Zpět

Elektronická spisová služba ve veřejném sektoru

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10206

Název zakázky: Elektronická spisová služba ve veřejném sektoru

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ASI informační technologie

Sídlo zadavatele: Mohelnice, 1.máje 747/3, PSČ 789 85

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Lenka Kindlová 602 564 365 lenka.kindlova@asi.cz

IČ zadavatele: 25864394

DIČ zadavatele: CZ25864394

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Večeř
  • Telefon: 607109318
  • E-mail: pavel.vecer@asi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 12. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele, 1.máje 747/3, 789 85 Mohelnice.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Cílem školení je prohloubení znalostí našich zaměstnanců v problematice elektronických dokumentů, elektronických podpisů a časových razítek, dlouhodobé důvěryhodnosti elektronických dokumentů, v problematice přerazítkování, formátů dat. Dalšími tématy budou elektronický proces skartačního řízení od uložení dokumentů a spisů až po provedení skartačního řízení pro analogové a digitální dokumenty v prostředí ERMS, a dále elektronická komunikace uvnitř úřadu a komunikace občan úředník, formuláře interní a externí. Varianty řešení, workflow v prostředí elektronické spisové služby (ERMS). 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 78000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2.1.2015-29.5.2015 dle potřeb a možností zadavatele. Bude upřesněno v dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele, 1.máje 747/3, 789 85 Mohelnice.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Úplnost nabídky: - zda obsahuje veškeré požadované doklady a dokumenty dokládající kvalifikaci dodavatele - zda je podepsána oprávněnou osobou - zda obsahuje kontaktní údaje na osobu uchazeče odpovědnou za výběrové řízení - zda obsahuje podklady k hodnocení - zda je nabídka v českém jazyce. Nabídky podané ve lhůtě a úplné budou hodnoceny dle kritéria: Nabídková cena Hodnocení nabídek bude provedeno dle výpočtu (nejnižší cenová nabídka v Kč bez DPH/hodnocená cenová nabídka v Kč bez DPH)*100=počet bodů. Vítězná nabídka=nejvyšší počet bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Profesní kvalifikační kritéria - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán - ověřená kopie dokladu o platném oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - doložit doklady o vzdělání lektora vč. profesního životopisu Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě a podepsána odpovědnou osobou. Musí být podána v uzavřené a zřetelně označené obálce „Neotvírat – výběrové řízení“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být podána v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V souladu s bodem 2.6 Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ se zadavatel zadávacího řízení „Elektronická spisová služba ve veřejném sektoru“ rozhodl o jeho zrušení.

Datum ukončení: 8. 1. 2015


 
Uveřejněno: 19. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016