Zpět

Asistence v lokálních partnerstvích pro lokality vybrané v roce 2014

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9927

Název zakázky: Asistence v lokálních partnerstvích pro lokality vybrané v roce 2014

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad vlády ČR

Sídlo zadavatele: nábř. E. Beneše 4, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Be. Martin Šimáček, ředitel Agentury simacek.martin@vlada.cz

IČ zadavatele: 00006599

DIČ zadavatele: CZ00006599

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alena Zieglerová
  • Telefon: 725 397 252
  • E-mail: zieglerova.alena@vlada.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad vlády ČR, nábř. E. Beneše 4, 118 00 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytování asistence v lokálním partnerství v sedmi obcích/městech/regionech, kde působí Agentura pro sociální začleňování. od července 2014. Zakázka je rozdělena na 7 částí.

Asistencí v lokálním partnerství se rozumí zajištění odborných a technických podmínek pro efektivní fingování lokálního partnerství v dané lokalitě.  Lokálním partnerstvím se rozumí platforma, na které dochází k pravidelnému setkávání a spolupráci místních aktérů na poli sociální integrace. Lokální partnerství má max. 35 členů. Lokální partnerství řídí lokální konzultant Agentury.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2308264,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
doba trvání zakázky od 1. 8. 2014 do 31. 7. 2015, opční právo umožňuje prodloužit do 30. 9. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
1. České Velenice 2. Frýdlantsko 3. Kralupy nad Vltavou 4. Příbram 5. Slaný 6. Veselí nad Moravou 7. Vrbno pod Pradědem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena, včetně DPH - 40% Způsob zajištění plnění veřejné zakázky - 60%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě, a to v listinné či elektronické podobě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi platné ke dni zveřejnění zakázky (MAD 99).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Část 1: České Velenice  - zušeno
  • Část 2: Frýdlantsko - zrušeno
  • Část 3: Kralupy n. Vltavou
  • Vítězný dodavatel
  • Název: Město Kralupy n. Vlt. 
    IČ: 00236977
    DIČ: CZ00236977 
    Sídlo: Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy n. Vlt.
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Holeček, starosta 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Městský bytový podnik v Kralupech n. Vlt.
    IČ: 47008539 
    DIČ: CZ47008539
  • Sídlo:  Hálkova 991, 278 01 Kralupy n. Vlt.

  • Část 4: Příbram - zrušeno
  • Část 5: Slaný - zrušeno
  • Část 6: Veselí nad Moravou - zrušeno
  • Část 7: Vrbno pod Pradědem - zrušeno

Datum ukončení: 30. 9. 2014


 
Uveřejněno: 24. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016