Kvalita sítě sociálních služeb
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9655
Název zakázky: Kvalita sítě sociálních služeb
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2014
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, Praha 5
- Jméno: Dr. Ing. Jiří Peřina, radní pro oblast financí, 257280340 perina@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Bc. Alena Mrozinská
- Telefon: 257280477
- E-mail: mrozinska@kr-s.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna Krajského úřadu Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je realizována v rámci realizace klíčové aktivity projektu „Kvalita sítě pobytových služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením ve Středočeském kraji“ - reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A9.00003.
Předmět veřejné zakázky se skládá z 5 oblastí/částí:
1) audity kvality
2) konzultace a supervize
3) kulaté stoly
4) dobrá praxe/odborné stáže
5) výsledná strategie – rozdělená na strategii služeb pro osoby se zdravotním postižením
a strategii služeb pro seniory
Na předmět veřejné zakázky je potřeba nahlížet jako na propojený celek, který není koncipován jak část a) pak b) a pak c) atd., ale jako prostupující systém jednotlivých částí. Výsledná strategie (část 5) bude mimo jiné vycházet z předchozích dílčích částí.
Aktivity směřující ke kvalitě a výsledným strategiím budou definovat variantně optimalizaci sítě krajských služeb.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2743801,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1.5. 2014 do 31. 5. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v originále a v jedné kopii v písemné formě a dále rovněž v elektronické formě na vhodném médiu (CD), v českém jazyce. Elektronická podoba nabídky musí být tvořena naskenovanou podepsanou listinnou podobou celé nabídky a dále musí obsahovat doplněný a podepsaný vzor smlouvy o dílo v MS Word Dokumentu, příp. přílohy v MS Excel. Požadavek na doložení kopie nabídky je pouze doporučujícího charakteru, jeho nesplnění nebude považováno za důvod k vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Další informace včetně zadávací dokumentace a případných doplňujících informací naleznete na: http://www.kr-stredocesky.cz/portal/uredni-deska/verejne-zakazky/
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: AUGUR Consulting, s. r. o.
IČ: 25358014
DIČ: CZ25358014
Sídlo: Roviny 102, 748 01 Hlučín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Marián Svoboda, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: 3P Consulting s. r. o.
IČ: 28198395
DIČ:
Sídlo: Římská 12, 120 00 Praha 2 - 3. uchazeč
Název: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR o. s.
IČ: 60445831
DIČ:
Sídlo: Vančurova 2904, 390 01 Tábor
Datum ukončení: 2. 7. 2014