Zpět

Firemní informační systém Amicron

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9310

Název zakázky: Firemní informační systém Amicron

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: HSE, spol. s r. o.

Sídlo zadavatele: Nerudova 957, 396 01 Humpolec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ulrich Marsch, 565 50 11 13, u.marsch@hse.cz

IČ zadavatele: 45033145

DIČ zadavatele: CZ45033145

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vladislava Nováková
  • Telefon: 602 54 76 77
  • E-mail: v.novakova@hse.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena buď poštou či osobně na adresu společnosti HSE, spol. s r. o. , Nerudova 957, 396 01 Humpolec v obálce označené nápisem „NEOTVÍRAT“.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem aktivity je rozvoj a zvýšení dovedností zaměstnanců s prací se speciálním programem ve firmě a zajistit tak srovnatelnou úroveň znalostí a zastupitelnost při zpracování řady dat a dokumentů a zároveň proškolit zaměstnance v pokročilém užívání těchto programů za účelem zvýšení efektivity a rychlosti zpracování potřebné dokumentace

Školení programu SW Amicron by mělo zdokonalovat práci s nástroji pro zpracování fakturace, nový typ příkazu „faktura“, vytvoření dílčí faktury nebo částečných plateb, skupinové úkoly, používání integrovaného kalendáře, odesílání e-mailu, textové moduly, objednávky zákazníků, správa zákazníků, automatické odesílání, zálohování, nejčastější problémy a jejich řešení, nové nástroje, hovory, synchronizace s Outlook, import a export dat, co je databáze Firebirth, nejčastější problémy a jejich

Počet účastníků – 18 zaměstnanců – dvě skupiny po 9 lidech

Délka výuky – 112 vyučovacích hodin – 1 vyučovací hodina – 60 minut, každá skupina po 56 hodinách

 

 

Přesný průběh aktivity ponecháváme na dohodě mezi dodavatelem a zadavatelem, na jejich možnostech, výuka by měla probíhat v průběhu 11/2013 – 05/2014. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 168000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2013 - 31.05.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo společnosti HSE, spol. s r. o., Nerudova 957, 396 01 Humpolec

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 50% Metoda výuky 50%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodavatel nesmí realizovat vzdělávací aktivitu prostřednictvím subdodavatele. Veškeré písemnosti týkající se zakázky musí být v rámci povinné publicity OP LZZ opatřeno logy projektu. Písemná forma nabídky. Podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Nabídka musí být doručena buď poštou či osobně na adresu společnosti HSE, spol. s r. o. , Nerudova 957, 396 01 Humpolec v obálce označené nápisem „NEOTVÍRAT“.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel 
    Název: Palatinum Campus s. r. o. 
  • IČ:  29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42  Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Nikola Kubínová 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 26. 11. 2013


 
Uveřejněno: 12. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016