Jednací řízení bez uveřejnění: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - azylové domy – region Benešov.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9696
Název zakázky: Jednací řízení bez uveřejnění: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II - azylové domy – region Benešov.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 1. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: MVDr. Josef Řihák, hejtman Středočeského kraje, tel.: 257 280 227, e-mail: rihakj@kr-s.cz Dr. Ing. Jiří Peřina, náměstek hejtmana pro oblast financí, tel.: 257 280 340, e-mail: perina@kr-s.cz Bc. Zdeněk Syblík, náměstek hejtmana pro oblast sociálních věcí; tel.: 257 280 466, e-mail: syblik@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Linda Kojanová
- Telefon: 257280476
- E-mail: kojanova@kr-s.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 2. 2014 08:30
Místo pro podání nabídek: Středočeský kraj, Krajský úřad, podatelna, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „prováděcí vyhláška“) a to v rámci individuálního projektu „Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji II“, registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/05.00078 (dále jen „Projekt“), financovaného na základě rozhodnutí č.j. OPLZZ-ZS824-76/2013 o poskytnutí dotace z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“).
V rámci zakázky bude zajištěna dostupnost sociální služby azylové domy poskytované v souladu se zákonem o sociálních službách na území regionu Benešov.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1350000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění je od 1.3. 2014 do 31. 12. 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle § 53 odst. 1 zákona, způsobem dle § 62 odst. 2 zákona, tj. předložením čestného prohlášení. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: a) dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (tj. např. výpis z rejstříku obecně prospěšných společností, výpis z registru ekonomických subjektů ČSÚ), ne starší 90 dnů (ke dni podání nabídky), b) podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením platného oprávnění k poskytování sociálních služeb sociální služby "Azylové domy" (rozhodnutí o registraci) pro cílovou skupinu dle přílohy č. 5 vzorové smlouvy s působností pro Středočeský kraj v regionu, pro který uchazeč podává nabídku. Prokázání kvalifikace v případě společné nabídky či prostřednictvím subdodavatele Prokázání kvalifikace prostřednictvím subdodavatele a v případě společné nabídky se řídí příslušnými ustanoveními zákona (viz ustanovení § 51 odst. 4, 5 a 6 zákona). Pravost a stáří dokladů prokazujících splnění kvalifikace Pravost dokladů prokazujících splnění kvalifikace se řídí ustanovením § 57 odst. 1 zákona, tj. dodavatel předkládá doklady k prokázání splnění kvalifikace v prosté kopii. Stáří dokladů prokazujících splnění kvalifikace se řídí ustanovením § 57 odst. 2 zákona, tj. doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku, popř. výpis z jiné evidence, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v jednom vyhotovení. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče a další náležitosti stanovené zadávací dokumentací.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede identifikační údaje dle zákona, případně kontaktní údaje.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech, a vést účetnictví nebo účetní evidenci své aktivity s jednoznačnou vazbou na Projekt, tj. vést takovou evidenci všech účetních případů, které se vztahují k realizaci Projektu, ze které bude zřejmé použití veškerých finančních prostředků poskytnutých objednatelem, a bude tak možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Středočeský kraj, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel je povinen uchovávat originál této smlouvy a monitorovacích zpráv, veškeré účetní záznamy a jiné doklady související s plněním smlouvy a realizací Projektu po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po vyplacení závěrečné platby dodavateli. Dokumentace musí být vedena přehledně a musí být lehce dosažitelná. Po uvedenou dobu je dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Diakonie ČCE - středisko ve Vlašimi
IČ: 73633674
DIČ: CZ73633674
Sídlo: 25801 Vlašim, Benešovská 507 - Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr.Petr Dvořák, Ph.D.
Datum ukončení: 10. 3. 2014