Zpět

Dodávka služeb profesního vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8703

Název zakázky: Dodávka služeb profesního vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.

Sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Michal Trčálek Tel: 739 633 345 E-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz

IČ zadavatele: 25909614

DIČ zadavatele: CZ 25909614

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Daněk
  • Telefon: 731 426 064
  • E-mail: michal.danek@azylovydum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s., Hrbová 1561,755 01 Vsetín Písemně nebo osobně ve všední dny v době od 8.00 do 14.00 na podatelně Azylového domu pro ženy a matky s dětmi o.p.s.) Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném nápisem: "Dodávka služeb profesního vzdělávání", a slovy "NEOTVÍRAT". Na obálce či jiném obalu bude uvedena identifikace uchazeče.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup služeb od dodavatele, který zajistí realizaci vzdělávacích aktivit projektu dle následující specifikace jednotlivých aktivit:

1.Rekvalifikační kurz - Pracovník  v sociálních službách - přímá obslužná péče (pro 10 osob)

2.Rekvalifikační kurz - Úklidové služby (pro 10 osob)

3.Rekvalifikační kurz - Složitá obsluha hostů (pro 10 osob)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 330560,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Srpen 2013 - Červenec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Zlín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1.Celková nabídková cena v Kč bez DPH - váha kritéria 60% 2.Kvalita nabízeného plnění - váha kritéria 40% Blíže viz.zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Doklad o oprávnění k podnikání zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci • Seznam podepsaný oprávněnou osobou uchazeče s obsahem minimálně 3 realizovaných vzdělávacích aktivit v předmětu nabídky, v celkovém objemu min. 1 mil. CZK. • Kopii dokladu o akreditaci vzdělávacích programů od MŠMT a MPSV Doklady je možné předložit v prosté kopii, zadavatel si vyhrazuje právo požádat o následné předložení originálů či ověřených kopií.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1.11.2012, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výběrové řízení na dodávku služeb profesního vzdělávání bylo zrušeno z důvodu nepřihlášení žádného dodavatele do daného termínu pro podání nabídek.

Datum ukončení: 12. 7. 2013


 
Uveřejněno: 26. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016