Doprovodné služby pro Společenstvo cukrářů ČR
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6851
Název zakázky: Doprovodné služby pro Společenstvo cukrářů ČR
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 4. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: Společenstvo cukrářů České republiky
Sídlo zadavatele: Příkop 843/4, 602 00 Brno-Střed
- Jméno: František Ostřížek 777024702 fostrizek@bvv.cz
IČ zadavatele: 60556986
DIČ zadavatele: CZ60556986
- Jméno: František Ostřížek
- Telefon: 777024702
- E-mail: fostrizek@bvv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2011 00:00
Místo pro podání nabídek: Příkop 843/4, 602 00 Brno-Střed
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
viz zadávascí dokumntace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5714380,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2011 - listopad 2013
Místo dodání / převzetí plnění: viz zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek-sluzby_1_2_3.pdf (29. 4. 2016 02:15)
- zadavaci-dokumentace-sccr-sluzby_1.pdf (29. 4. 2016 02:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- VALERO, s.r.o.
Kubelíkova 1224/42
Praha-Žižkov 130 00
IČ: 28291565
- UNNI Trading, s.r.o.
Třída Svobody 20
Olomouc 772 00
IČ: 27802221
Datum ukončení: 6. 6. 2011