Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 3
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10130
Název zakázky: Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 3
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00165 I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat příjemce: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Náměstí Svornosti 2, 381 01 Český Krumlov
- Jméno: Tomáš Zunt, ředitel, tel.: 380 712 202, e-mail: icos@krumlov.cz
IČ zadavatele: 70815089
DIČ zadavatele: CZ70815089
- Jméno: Tomáš Zunt
- Telefon: 380712202
- E-mail: icos@krumlov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: ICOS Český Krumlov, o.p.s. Náměstí Svornosti 2 381 01 Český Krumlov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání (kompletně po stránce obsahové, lektorské atd.) pracovníkům sociálních služeb zadavatele a jeho partnerů (tj. poskytovatelů sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu - blíže viz Zadávací dokumentace). Poptávané vzdělávací kurzy odpovídají vzdělávacím potřebám pracovníků jednotlivých organizací (pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci) a jsou zaměřeny jak na vzdělávání v aspektu posílení specifických dovedností ve způsobech práce s klienty, na rozvoj psychosociálních dovedností či na podporu a zkvalitnění manažerských dovedností.
Celkem se jedná o 14 akreditovaných vzdělávacích kurzů (12 kurzů se uskuteční v prostorách zajištěných zadavatelem v Českém Krumlově, 1 kurz v prostorách zajištěných zadavatelem v Prachaticích, 1 z kurzů je poptáván jako kurz otevřený).
Předmět plnění zakázky je rozdělen na 12 samostatných částí – dílčích plnění. Uchazeč může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo jen na dílčí část nebo části.
Dílčí část 001:
Individuální plánování s klientem – SQSS č. 5 – 2x
Maximální cena = 25.500,- Kč bez DPH
Dílčí část 002:
Implementace standardů kvality
Příprava na inspekci
Maximální cena = 36.036,- Kč bez DPH.
Dílčí část 003:
Biografický model péče
Maximální cena = 90.000,- Kč bez DPH.
Dílčí část 004:
Krizová intervence v praxi
Maximální cena = 9.038,- Kč bez DPH.
Dílčí část 005:
Jednání s psychiatrickými klienty
Maximální cena = 15.000,- Kč bez DPH.
Dílčí část 006:
První pomoc
Maximální cena = 8.775,- Kč bez DPH
Dílčí část 007:
Finanční řízení
Maximální cena = 16.983,- Kč bez DPH
Dílčí část 008:
Sociální práce s rodinami ohroženými soc. vyloučením
Maximální cena = 13.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 009:
Sociálně právní minimum
Maximální cena = 26.400,- Kč bez DPH
Dílčí část 0010:
Kurz mediace (otevřený kurz)
Maximální cena = 35.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 0011:
Praktické využití managementu v sociálních službách
Maximální cena = 55.000,- Kč bez DPH
Dílčí část 0012:
Práce s rizikem a odpovědností v sociálních službách
Maximální cena = 39.000,- Kč bez DPH
Uvedené názvy kurzu/vzdělávání jsou orientační.
Bližší specifikace předmětu zakázky je součástí Zadávací dokumentace. Podrobná specifikace obsahu vzdělávacích kurzů je pak předmětem přílohy č. 1 Zadávací dokumentace „Podrobná specifikace vzdělávacích kurzů – obsahová náplň“. Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené kurzy byly v souladu s podmínkami uvedenými v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 369732,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2014 – 30. červen 2015 (Rámcové termíny pro realizaci jednotlivých kurzů jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v článku 2.2)
Místo dodání / převzetí plnění: - Plnění dílčí části zakázky č. 001 až č. 009, 0011 a 0012 – uzavřené kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem či jeho partnery v Č. Krumlově, případně Prachaticích (podrobněji v Zadávací dokumentaci v článku 2.2). - Plnění dílčí části zakázky č. 0010 – otevřený kurz v místě dle určení Dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky: dílčí kritéria: - Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 70% - Metodika – způsob realizace vzdělávání – váha 30% Bližší podmínky hodnocení jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 7 „Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení nabídek“
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění a) základních, b) profesních, c) technických kvalifikačních předpokladů dle článku č. 5 Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Tato povinnost je blíže specifikována v zadávací dokumentaci a smlouvě, která je její přílohou. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy (příloha 6 Zadávací dokumentace) vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za Uchazeče. Uchazeč se v nabídce zaváže k dodržení podmínek OP LZZ – Manuál pro publicitu. Povinnou součástí nabídky bude dokument „Návrh metodiky – způsobu realizace vzdělávání“ (dle přílohy 5 zadávací dokumentace) pro každé vzdělávací téma/kurz samostatně zpracovaný (tzn.: obsahuje-li dílčí část 2 vzdělávací témata/kurzy, dodá Uchazeč 2 x Návrh metodiky). Cenová nabídka se podává na předepsaném formuláři „Nabídková cena – cenová kalkulace“, který je přílohou 4 Zadávací dokumentace. Podrobné informace o požadavcích na obsah, formu a členění nabídky obsahuje článek 11 Zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- pril-1-podrobna-specifikace-vzdelavacich-temat-obsahova-napln-icos-ck-def_1.pdf (3. 5. 2016 08:46)
- priloha-c-2-zd-kryci-list-nabidky-icos-ck-def_2.doc (3. 5. 2016 08:46)
- priloha-c-3-zd-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikacni-predpoklady-icos-ck-def_2.doc (3. 5. 2016 08:46)
- priloha-c-4-zd-cenova-kalkulace-nabidkova-cena-icos-def.xls (3. 5. 2016 08:46)
- priloha-c-5-zd-navrh-zpusobu-realizace-vzdelavani-icos-ck-def_2.doc (3. 5. 2016 08:46)
- priloha-c-6-zd-smlouva-icos-ck-def_2.doc (3. 5. 2016 08:47)
- zadavaci-dokumentace-icos-ck-def_2.pdf (3. 5. 2016 08:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 001
-
Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 002
-
Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 003 - zrušena
ČÁST 004
-
Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 005
-
Vítězný dodavatel
Název: „D“ občanské sdružení
IČ: 68455232
DIČ: CZ68455232
Sídlo: Švermova 32, 460 10 Liberec
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Romana Lakomá
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 006
-
Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 007
-
Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 008 – zrušena
ČÁST 009 – zrušena
ČÁST 0010 – zrušena
ČÁST 0011
-
Vítězný dodavatel
Název: Proutek, občanské sdružení
IČ: 70805831
DIČ: CZ70805831
Sídlo: Plasná 3, 378 21 Kardašova Řečice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Zuzana Marková
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 0012
-
Vítězný dodavatel
Název:LLP Vision, s.r.o.
IČ: 29370523
DIČ: CZ 2937052
Sídlo: Burešova 6, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Katarína Krahulová, Ph.D.
Poznámka k dodavateli:
- 2. V pořadí
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119
DIČ: CZ 27966119
Sídlo: Provaznická 16,350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivana Kadochová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 10. 12. 2014