Zpět

Krok k samostatné budoucnosti - pronájem školicích prostor, ubytování a stravování

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9149

Název zakázky: Krok k samostatné budoucnosti - pronájem školicích prostor, ubytování a stravování

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Aktivně životem o.p.s.

Sídlo zadavatele: Tyršovo nábřeží 760, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jana Kabátová Telefon: 734 658 697 E-mail: info@aktivnezivotem.cz

IČ zadavatele: 29285020

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Kabátová
  • Telefon: +420 734 658 697
  • E-mail: info@aktivnezivotem.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 10. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Aktivně životem o.p.s. Tyršovo nábřeží 760, 760 01 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je výběr dodavatele, který zajistí pronájem školicích místností, ubytování a stravování ve Zlínském kraji, v rámci projektu „Krok k samostatné budoucnosti“. Požadované služby budou poskytovány v rámci aktivit projektu (vzdělávání cílové skupiny).

 

Bližší popis předmětu zakázky je uveden v Zadávací dokumentaci

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 516996,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Říjen/listopad 2013 - prosinec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Zlínský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
•Nabídková cena zakázky – váha 60 % •Kvalita ubytování a stravování – váha 25 % •Kvalita školicích možností – váha 15 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
A)Základní kvalifikační předpoklady 1)Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele 2)Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele Čestné prohlášení nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být doloženo v originále a musí být podepsáno statutárním zástupcem uchazeče nebo zmocněnou osobou pověřenou. B)Profesní kvalifikační předpoklady 1)Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán 2)Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (živnostenský list či výpis z živnostenského rejstříku) Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části profesních kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit: a)seznam subdodavatelů (obchodní firmu, sídlo, IČ), díky nimž bude prokázána kvalifikace, b)u subdodavatele prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Dodavatel však není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění profesních kvalifikačních předpokladů bod 1). Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeče či jeho subdodavatelů nesmějí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel nepožaduje od uchazeče písemný návrh smlouvy jako součást nabídky.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v samotné Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí Výzvy k podání nabídek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: NEO Business s.r.o.
    IČ: 01570510
    DIČ: CZ01570510
    Sídlo: Klimenstká 1746/52, 110 00 Praha - Nové Město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: David Frydrych
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: QUITE HOME AGENCY s.r.o.
    IČ: 26742241
    DIČ: CZ26742241
    Sídlo: Vinohradská 2133/138, 130 00 Praha 3 - Vinohrady

  • 3. uchazeč
    Název: Valero s.r.o.
    IČ: 28291565
    DIČ: CZ28291565
    Sídlo: Kubelíkova 1224/42, 130 00 Praha - Žižkov

Datum ukončení: 15. 10. 2013


 
Uveřejněno: 27. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016