Zpět

DODÁVKA KURZŮ PRO PROJEKT ZNALOSTI ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MASSAG, A.S., BÍLOVEC

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5447

Název zakázky: DODÁVKA KURZŮ PRO PROJEKT ZNALOSTI ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MASSAG, A.S., BÍLOVEC

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: MASSAG,a.s.

Sídlo zadavatele: Opavska 272, 74301, Bílovec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Jaroš, MBA - 602767986, petr.jaros@massag.com Ing. Jiří Petráš - 602767983, jiri.petras@massag.com

IČ zadavatele: 00010367

DIČ zadavatele: CZ00010367

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Jaroš
  • Telefon: 556431103
  • E-mail: asistent@massag.com

Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
MASSAG, a.s. Petr Jaroš, project & personal manager Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky bude dodávka vzdělávacích kurzů specifikovaných níže.

Specifikace předmětu zakázky:

Předmět dodávky se bude skládat z těchto služeb: :

-          Vzdělávací program pro vrcholový management                                  

-          Vzdělávací program pro administrativní pracovníky                              

-          Vzdělávací program pro střední management                                      

-          Vzdělávací program pro obchodníky                                                  

-          Vzdělávací program – IT gramotnost                                                   

-          Vzdělávací program – cizí jazyk AJ                                                      

-          Kurzy svařování                                                                     

-          Kurzy – řidič motorového vozíku                                                         

 

Uchazeči jsou povinni v rámci své nabídku uvést podrobnou specifikaci nabízených služeb. Na základě podrobného popisu nabízených služeb hodnotící komise vyhodnotí kritérium kvalita nabídky.

Místo dodávky: 

Služby budou realizovány v sídle zadavatele, případně v pronajatých prostorách v Bílovci, okres Nový Jičín. Sídlo společnosti MASSAG, a.s. je::

MASSAG, a.s.

Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1899000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2010 - 6/2012

Místo dodání / převzetí plnění:
MASSAG, a.s. Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11

Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Kvalita nabídky, váha 70 % - Nejnižší nabídková cena, váha 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15. 10. 2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Lyrix centrum, s.r.o.
    IČ: 25907280
    DIČ: CZ-25907280
    Sídlo: Daroňova 23, 742 13 Studénka
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Viatr
    Poznámka k dodavateli: 

 

  • 2. uchazeč
    Název: Tempo Training Consulting s.r.o.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ 26813335
    Sídlo: Alejnikovova 5, 700 30 Ostrava-Zábřeh

 

  • 3. uchazeč
    Název: Akademie Orlita s.r.o.
    IČ: 26817586
    DIČ: CZ 26817586
    Sídlo: Přemyslovců 52, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

  • 4. uchazeč
    Název: ha-vel family s.r.o.
    IČ: 25902156
    DIČ: CZ 259 02 156
    Sídlo: Křišťánová 1049/15, 702 00 Ostrava Přívoz

Datum ukončení: 30. 9. 2012


 
Uveřejněno: 13. 10. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016