Firemní informační systém Amicron
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9310
Název zakázky: Firemní informační systém Amicron
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00006 Vzdělávejte se pro růst v Kraji Vysočina II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Jihlava
Název/obchodní firma zadavatele: HSE, spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 957, 396 01 Humpolec
- Jméno: Ulrich Marsch, 565 50 11 13, u.marsch@hse.cz
IČ zadavatele: 45033145
DIČ zadavatele: CZ45033145
- Jméno: Vladislava Nováková
- Telefon: 602 54 76 77
- E-mail: v.novakova@hse.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být doručena buď poštou či osobně na adresu společnosti HSE, spol. s r. o. , Nerudova 957, 396 01 Humpolec v obálce označené nápisem „NEOTVÍRAT“.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem aktivity je rozvoj a zvýšení dovedností zaměstnanců s prací se speciálním programem ve firmě a zajistit tak srovnatelnou úroveň znalostí a zastupitelnost při zpracování řady dat a dokumentů a zároveň proškolit zaměstnance v pokročilém užívání těchto programů za účelem zvýšení efektivity a rychlosti zpracování potřebné dokumentace
Školení programu SW Amicron by mělo zdokonalovat práci s nástroji pro zpracování fakturace, nový typ příkazu „faktura“, vytvoření dílčí faktury nebo částečných plateb, skupinové úkoly, používání integrovaného kalendáře, odesílání e-mailu, textové moduly, objednávky zákazníků, správa zákazníků, automatické odesílání, zálohování, nejčastější problémy a jejich řešení, nové nástroje, hovory, synchronizace s Outlook, import a export dat, co je databáze Firebirth, nejčastější problémy a jejich
Počet účastníků – 18 zaměstnanců – dvě skupiny po 9 lidech
Délka výuky – 112 vyučovacích hodin – 1 vyučovací hodina – 60 minut, každá skupina po 56 hodinách
Přesný průběh aktivity ponecháváme na dohodě mezi dodavatelem a zadavatelem, na jejich možnostech, výuka by měla probíhat v průběhu 11/2013 – 05/2014.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 168000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 11/2013 - 31.05.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo společnosti HSE, spol. s r. o., Nerudova 957, 396 01 Humpolec
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 50% Metoda výuky 50%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Dodavatel nesmí realizovat vzdělávací aktivitu prostřednictvím subdodavatele. Veškeré písemnosti týkající se zakázky musí být v rámci povinné publicity OP LZZ opatřeno logy projektu. Písemná forma nabídky. Podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Nabídka musí být doručena buď poštou či osobně na adresu společnosti HSE, spol. s r. o. , Nerudova 957, 396 01 Humpolec v obálce označené nápisem „NEOTVÍRAT“.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podavani-nabidek-amicron-pdf.pdf (2. 5. 2016 10:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s. r. o. - IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Nikola Kubínová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 26. 11. 2013