Zpět

Dodavatel specifických IT školení II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6120

Název zakázky: Dodavatel specifických IT školení II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: AVENET, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Brno, Hradilova 4/3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ladislav Baloun Ing. 543 216 533 lbaloun@avenet.cz

IČ zadavatele: 63483921

DIČ zadavatele: CZ63483921

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ladislav Baloun Ing.
  • Telefon: 543 216 533
  • E-mail: lbaloun@avenet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 1. 2011 13:12

Místo pro podání nabídek:
AVENET, s.r.o. Heršpická 6 639 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem VŘ je výběr dodavatele těchto školení:

- Úvod do úloh typu ECM

- Metriky hlavních firemních procesů jako nástroj managementu v

  podmínkách IT firmy    

- Virtualizace serverů

- Finanční analýza, definice soustavy ukazatelů, vazby mezi

  ukazateli, prezentace výsledků

- Obsah, oblasti, management marketingu a podpora produktů

  Futurlink, SOPHOS

- Networking Infrastructure Solutions

- Koncept bezpečnosti informačních technologií

- Technologie FUTURLINK

- Futurlink - produktové školení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 741000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Podání 21.01.2011 do 12.00 hod. Harmonogram realizace 02/2011 - 03/2012

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno, Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Nebyly předloženy žádné nabídky.

Datum ukončení: 24. 1. 2011


 
Uveřejněno: 10. 1. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016