Zpět

Audit způsobilosti výdajů a vedení účetnictví projektu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9170

Název zakázky: Audit způsobilosti výdajů a vedení účetnictví projektu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 10. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČR – Česká správa sociálního zabezpečení

Sídlo zadavatele: Křížová 25, Praha 5, PSČ 225 08

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Libor Filipi, ředitel odboru strategie a projektové kanceláře, libor.filipi@cssz.cz, 257 063 464

IČ zadavatele: 00006963

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Miroslava Brožová
  • Telefon: 257062565
  • E-mail: miroslava.brozova@cssz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 10. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Česká správa sociálního zabezpečení, oddělení centrálního zadávání veřejných zakázek, Křížová 25, 225 08, Praha 5

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět veřejné zakázky je provedení závěrečného externího auditu k projektu financovanému z ESF Projektová kancelář České správy sociálního zabezpečeníCZ.1.04/4.1.00/59.00042

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 45000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
termín zahájení auditu je 1. 3. 2014 a termín ukončení auditu 31. 3. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Budova ústředí ČSSZ v Křížové ulici č.p. 25, Praha 5

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Identifikační údaje uchazeče – jméno/název, sídlo, IČO/DIČ, jméno kontaktní osoby, tel., fax, e-mail a ID datové schránky uchazeče, pokud ji má zřízenu. Doklady o oprávnění k podnikání v daném oboru (postačuje prostá kopie bez úředního ověření. Od vybraného uchazeče bude zadavatel požadovat předložení originálu nebo úředně ověřené kopie před uzavřením smlouvy). Cenovou nabídku v členění bez DPH a vč. DPH platné v době podání nabídky (v Kč).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena písemně v českém jazyce v jednom (1) písemném vyhotovení (originál). Nabídka bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat, pověřenou na základě plné moci, která musí být přiložena.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 1. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016