Analýza socioekonomické situace příjemců sociálních dávek na ubytovnách
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9651
Název zakázky: Analýza socioekonomické situace příjemců sociálních dávek na ubytovnách
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, tel: +420 602 298 240, e-mail: radek.rinn@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Alena Najmanová
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1/376, 120 00 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování „Analýzy socioekonomické situace příjemců sociálních dávek na ubytovnách“ a vymezení kompetencí příjemců sociálních dávek na ubytovnách k začlenění do samostatného bydlení (dále jen „analýza příjemců“) v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Realizace veřejné zakázky bude spolufinancována z prostředků Evropského sociálního fondu v rámci Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost, Projekt „Posilování efektivnosti výkonu veřejné správy a veřejných služeb v oblasti připravovaných reforem MPSV“ - registrační číslo projektu CZ.1.94/4.1.00/59.00064.
Bližší údaje o předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávacích podmínkách v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1825000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky_2.pdf (2. 5. 2016 12:36)
- 02-zadavaci-dokumentace_4.pdf (2. 5. 2016 12:36)
- 03-priloha-2-navrh-smlouvy-analyza-socioekonomicke-situace-fin.doc (2. 5. 2016 12:36)
- 04-priloha-3-kryci-list-nabidky-analyza-socioekonomicke-situace.xls (2. 5. 2016 12:36)
- 05-priloha-4-subdodavatele-analyza-socioekonomicke-situace.xls (2. 5. 2016 12:36)
- priloha-01-zd-kvalifikacni-dokumentace-analyza-socioekonomicke-situace-fin.doc (2. 5. 2016 12:36)
- priloha-1-kd-cestne-prohlaseni-62_2.doc (2. 5. 2016 12:36)
- priloha-2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c_2.doc (2. 5. 2016 12:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Deloitte Advisory s.r.o.
IČ: 25782167
DIČ: CZ25782167
Sídlo: Karolínská 654/2, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Kubíček,Ph.D., na základě plné moci
- 2. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 4, 186 00 Praha 8 - 3. uchazeč
Název: Sociotrendy, s.r.o.
IČ: 28630319
DIČ: CZ28630319
Sídlo: Roosveltova 95, 779 00 Olomouc
Datum ukončení: 23. 5. 2014