CREO/Basic, Drawing, Advanced
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9340
Název zakázky: CREO/Basic, Drawing, Advanced
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00007 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: seele pilsen s.r.o.
Sídlo zadavatele: Podnikatelská 13, 301 00 Plzeň
- Jméno: Ing. Tomáš Zajíc, prokurista/finanční ředitel, tel. +420 377 432 810, E-mail: tomas.zajic@seele.cz
IČ zadavatele: 64361551
DIČ zadavatele: CZ64361551
- Jméno: Aneta Kadavá
- Telefon: +420 377 432 818
- E-mail: aneta.kadava@seele.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 12. 2013 15:00
Místo pro podání nabídek: sídlo společnosti zadavatele: seele pilsen s.r.o., Podnikatelská 13, 301 00 Plzeň
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o školení nové verze sofwaru PRO/E.
Creo/Basic, Drawing, Advanced - parametrické 3D zpracování projektů
Počet zapojených účastníků vzdělávací aktivity 3
Počet hodin vzdělávací aktivity jednoho účastníka 64 hod
Creo Parametric Basic Training - školení 3 osoby 3 dny
Creo Parametric Drawing Trining - školení 3 osoby 2 dny
Creo Parametric Advanced Modeling Training - školení 3 osoby 3 dny
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 149000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2014
Místo dodání / převzetí plnění: školící prostory dodavatele na HW dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 70% Lhůta dodání 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: zadavateli byla podána pouze jedna úplná nabídka
Datum ukončení: 15. 12. 2013