Dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice, evid.č. zakázky na ISVZUS:481211)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9590
Název zakázky: Dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice, evid.č. zakázky na ISVZUS:481211)
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/55.00015 Trmickcý program proti hrozbám sociálního vyloučení příjemce: Město Trmice
Název/obchodní firma zadavatele: Město Trmice
Sídlo zadavatele: Fügnerova 448/29
- Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
IČ zadavatele: 00674010
DIČ zadavatele: CZ00674010
- Jméno: Zuzana Štrinclová
- Telefon: +420 774 158 837
- E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Trmice Fügnerova 448/29, 400 04 Trmice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky bude dodávka vybavení pro poskytování sociálních služeb.
Veřejná zakázka je dělena na dvě části:
Část veřejné zakázky č. 1 - ICT vybavení a jiné technické zařízení
Část veřejné zakázky č. 2 - Nábytek a související vybavení
Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či obou částech veřejné zakázky.
Zadávací podmínky jsou v plném rozsahu zveřejněny na profilu zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00674010
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 190992,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10.03.2014 - 10.04.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Město Trmice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Nabídková cena představuje kupní cenu za plnění celého předmětu příslušné části veřejné zakázky v korunách českých (Kč) včetně DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dle § 53 odst. 1 písm. c) zákona ve vztahu k základním kvalifikačním předpokladům, tj. předložením: čestného prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: Uchazeč doloží technické kvalifikační předpoklady: pro část 1 a 2 podle § 56 odst. 1 písm a) zákona: seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem v posledních 3, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele) Pro část VZ č. 1 Za významnou dodávku považováno dodání ICT vybavení spočívajícího v dodávce hardware včetně softwarového vybavení a/nebo tiskáren. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 100 000,00 Kč bez DPH. Pro část VZ č. 2 Za významnou dodávku považováno dodání kancelářského nábytku. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 50 000,00 Kč bez DPH. Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Soubory ke stažení:
- or-priloha-c.1-tiulni-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-priloha-c.2-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-priloha-c.3-seznam-vyznamnych-dodavek.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-priloha-c.4-specifikace-ict-vybaveni-a-jineho-technickeho-zarizeni-cast-c2.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-priloha-c.5-specifikace-nabytku-a-souvisejiciho-vybaveni-cast-c3.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-priloha-c.6-kupni-smlouva.doc (2. 5. 2016 12:08)
- or-zd-20140210-signed.pdf (2. 5. 2016 12:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST č. 1 – ICT vybavení a jiné technické zařízení
-
Vítězný dodavatel
Název: M Cmputers s.r.o.
IČ: 26042029
Sídlo: B. Smetany 206, 380 01 Dačice -
2. uchazeč
Název: C SYSTÉM CZ, a.s.
IČ: 27675645
Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno -
3. uchazeč
Název: TOPSOFT JKM spol. s r.o.
IČ: 25403435
Sídlo: Jungmannova 1029, 413 01 Roudnice nad Labem -
ČÁST č. 2 – Nábytek a související vybavení
-
Vítězný dodavatel
Název: JP – Kontakt s.r.o.
IČ: 466052030
Sídlo: Dašická 1797, 530 03 Pardubice -
2. uchazeč
Název: READY INTERIER s.r.o.
IČ: 28787943
Sídlo: Vocelova 1135, 500 02 Hradec Králové
Datum ukončení: 14. 4. 2014