Zpět

Kvalita sítě sociálních služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9655

Název zakázky: Kvalita sítě sociálních služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj

Sídlo zadavatele: Zborovská 11, Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dr. Ing. Jiří Peřina, radní pro oblast financí, 257280340 perina@kr-s.cz

IČ zadavatele: 70891095

DIČ zadavatele: CZ70891095

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Alena Mrozinská
  • Telefon: 257280477
  • E-mail: mrozinska@kr-s.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna Krajského úřadu Středočeského kraje, Zborovská 11, 150 21 Praha 5

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je realizována v rámci realizace klíčové aktivity projektu  „Kvalita sítě pobytových služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením ve Středočeském kraji“ -  reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A9.00003.

 

Předmět veřejné zakázky se skládá z 5 oblastí/částí:

1) audity kvality

2) konzultace a supervize

3) kulaté stoly

4) dobrá praxe/odborné stáže

5) výsledná strategie – rozdělená na strategii služeb pro osoby se zdravotním postižením
a strategii služeb pro seniory

 

Na předmět veřejné zakázky je potřeba nahlížet jako na propojený celek, který není koncipován jak část a) pak b) a pak c) atd., ale jako prostupující systém jednotlivých částí. Výsledná strategie (část 5) bude mimo jiné vycházet z předchozích dílčích částí.

 

Aktivity směřující ke kvalitě a výsledným strategiím budou definovat variantně optimalizaci sítě krajských služeb.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2743801,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1.5. 2014 do 31. 5. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v originále a v jedné kopii v písemné formě a dále rovněž v elektronické formě na vhodném médiu (CD), v českém jazyce. Elektronická podoba nabídky musí být tvořena naskenovanou podepsanou listinnou podobou celé nabídky a dále musí obsahovat doplněný a podepsaný vzor smlouvy o dílo v MS Word Dokumentu, příp. přílohy v MS Excel. Požadavek na doložení kopie nabídky je pouze doporučujícího charakteru, jeho nesplnění nebude považováno za důvod k vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Další informace včetně zadávací dokumentace a případných doplňujících informací naleznete na: http://www.kr-stredocesky.cz/portal/uredni-deska/verejne-zakazky/

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AUGUR Consulting, s. r. o.
    IČ: 25358014
    DIČ: CZ25358014
    Sídlo: Roviny 102, 748 01 Hlučín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Marián Svoboda, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: 3P Consulting s. r. o.
    IČ: 28198395
    DIČ:
    Sídlo: Římská 12, 120 00 Praha 2

  • 3. uchazeč
    Název: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR o. s.
    IČ: 60445831
    DIČ:
    Sídlo: Vančurova 2904, 390 01 Tábor

Datum ukončení: 2. 7. 2014


 
Uveřejněno: 7. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016