Dodavatel specifických IT školení II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6120
Název zakázky: Dodavatel specifických IT školení II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: AVENET, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Brno, Hradilova 4/3
- Jméno: Ladislav Baloun Ing. 543 216 533 lbaloun@avenet.cz
IČ zadavatele: 63483921
DIČ zadavatele: CZ63483921
- Jméno: Ladislav Baloun Ing.
- Telefon: 543 216 533
- E-mail: lbaloun@avenet.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 1. 2011 13:12
Místo pro podání nabídek: AVENET, s.r.o. Heršpická 6 639 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem VŘ je výběr dodavatele těchto školení:
- Úvod do úloh typu ECM
- Metriky hlavních firemních procesů jako nástroj managementu v
podmínkách IT firmy
- Virtualizace serverů
- Finanční analýza, definice soustavy ukazatelů, vazby mezi
ukazateli, prezentace výsledků
- Obsah, oblasti, management marketingu a podpora produktů
Futurlink, SOPHOS
- Networking Infrastructure Solutions
- Koncept bezpečnosti informačních technologií
- Technologie FUTURLINK
- Futurlink - produktové školení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 741000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Podání 21.01.2011 do 12.00 hod. Harmonogram realizace 02/2011 - 03/2012
Místo dodání / převzetí plnění: Brno, Hradec Králové
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Nebyly předloženy žádné nabídky.
Datum ukončení: 24. 1. 2011