Dodávka SIM karet s přednabitým kreditem a dobíjecích kuponů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10072
Název zakázky: Dodávka SIM karet s přednabitým kreditem a dobíjecích kuponů
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.3.00/C5.00001 Asistent prevence kriminality II příjemce: Ministerstvo vnitra
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra ČR
Sídlo zadavatele: Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7
- Jméno: Mgr. Jitka Gjuričová, ředitelka odboru prevence kriminality
IČ zadavatele: 00007064
DIČ zadavatele: CZ00007064
- Jméno: Radka Vaňasová
- Telefon: 974 832 432
- E-mail: radka.vanasova@mvcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Elektronické tržiště www.vortalgov.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodání 75 ks SIM karet s přednabitým kreditem ve výši 200,- Kč a 250,- Kč vč.- DPH / 1 ks a dodání 900 kusů klasických dobíjecích kuponu ve výši 200,- Kč a 250,- Kč vč. DPH / 1 ks.
Dodání 75 ks SIM karet s přednabitým kreditem ve výši 200,- Kč a 250,- Kč vč. DPH / 1 ks v následujícím členění:
Vodafone - 25 kusů x 200,- Kč 5.000,- Kč vč. DPH
T-Mobile - 21 kusů x 200,- Kč 4.200,- Kč vč. DPH
O2 - 29 kusů x 250,- Kč 7.250,- Kč vč. DPH a dodání 900 kusů klasických dobíjecích kuponů ve výši 200,- Kč a 250,- Kč vč. DPH/ 1 ks v následujícím členění:
Vodafone - 300kusů x 200,- Kč 60.000,- Kč vč. DPH
T-Mobile - 294 kusů x 200,- Kč 50.400,- Kč vč. DPH
O2 - 406 kusů x 250,- Kč 87.000,- Kč vč. DPH
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 176726,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 8.10.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána formou elektronického tržiště www.vortalgov.cz
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.a je v souladu s čl. 2 Přílohy č. 2 k NMV č.51/2012 o zadávání veřejných zakázek: Veřejné zakázky II. kategorie a taktéž v souladu s Pravidly systému používání elektronických tržišť subjekty veřejné správy při pořizování a obměně určených komodit ze dne 10. května 2010 č. 343 ve znění usnesení vlády ČR ze dne 18. 12. 2013 č. 981, k používání elektronických tržišť subjekty veřejné správy při vynakládání finančních prostředků.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-2-titulni-list-zd-05.09.2014-3679665-.pdf (2. 5. 2016 15:26)
- priloha-c.1-navrh-smlouvy-05.09.2014-3679665-.pdf (2. 5. 2016 15:26)
- zadavaci-dokumentace-2.kolo-upravene-05.09.2014-3679665-.pdf (2. 5. 2016 15:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ITAGE spol.s r.o.
IČ: 25879243 - DIČ: CZ25879243
- Sídlo: Ostrava - Poruba, náměstí Václava Vacka 1671/11, PSČ 70800 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Martin Beněk
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč - nepřihásil se
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 7. 10. 2014