Zpět

Kurz ČJ pro cizince

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4221

Název zakázky: Kurz ČJ pro cizince

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2009

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená úřadem práce: Úřad práce hl. m. Prahy

Sídlo zadavatele: Domažlická 11, 130 11 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivan Chomát, ředitel

IČ zadavatele: 00564222

DIČ zadavatele: CZ00564222

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Věra Prokopová
  • Telefon: 950 178 316
  • E-mail: vera.prokopova@aa.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce hl.m.Prahy, Domažlická 11, 130 11 Praha 3, podatelna - přízemí č.dv. P.02

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Rekvalifikace určená pro uchazeče a zájemce o zaměstnání - cizince

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
doba trvání: do 30.9.2010

Místo dodání / převzetí plnění:
hl.m.Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz Příloha č. 1

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Příjemce podpory musí uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru,Celní úřad), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ v aktuální verzi, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ing. Mária Václavíková - Obchodní institut
    IČ:  688 84 940

    DIČ:
    Sídlo:  Roklova 1904, 190 16 Praha 9
     
  • Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Ing. Mária Václavíková
    Poznámka k dodavateli:

 

Datum ukončení: 6. 1. 2010


 
Uveřejněno: 15. 12. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016