIČ: 25468243
Sídlo: Jablonecká 19/5, 460 01 Liberec
Datum ukončení: 30. 4. 2014