Zpět

Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8742

Název zakázky: Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Conteg, spol. s r. o.

Sídlo zadavatele: Na Vítězné pláni 1719, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vít Voláček, jednatel společnosti, tel.: +420 261 393 505, e-mail: vit@conteg.cz

IČ zadavatele: 25701843

DIČ zadavatele: CZ25701843

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Andrea Rásochová
  • Telefon: 565300327
  • E-mail: a.rasochova@conteg.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2013 15:00

Místo pro podání nabídek:
K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace aktivit vedoucích ke zdokonalování technické a obchodní angličtiny zaměstnanců společnosti Conteg, spol. s r. o.

 

Technická angličtina:

- Rozsah výuky: 2x45 min/týden/skupina; celkový rozsah období bude 74 týdnů.

- Počet studentů: 20 osob, studenti budou rozděleni 5 skupin podle úrovně jazyka (A1, A2, B1, B2, C1; rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).

- Součástí předmětu plnění je vstupní rozřazovací test, závěrečný test a učebnice sloužící k výuce.

- Pro účastníky rozdělených do skupin od úrovně „B2“ požadujeme výuku rodilým mluvčím.

- Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v Pelhřimově – k dispozici jsou flipchart, dataprojektor, NTB.

- Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.

- Kurz bude ukončen závěrečným testem a vydáním certifikátu o absolvování.

 

Obchodní angličtina:

- Rozsah výuky: 2x45 min/týdně/skupina; celkový rozsah období je 74 týdnů.

- Počet studentů: 20 osob, studenti budou rozdělení do 5 skupin podle úrovně jazyka (A1, A2, B1, B2, C1; rozdělení dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky).

- Součástí předmětu plnění je vstupní rozřazovací test, závěrečný test a učebnice sloužící k výuce.

- Pro účastníky rozdělených do skupin od úrovně „B2“ požadujeme výuku rodilým mluvčím.

- Výuka bude probíhat v prostorách společnosti v Pelhřimově – k dispozici jsou flipchart, dataprojektor, NTB.

- Prostory a technické vybavení jsou k dispozici zdarma.

Kurz bude ukončen závěrečným testem a vydáním certifikátu o absolvování.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 530000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace od září 2013 do června 2014 a od září 2014 do dubna 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Výpis z OR nesmí být starší než 90 dnů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Jazykové kurzy – technická a obchodní angličtina“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
• Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení dle vzoru poskytnutého zadavatelem (jedná se zejména o prvky povinné publicity). • Platební podmínky: o Splatnost daňových dokladů min. 30 dní o Dílčí fakturace vždy po uplynutí kalendářního měsíce podle počtu skutečně odučených hodin • Hodina může být ze strany zadavatele zrušena v den konání do 8:00 a to písemnou (e-mailem) nebo telefonickou formou • Zadavatel požaduje zajištění jazykového vzdělávání pouze lektorem s dosaženou praxí v oblasti výuky anglického jazyka v minimálním rozsahu 2 let, kterou uchazeč prokáže předložením profesního a odborného životopisu. • Zadavatel má právo zrušit zadávací řízení z důvodů uvedených v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ. • Požadavky na členění zpracované nabídky: o Krycí list nabídky – krycí list nabídky totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást Výzvy k podání nabídek. o Doklady splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele. o Popis a specifikace dodávky splňující popsané požadavky na předmět zakázky o Podepsaný návrh smlouvy - návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Návrh smlouvy bude totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást výzvy k podání nabídek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Miramare Group s. r. o.
    IČ: 29252598
    DIČ: CZ29252598
    Sídlo: Jihlavská brána 10, 674 01 Třebíč
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Miroslav Čonka
    Poznámka k dodavateli:
  • 2. uchazeč
    Název: K.I.S.S. vzdělávání s. r. o.
    IČ: 28562267
    DIČ: CZ28562267
    Sídlo: U Staré Elektrárny 1884/4, 710 00 Ostrava-Slezská Ostrava
  • 3. uchazeč
    Název: Caledonian Languages, s. r. o.
    IČ: 24229881
    DIČ: CZ24229881
    Sídlo: Vltavská 3101/24, 150 00 Praha 5
  • 4. uchazeč
    Název: PRO EDUCATION International LANGUAGE EDUCATION&CONSULTING CENTRE s. r. o.
    IČ: 35730111
    DIČ: CZ683210955
    Sídlo: Saratovská 26/A, 841 02 Bratislava, Slovenská republika
  • 5. uchazeč
    Název: Jazyková škola Zachová s. r. o.
    IČ: 26083264
    DIČ: CZ26083264
    Sídlo: Nádražní 187/II, 377 01 Jindřichův Hradec
  • 6. uchazeč
    Název: TLC - Top Language Centre, s. r. o.
    IČ: 27252973
    DIČ: CZ27252973
    Sídlo: Františkánská 6, 602 00 Brno
  • 7. uchazeč
    Název: Skřivánek s. r. o.
    IČ: 60715235
    DIČ: CZ60715235
    Sídlo: U Jordánka 265/11, 682 01 Vyškov
  • 8. uchazeč
    Název: PRESTO - PŘEKLADATELSKÉ CENTRUM s. r. o.
    IČ: 26473194
    DIČ: CZ26473194
    Sídlo: Na Příkopě 31, 110 00 Praha 1

Datum ukončení: 15. 8. 2013


 
Uveřejněno: 18. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016