Dodávka služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10324
Název zakázky: Dodávka služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.3.05/D6.00197 Cesta k práci příjemce: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
Sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín
- Jméno: Mgr. Michal Trčálek, tel. 739 633 345, e-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz
IČ zadavatele: 25909614
DIČ zadavatele: CZ 25909614
- Jméno: Mgr. Veronika Filáková
- Telefon: 734 522 291
- E-mail: veronika.filakova@azylovydum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 12. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Vsetín, sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání. Zakázka je rozdělena do čtyř částí. Jedná se o dodávku těchto služeb:
1) Bilanční diagnostika
2) Rekvalifikační kurz "Pracovník v sociálních službách"
3) Kurz k získání řidičského oprávnění "skupiny B"
4) Rekvalifikační kurz "Skladník" + Rekvalifikační kurz "Obsluha vysokozdvižného vozíku"
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 559864,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Konkrétní termíny realizace budou dohodnuty s vítězným dodavatelem. Veškeré aktivity musí být provedeny v průběhu realizace projektu, tj. do října roku 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Vsetín - plnění proběhne v prostorách dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání · Další požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 ze dne 1.4.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- zadavaci-dokumentace-pdf_1.pdf (3. 5. 2016 11:22)
- vyzva-k-podani-nabidek-pdf.pdf (3. 5. 2016 11:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
1. ČÁST ZAKÁZKY
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
2. ČÁST ZAKÁZKY
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
3. ČÁST ZAKÁZKY
- Vítězný dodavatel
Název: Vlastimil Polách, Provozování autoškoly
IČ: 15465608
DIČ: CZ5508071745
Sídlo: Horní Jasenka 298, 755 01 Vsetín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Vlastimil Polách
4. ČÁST ZAKÁZKY
- Vítězný dodavatel
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík - 2.uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Datum ukončení: 28. 1. 2015