Zpět

Mistr - úroveň II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9352

Název zakázky: Mistr - úroveň II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Kermi s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dukelská 1427, 349 01 Stříbro

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Holeček, tel.: 374 611 110, e-mail: Holecek.Petr@Kermi.cz

IČ zadavatele: 64832279

DIČ zadavatele: CZ64832279

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eliška Romanová
  • Telefon: 374611272
  • E-mail: Romanova.Eliska@Kermi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Doporučeně poštou na adresu: Kermi s.r.o., Dukelská 1427, 349 01 Stříbro

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Kurz by měl pracovníky naučit pochopit význam týmové spolupráce pro rozvoj firmy, osvojit si efektivní a nekonfliktní postupy pro vedení lidí, naučit se účinně motivovat své podřízené, získat nové znalosti v oblasti řízení kvality, zvládnout postupy pro hodnocení časové náročnosti výrobních procesů.

 

Kurzu se účastní 16 osob rozdělených do 3 termínů

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 224000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín realizace leden - prosinec 2014. Minimální rozsah vyučovacích hodin 32, vyuč. hodina má 45 minut.

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící prostory zajistí dodavatel

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena (bez DPH) – 50% Kvalita nabízených služeb, metodika výuky, organizace a technické zajištění, zpětná vazba – 50%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude doručena v zalepené obálce. Obálka bude dodána formou poštovní zásilky na adresu zadavatele. Přední stranu obálky uchazeč označí heslem: Výběrové řízení – Mistr - úroveň II - NEOTVÍRAT. V nabídce musí být uvedeno, co vše nabízená cena obsahuje. V nabídce bude uvedena konkrétní specifikace, tzn. tématické okruhy - osnova výuky, hodinový rozsah, časový harmonogram.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel

Název: New Impuls, s.r.o.
IČ: 27945073
DIČ: CZ27945073
Sídlo: Zálužánská 1277, 293 01 Mladá Boleslav III
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Rejhon

2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov

3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01

4. uchazeč
Název: Luděk Vajner
IČ: 15282228
Sídlo: Nám. Míru 600/200, Praha 2, 120 00

5.-6. uchazeč
Název: Grafia, s.r.o.
IČ: 47714620
Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň

5.-6. uchazeč
Název: API – Akademie produktivity a inovací, s.r.o.
IČ: 312576888
Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný

7. uchazeč
Název: Gradua – CEGOS, s.r.o.
IČ: 25605381
Sídlo: Karlovo nám. 7, 128 01 Praha 2

8. uchazeč (nabídka neodpovídala min. rozsahu vyučovacích hodin, a proto nebyla hodnocena)
Název: JS Communication s.r.o.
IČ: 29454786
Sídlo: Národní třída 1541/14a, Město, 736 01 Havířov

 

Datum ukončení: 16. 12. 2013


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016