DODÁVKA KURZŮ PRO PROJEKT ZNALOSTI ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MASSAG, A.S., BÍLOVEC
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5447
Název zakázky: DODÁVKA KURZŮ PRO PROJEKT ZNALOSTI ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MASSAG, A.S., BÍLOVEC
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: MASSAG,a.s.
Sídlo zadavatele: Opavska 272, 74301, Bílovec
- Jméno: Ing. Petr Jaroš, MBA - 602767986, petr.jaros@massag.com Ing. Jiří Petráš - 602767983, jiri.petras@massag.com
IČ zadavatele: 00010367
DIČ zadavatele: CZ00010367
- Jméno: Petr Jaroš
- Telefon: 556431103
- E-mail: asistent@massag.com
Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2010 12:00
Místo pro podání nabídek: MASSAG, a.s. Petr Jaroš, project & personal manager Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky bude dodávka vzdělávacích kurzů specifikovaných níže.
Specifikace předmětu zakázky:
Předmět dodávky se bude skládat z těchto služeb: :
- Vzdělávací program pro vrcholový management
- Vzdělávací program pro administrativní pracovníky
- Vzdělávací program pro střední management
- Vzdělávací program pro obchodníky
- Vzdělávací program – IT gramotnost
- Vzdělávací program – cizí jazyk AJ
- Kurzy svařování
- Kurzy – řidič motorového vozíku
Uchazeči jsou povinni v rámci své nabídku uvést podrobnou specifikaci nabízených služeb. Na základě podrobného popisu nabízených služeb hodnotící komise vyhodnotí kritérium kvalita nabídky.
Místo dodávky:
Služby budou realizovány v sídle zadavatele, případně v pronajatých prostorách v Bílovci, okres Nový Jičín. Sídlo společnosti MASSAG, a.s. je::
MASSAG, a.s.
Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1899000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 11/2010 - 6/2012
Místo dodání / převzetí plnění: MASSAG, a.s. Opavská 272, Bílovec, PSČ 743 11
Pravidla pro hodnocení nabídek: - Kvalita nabídky, váha 70 % - Nejnižší nabídková cena, váha 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15. 10. 2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- zadavaci-rizeni.pdf (28. 4. 2016 22:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Lyrix centrum, s.r.o.
IČ: 25907280
DIČ: CZ-25907280
Sídlo: Daroňova 23, 742 13 Studénka
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Viatr
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Tempo Training Consulting s.r.o.
IČ: 26813335
DIČ: CZ 26813335
Sídlo: Alejnikovova 5, 700 30 Ostrava-Zábřeh
- 3. uchazeč
Název: Akademie Orlita s.r.o.
IČ: 26817586
DIČ: CZ 26817586
Sídlo: Přemyslovců 52, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory - 4. uchazeč
Název: ha-vel family s.r.o.
IČ: 25902156
DIČ: CZ 259 02 156
Sídlo: Křišťánová 1049/15, 702 00 Ostrava Přívoz
Datum ukončení: 30. 9. 2012