Metodika monitoringu hodnocení situace rodin s dětmi
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9751
Název zakázky: Metodika monitoringu hodnocení situace rodin s dětmi
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů (35), +420 221 922 422, radek.rinn@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Alena Najmanová, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování metodiky monitoringu naplňování ukazatelů hodnocení situace rodin s dětmi tak, aby bylo možné do budoucna navrhnout
a zlepšit opatření veřejných politik pro rodiny s dětmi v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami
.
Cílem realizace předmětu plnění veřejné zakázky je stanovení relevantních ukazatelů
pro hodnocení situace rodin s dětmi a vytvoření metodiky monitoringu jejich naplňování.
Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přiložené zadávací dokumementaci včetně příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 962500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky.doc (2. 5. 2016 13:09)
- 01-vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6.pdf (2. 5. 2016 13:09)
- 02-zadavaci-dokumentace.doc (2. 5. 2016 13:09)
- 02-zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf (2. 5. 2016 13:09)
- 03-priloha-1-zd-kvalifikacni-dokumentace_1_2.doc (2. 5. 2016 13:09)
- 04-priloha-1-kd-cestne-prohlaseni-62_1.doc (2. 5. 2016 13:09)
- 06-priloha-2-navrh-smlouvy.docx (2. 5. 2016 13:09)
- 05-priloha-2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c.doc (2. 5. 2016 13:09)
- 07-priloha-3-kryci-list-nabidky.xls (2. 5. 2016 13:09)
- 08-priloha-4-subdodavatele.xls (2. 5. 2016 13:09)
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2.doc (2. 5. 2016 13:09)
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13.pdf (2. 5. 2016 13:09)
- dodatecne-informace-k-zd-ii_1_2.doc (2. 5. 2016 13:09)
- dodatecne-informace-k-zd-ii_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14.pdf (2. 5. 2016 13:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ppm factum research s.r.o.
IČ: 47121793
DIČ: CZ47121793
Sídlo: Bucharova 1281/2, 158 00Praha 5 - Stodůlky
Poznámka k dodavateli: Vítězný uchazeč odmítnul podepsat smlouvu se zadavatelem z důvodů krátké doby relizace veřejné zakázky.
- 2. uchazeč
Název: Sociotrendy s.r.o.
IČ: 28630319
DIČ: CZ28630319
Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: doc. RNDr. Ivana Loučkova, CSc.
S tímto uchazečem byla podepsána smlouva - 3. uchazeč
Název: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v.v.i
IČ: 45773009
DIČ: CZ45773009
Sídlo: Palackého náměstí 4, 128 00 Praha 2
Datum ukončení: 30. 6. 2014