Mistr - úroveň II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9352
Název zakázky: Mistr - úroveň II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: Kermi s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dukelská 1427, 349 01 Stříbro
- Jméno: Ing. Petr Holeček, tel.: 374 611 110, e-mail: Holecek.Petr@Kermi.cz
IČ zadavatele: 64832279
DIČ zadavatele: CZ64832279
- Jméno: Ing. Eliška Romanová
- Telefon: 374611272
- E-mail: Romanova.Eliska@Kermi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Doporučeně poštou na adresu: Kermi s.r.o., Dukelská 1427, 349 01 Stříbro
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Kurz by měl pracovníky naučit pochopit význam týmové spolupráce pro rozvoj firmy, osvojit si efektivní a nekonfliktní postupy pro vedení lidí, naučit se účinně motivovat své podřízené, získat nové znalosti v oblasti řízení kvality, zvládnout postupy pro hodnocení časové náročnosti výrobních procesů.
Kurzu se účastní 16 osob rozdělených do 3 termínů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 224000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace leden - prosinec 2014. Minimální rozsah vyučovacích hodin 32, vyuč. hodina má 45 minut.
Místo dodání / převzetí plnění: Školící prostory zajistí dodavatel
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena (bez DPH) – 50% Kvalita nabízených služeb, metodika výuky, organizace a technické zajištění, zpětná vazba – 50%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude doručena v zalepené obálce. Obálka bude dodána formou poštovní zásilky na adresu zadavatele. Přední stranu obálky uchazeč označí heslem: Výběrové řízení – Mistr - úroveň II - NEOTVÍRAT. V nabídce musí být uvedeno, co vše nabízená cena obsahuje. V nabídce bude uvedena konkrétní specifikace, tzn. tématické okruhy - osnova výuky, hodinový rozsah, časový harmonogram.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: New Impuls, s.r.o.
IČ: 27945073
DIČ: CZ27945073
Sídlo: Zálužánská 1277, 293 01 Mladá Boleslav III
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martin Rejhon
2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01
4. uchazeč
Název: Luděk Vajner
IČ: 15282228
Sídlo: Nám. Míru 600/200, Praha 2, 120 00
5.-6. uchazeč
Název: Grafia, s.r.o.
IČ: 47714620
Sídlo: Budilova 4, 301 21 Plzeň
5.-6. uchazeč
Název: API – Akademie produktivity a inovací, s.r.o.
IČ: 312576888
Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
7. uchazeč
Název: Gradua – CEGOS, s.r.o.
IČ: 25605381
Sídlo: Karlovo nám. 7, 128 01 Praha 2
8. uchazeč (nabídka neodpovídala min. rozsahu vyučovacích hodin, a proto nebyla hodnocena)
Název: JS Communication s.r.o.
IČ: 29454786
Sídlo: Národní třída 1541/14a, Město, 736 01 Havířov
Datum ukončení: 16. 12. 2013