Zpět

CREO/Basic, Drawing, Advanced

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9340

Název zakázky: CREO/Basic, Drawing, Advanced

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: seele pilsen s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 13, 301 00 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Zajíc, prokurista/finanční ředitel, tel. +420 377 432 810, E-mail: tomas.zajic@seele.cz

IČ zadavatele: 64361551

DIČ zadavatele: CZ64361551

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aneta Kadavá
  • Telefon: +420 377 432 818
  • E-mail: aneta.kadava@seele.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 12. 2013 15:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo společnosti zadavatele: seele pilsen s.r.o., Podnikatelská 13, 301 00 Plzeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o školení nové verze sofwaru PRO/E.

Creo/Basic, Drawing, Advanced - parametrické 3D zpracování projektů

Počet zapojených účastníků vzdělávací aktivity 3

Počet hodin vzdělávací aktivity jednoho účastníka 64 hod

 

Creo Parametric Basic Training - školení 3 osoby 3 dny

Creo Parametric Drawing Trining - školení 3 osoby 2 dny

Creo Parametric Advanced Modeling Training - školení 3 osoby 3 dny

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 149000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
školící prostory dodavatele na HW dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 70% Lhůta dodání 30%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka

Datum ukončení: 15. 12. 2013


 
Uveřejněno: 25. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016