Dodávka služeb profesního vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8703
Název zakázky: Dodávka služeb profesního vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.
Sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín
- Jméno: Mgr. Michal Trčálek Tel: 739 633 345 E-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz
IČ zadavatele: 25909614
DIČ zadavatele: CZ 25909614
- Jméno: Michal Daněk
- Telefon: 731 426 064
- E-mail: michal.danek@azylovydum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s., Hrbová 1561,755 01 Vsetín Písemně nebo osobně ve všední dny v době od 8.00 do 14.00 na podatelně Azylového domu pro ženy a matky s dětmi o.p.s.) Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném nápisem: "Dodávka služeb profesního vzdělávání", a slovy "NEOTVÍRAT". Na obálce či jiném obalu bude uvedena identifikace uchazeče.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci vzdělávacích aktivit projektu dle následující specifikace jednotlivých aktivit:
1.Rekvalifikační kurz - Pracovník v sociálních službách - přímá obslužná péče (pro 10 osob)
2.Rekvalifikační kurz - Úklidové služby (pro 10 osob)
3.Rekvalifikační kurz - Složitá obsluha hostů (pro 10 osob)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 330560,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Srpen 2013 - Červenec 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Zlín
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1.Celková nabídková cena v Kč bez DPH - váha kritéria 60% 2.Kvalita nabízeného plnění - váha kritéria 40% Blíže viz.zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Doklad o oprávnění k podnikání zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci • Seznam podepsaný oprávněnou osobou uchazeče s obsahem minimálně 3 realizovaných vzdělávacích aktivit v předmětu nabídky, v celkovém objemu min. 1 mil. CZK. • Kopii dokladu o akreditaci vzdělávacích programů od MŠMT a MPSV Doklady je možné předložit v prosté kopii, zadavatel si vyhrazuje právo požádat o následné předložení originálů či ověřených kopií.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1.11.2012, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-profesni-vzdelavani_1.pdf (1. 5. 2016 01:23)
- zadavaci-dokumentace-profesni-vzdelavani_1.pdf (1. 5. 2016 01:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Výběrové řízení na dodávku služeb profesního vzdělávání bylo zrušeno z důvodu nepřihlášení žádného dodavatele do daného termínu pro podání nabídek.
Datum ukončení: 12. 7. 2013