Zpět

Dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice, evid.č. zakázky na ISVZUS:481211)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9590

Název zakázky: Dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice, evid.č. zakázky na ISVZUS:481211)

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Trmice

Sídlo zadavatele: Fügnerova 448/29

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

IČ zadavatele: 00674010

DIČ zadavatele: CZ00674010

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Štrinclová
  • Telefon: +420 774 158 837
  • E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Trmice Fügnerova 448/29, 400 04 Trmice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky bude dodávka vybavení pro poskytování sociálních služeb.

Veřejná zakázka je dělena na dvě části: 

Část veřejné zakázky č. 1 - ICT vybavení a jiné technické zařízení

Část veřejné zakázky č. 2 - Nábytek a související vybavení

Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či obou částech veřejné zakázky.

 

Zadávací podmínky jsou v plném rozsahu zveřejněny na profilu zadavatele:

https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00674010

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 190992,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10.03.2014 - 10.04.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Trmice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Nabídková cena představuje kupní cenu za plnění celého předmětu příslušné části veřejné zakázky v korunách českých (Kč) včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle § 53 odst. 1 písm. c) zákona ve vztahu k základním kvalifikačním předpokladům, tj. předložením: čestného prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: Uchazeč doloží technické kvalifikační předpoklady: pro část 1 a 2 podle § 56 odst. 1 písm a) zákona: seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem v posledních 3, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele) Pro část VZ č. 1 Za významnou dodávku považováno dodání ICT vybavení spočívajícího v dodávce hardware včetně softwarového vybavení a/nebo tiskáren. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 100 000,00 Kč bez DPH. Pro část VZ č. 2 Za významnou dodávku považováno dodání kancelářského nábytku. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 50 000,00 Kč bez DPH. Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Ano - viz. zadávací podmínky

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST č. 1 – ICT vybavení a jiné technické zařízení

  • Vítězný dodavatel
    Název: M Cmputers s.r.o.
    IČ: 26042029
    Sídlo: B. Smetany 206, 380 01 Dačice

  • 2. uchazeč
    Název: C SYSTÉM CZ, a.s.
    IČ: 27675645
    Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno

  • 3. uchazeč
    Název: TOPSOFT JKM spol. s r.o.
    IČ: 25403435
    Sídlo: Jungmannova 1029, 413 01 Roudnice nad Labem

  • ČÁST č. 2 – Nábytek a související vybavení

  • Vítězný dodavatel
    Název: JP – Kontakt s.r.o.
    IČ: 466052030
    Sídlo: Dašická 1797, 530 03 Pardubice

  • 2. uchazeč
    Název: READY INTERIER s.r.o.
    IČ: 28787943
    Sídlo: Vocelova 1135, 500 02 Hradec Králové

Datum ukončení: 14. 4. 2014


 
Uveřejněno: 11. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016