Zpět

Metodika monitoringu hodnocení situace rodin s dětmi

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9751

Název zakázky: Metodika monitoringu hodnocení situace rodin s dětmi

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů (35), +420 221 922 422, radek.rinn@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Najmanová, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: +420 221 922 540
  • E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování metodiky monitoringu naplňování ukazatelů hodnocení situace rodin s dětmi tak, aby bylo možné do budoucna navrhnout
a zlepšit opatření veřejných politik pro rodiny s dětmi v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami

.

 

 

 

Cílem realizace předmětu plnění veřejné zakázky je stanovení relevantních ukazatelů
pro hodnocení situace rodin s dětmi a vytvoření metodiky monitoringu jejich naplňování.

 

Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přiložené zadávací dokumementaci včetně příloh.

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 962500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ppm factum research s.r.o.
    IČ: 47121793
    DIČ: CZ47121793
    Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00Praha 5 - Stodůlky

Poznámka k dodavateli: Vítězný uchazeč odmítnul podepsat smlouvu se zadavatelem z důvodů krátké doby relizace veřejné zakázky.
 

 

  • 2. uchazeč
    Název: Sociotrendy s.r.o.
    IČ: 28630319
    DIČ: CZ28630319
    Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: doc. RNDr. Ivana Loučkova, CSc.
    S tímto uchazečem byla podepsána smlouva
  • 3. uchazeč
    Název: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v.v.i
    IČ: 45773009
    DIČ: CZ45773009
    Sídlo: Palackého náměstí 4, 128 00 Praha 2

Datum ukončení: 30. 6. 2014


 
Uveřejněno: 28. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016