Dodávka služeb odborného vzdělávání v sociální oblasti
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9863
Název zakázky: Dodávka služeb odborného vzdělávání v sociální oblasti
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00044 Vzděláváním k rozvoji příjemce: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
Sídlo zadavatele: Hrbová 1561
- Jméno: Mgr. Michal Trčálek, tel. 739 633 345, e-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz
IČ zadavatele: 25909614
DIČ zadavatele: CZ25909614
- Jméno: Mgr. Veronika Filáková
- Telefon: 734 522 291
- E-mail: veronika.filakova@azylovydum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 6. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je adresa zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s., Hrbová 1561, 755 01 Vsetín. Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce nebo jiném obalu (osobně ve všední dny v době 8:00 - 14:00 hodin na podatelně Azylového domu pro ženy a matky s dětmi o.p.s. nebo poštou). Obálka či jiný obal bude označen nápisem "NEOTVÍRAT! Dodávka služeb odborného vzdělávání v sociální oblasti". Na obálce či jiném obalu bude uvedena identifikace uchazeče.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služeb od dodavatelů, kteří zajistí realizaci vzdělávacích aktivit - jedná se o odborné vzdělávání pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách a vedoucí pracovníky. Zakázka je rozdělena do pěti částí, do každé časti lze podat samostatnou nabídku. První, druhá, čtvrtá a pátá část zakázky je již uzavřena, do třetí části zakázky (kurz krizová intervence, práce s krizí) lze podat samostatnou nabídku. Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 466916,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Konkrétní termíny realizace budou dohodnuty s vítězným dodavatelem. Veškeré vzdělávací aktivity musí být provedeny v průběhu realizace projektu, tj. do června roku 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění se liší u jednotlivých dílčích částí zakázky. U třetí části zakázky jsou místem plnění prostory dodavatele - účastníci projektu na kurz přijedou. Podrobný popis místa plnění je uveden v Zadávací dokumentaci.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Kopii dokladu o oprávnění k podnikání • Kopie dokladů o akreditaci vzdělávacích programů
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 ze dne 1.4.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- prilohy-zadavaci-dokumentaci-ki.doc (2. 5. 2016 13:43)
- vyzva-k-podani-nabidek-ki.pdf (2. 5. 2016 13:43)
- zadavaci-dokumentace-ki.pdf (2. 5. 2016 13:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Gaudia Institut s.r.o.
IČ: 24832979
Sídlo: Jeseniova 47, 130 00 Praha 3
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Olga Kunertová
Datum ukončení: 14. 7. 2014