Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8742
Název zakázky: Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Conteg, spol. s r. o.
Sídlo zadavatele: Na Vítězné pláni 1719, 140 00 Praha 4
- Jméno: Vít Voláček, jednatel společnosti, tel.: +420 261 393 505, e-mail: vit@conteg.cz
IČ zadavatele: 25701843
DIČ zadavatele: CZ25701843
- Jméno: Andrea Rásochová
- Telefon: 565300327
- E-mail: a.rasochova@conteg.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2013 15:00
Místo pro podání nabídek: K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace aktivit vedoucích ke zdokonalování technické a obchodní angličtiny zaměstnanců společnosti Conteg, spol. s r. o.
Technická angličtina:
- Rozsah výuky: 2x45 min/týden/skupina; celkový rozsah období bude 74 týdnů.
- Počet studentů: 20 osob, studenti budou rozděleni 5 skupin podle úrovně jazyka (A1, A2, B1, B2, C1; rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).
- Součástí předmětu plnění je vstupní rozřazovací test, závěrečný test a učebnice sloužící k výuce.
- Pro účastníky rozdělených do skupin od úrovně „B2“ požadujeme výuku rodilým mluvčím.
- Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v Pelhřimově – k dispozici jsou flipchart, dataprojektor, NTB.
- Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.
- Kurz bude ukončen závěrečným testem a vydáním certifikátu o absolvování.
Obchodní angličtina:
- Rozsah výuky: 2x45 min/týdně/skupina; celkový rozsah období je 74 týdnů.
- Počet studentů: 20 osob, studenti budou rozdělení do 5 skupin podle úrovně jazyka (A1, A2, B1, B2, C1; rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).
- Součástí předmětu plnění je vstupní rozřazovací test, závěrečný test a učebnice sloužící k výuce.
- Pro účastníky rozdělených do skupin od úrovně „B2“ požadujeme výuku rodilým mluvčím.
- Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v Pelhřimově – k dispozici jsou flipchart, dataprojektor, NTB.
- Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.
Kurz bude ukončen závěrečným testem a vydáním certifikátu o absolvování.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 530000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace od září 2013 do června 2014 a od září 2014 do dubna 2015
Místo dodání / převzetí plnění: K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Výpis z OR nesmí být starší než 90 dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: • Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení dle vzoru poskytnutého zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity). • Platební podmínky: o Splatnost daňových dokladů min. 30 dní o Dílčí fakturace vždy po uplynutí kalendářního měsíce podle počtu skutečně odučených hodin • Hodina může být ze strany zadavatele zrušena v den konání do 8:00 a to písemnou (e-mailem) nebo telefonickou formou • Zadavatel požaduje zajištění jazykového vzdělávání pouze lektorem s dosaženou praxí v oblasti výuky anglického jazyka v minimálním rozsahu 2 let, kterou uchazeč prokáže předložením profesního a odborného životopisu. • Zadavatel má právo zrušit zadávací řízení z důvodů uvedených v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ. • Požadavky na členění zpracované nabídky: o Krycí list nabídky – krycí list nabídky totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást Výzvy k podání nabídek. o Doklady splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele. o Popis a specifikace dodávky splňující popsané požadavky na předmět zakázky o Podepsaný návrh smlouvy - návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Návrh smlouvy bude totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást výzvy k podání nabídek.
Soubory ke stažení:
- dotazy-1_1.doc (1. 5. 2016 01:34)
- dotazy-2_1.doc (1. 5. 2016 01:34)
- kryci-list-nabidky_2.doc (1. 5. 2016 01:34)
- prezencni-listina-skoleni-jazyky.doc (1. 5. 2016 01:34)
- priloha-c.-2-plan-vyuky.pdf (1. 5. 2016 01:34)
- smlouva-o-spolupraci-jazykove-kurzy.doc (1. 5. 2016 01:34)
- vyzva-k-podani-nabidek_25.pdf (1. 5. 2016 01:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Miramare Group s. r. o.
IČ: 29252598
DIČ: CZ29252598
Sídlo: Jihlavská brána 10, 674 01 Třebíč
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Miroslav Čonka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: K.I.S.S. vzdělávání s. r. o.
IČ: 28562267
DIČ: CZ28562267
Sídlo: U Staré Elektrárny 1884/4, 710 00 Ostrava-Slezská Ostrava - 3. uchazeč
Název: Caledonian Languages, s. r. o.
IČ: 24229881
DIČ: CZ24229881
Sídlo: Vltavská 3101/24, 150 00 Praha 5 - 4. uchazeč
Název: PRO EDUCATION International LANGUAGE EDUCATION&CONSULTING CENTRE s. r. o.
IČ: 35730111
DIČ: CZ683210955
Sídlo: Saratovská 26/A, 841 02 Bratislava, Slovenská republika - 5. uchazeč
Název: Jazyková škola Zachová s. r. o.
IČ: 26083264
DIČ: CZ26083264
Sídlo: Nádražní 187/II, 377 01 Jindřichův Hradec - 6. uchazeč
Název: TLC - Top Language Centre, s. r. o.
IČ: 27252973
DIČ: CZ27252973
Sídlo: Františkánská 6, 602 00 Brno - 7. uchazeč
Název: Skřivánek s. r. o.
IČ: 60715235
DIČ: CZ60715235
Sídlo: U Jordánka 265/11, 682 01 Vyškov - 8. uchazeč
Název: PRESTO - PŘEKLADATELSKÉ CENTRUM s. r. o.
IČ: 26473194
DIČ: CZ26473194
Sídlo: Na Příkopě 31, 110 00 Praha 1
Datum ukončení: 15. 8. 2013