Další profesní vzdělávání dle specifických potřeb zaměstnavatele.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8657
Název zakázky: Další profesní vzdělávání dle specifických potřeb zaměstnavatele.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00007 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Innovative Components Technologies Czech, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vítkov 108, 347 01 Tachov
- Jméno: Bc. Lukáš Hronek, DiS 374 50 77 11, L.Hronek@kdkautomotive.com
IČ zadavatele: 64356043
DIČ zadavatele: CZ64356043
- Jméno: Ing. Rudolf Šimek,
- Telefon: 374 507 714
- E-mail: R.Simek@kdkautomotive.com
Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2013 00:00
Místo pro podání nabídek: Vítkov 108, 347 01 Tachov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění dalšího profesního vzdělávání pro zaměstnance společnosti Innovative Components Technologies Czech, s.r.o :
Jedná se o dodatečné výběrové řízení, které je rozděleno do 2 částí podle vzdělávacích aktivit a je možno podávat nabídky na jednotlivé části výběrového řízení.
I. Metodika měření procesních parametrů v plastikářském průmyslu
Minimální rozsah hodin: 15 vyučovacích hodin
Počet zapojených zaměstnanců: 2
II. Informační technologie – Zvýšení komplexity znalostí při využívání práce s MS Office:
- MS Excel pro pokročilé
Minimální rozsah hodin: 15 vyučovacích hodin
Počet zapojených zaměstnanců: 2
- Práce s PC – MS Office pro pokročilé
Minimální rozsah hodin: 15 vyučovacích hodin
Počet zapojených zaměstnanců: 1
Délka vyučovací hodiny u všech kurzů: 60 minut
Maximální cena vzdělávacích aktivit:
I. 15 600 Kč
II. 13 500 Kč
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 29100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2013 – březen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Vítkov 108, Tachov, Plzeňský kraj, nebo prostory dodavatele služby
Pravidla pro hodnocení nabídek: A) Posouzení formální správnosti nabídky: 1.Nabídka byla předána zadavateli ve stanovené lhůtě a stanoveným způsobem: ANO – NE 2.Nabídka byla podepsána oprávněnou osobou, případně byla doložena ověřená plná moc osoby zmocněné k jednání jménem uchazeče: ANO – NE 3.Nabídka obsahuje identifikaci uchazeče: ANO – NE 4.Nabídka obsahuje doklady o způsobilosti uchazeče dle podmínek výzvy: ANO – NE 5.Nabídka obsahuje podrobný popis díla dle podmínek výzvy: ANO – NE 6.Nabídková cena nepřevyšuje limitní cenu uvedenou v podmínkách výzvy: ANO - NE Nabídky, které nesplnily kterýkoli z formálních požadavků, budou z dalšího hodnocení vyřazeny a nebudou tedy hodnoceny z hlediska věcného obsahu. B) Hodnocení obsahu nabídky: Kritéria pro hodnocení nabídky: 1. Cenová nabídka - váha 30 % 2. Kvalita a soulad obsahu nabídky - váha 40 % Soulad nabídky dodavatele (uchazeče) s požadavky zadavatele, kvalita navrhovaného řešení, včetně výběru témat pro náplň vzdělávacích kurzů a metodiky vzdělávání. 3. Organizační a technické zajištění zakázky, časová flexibilita - váha 30% Metody hodnocení kritérií: Pro hodnocení ceny bude využita následující metoda: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x --------------------------------------------- x 0,3 cena (hodnota) hodnocené nabídky Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Touto metodou bude hodnoceno souhrnné kritérium Kvalita a soulad obsahu nabídky, a to s vahou 40 %. V rámci tohoto kritéria bude hodnocena kvalita nabízených studijních materiálů, kvalita řešení osnov pro jednotlivé kurzy a kvalita nabízené metodiky vzdělávání. Touto metodou bude hodnoceno souhrnné kritérium Organizační a technické zajištění zakázky, časová flexibilita, a to s vahou 30%. V rámci tohoto kritéria bude hodnoceno organizační zajištění školení, včetně veškeré povinné dokumentace, zajištění publicity, vybavení odborných učeben, zajištění odpovídajících pomůcek, schopnost reagovat na případné změny v termínech. Body za všechna ohodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získá nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Povinně alespoň: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • dále je možné požadovat např. čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod. • u zakázek s předpokládanou hodnotou 1 000 000 Kč a vyšší musí být požadavky stanoveny alespoň v rozsahu § 53 a 54 zákona, údaje podle § 53 zákona lze prokázat formou čestného prohlášení Případné další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.