Efektivní vzdělávání zaměstnanců SEW-EURODRIVE CZ s.r.o. pro zvýšení jejich osobnostního rozvoje a adaptability
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6364
Název zakázky: Efektivní vzdělávání zaměstnanců SEW-EURODRIVE CZ s.r.o. pro zvýšení jejich osobnostního rozvoje a adaptability
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: SEW-EURODRIVE CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lužná 591
- Jméno: Ing. Josef Kolář, jednatel tel: 603459469 e-mail: josef.kolar@sew-eurodrive.cz
IČ zadavatele: 25120581
DIČ zadavatele: CZ25120581
- Jméno: Kateřina Svobodová
- Telefon: 602474725
- E-mail: katerina.svobodova@sew-eurodrive.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2011 14:00
Místo pro podání nabídek: Lužná 591/4, 160 00 Praha 4 k rukám kontaktní osoby a to osobně a nebo doporučenou poštou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění komplexního programu vzdělávání zaměstnanců společnosti SEW-EURODRIVE CZ s.r.o.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2349750,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín plnění zakázky bude v době od února 2011 do října 2012
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace bude v kraji Plzeňský, Královehradecký, Jihomoravský, Olomoucký, Moravskoslezský
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena 30% • Kvalita nabízených služeb 30% • Poskytování zpětné vazby 30% • Rozsah a úroveň doplňkových služeb 10%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: I. základní kvalifikační předpoklady: Základní kvalifikační předpoklady, obsažené v §53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (předložení dokladů vydaných jmenovitými institucemi v kopii nebo čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče). II. profesní kvalifikační předpoklady: Profesní kvalifikační předpoklady podle §54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (kopie výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 dnů, kopie oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad dokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci). III. Specifické kvalifikační předpoklady: Dodavatel musí předložit pojistnou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě v min. částce 2.000.000,- Kč.. Dodá referenční dopisy na realizaci obdobných projektů (min. 5 z toho 3 na částku 1.500.000,- Kč/každý), 3 referenční dopisy na vzdělávání v Soft Skills. Dále předloží způsob zajištění doplňkových služeb v každém z požadovaných krajů. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotazy-k-vyberovemu-rizeni-sew-eurodrive-cz-s.r.o.pdf (29. 4. 2016 00:40)
- zadavaci-dokumentace-vzdelavani-sew-eurodrive-cz-s.r.o.pdf (29. 4. 2016 00:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Ostrava, Svinov, Nad Porubkou 838/29
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 14. 3. 2011