NCO NZO Brno – modely pro výuku resuscitační a anatomické
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10312
Název zakázky: NCO NZO Brno – modely pro výuku resuscitační a anatomické
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/D3.00002 ,,Vzdělávání ke zvýšení kompetencí zdravotnických pracovníků se zaměřením na poskytování kvality a bezpečí zdravotních služeb“ příjemce: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, 603 00 Brno
- Jméno: Mgr. Jana Mikulková, ředitelka +420 543 559 500 doskolovak@nconzo.cz
IČ zadavatele: 00023850
DIČ zadavatele: CZ00023850
- Jméno: Vítězslav Šudoma
- Telefon: +420 543 559 280
- E-mail: sudoma@nconzo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Profil zadavatele na elektronickém tržišti veřejné správy: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil Nabídky se podávají elektronicky.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávky výukových trenažerů a anatomických modelů pro výuku zdravotnických oborů. Zakázka je rozdělená na dvě části – na dodávku modelů (trenažérů) pro nácvik resuscitace a na dodávku anatomických modelů pro výuku fyzioterapie a ergoterapie.
Uchazeči podávají nabídky na každou část zakázky samostatně. Uchazeč může podat nabídku na kteroukoliv část zakázky nebo na obě části zakázky.
Kompletní zadávací dokumentace je uveřejněna na profilu zadavatele
https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 504515,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 30 dnů od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, 603 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána písemně elektronicky cestou elektronického tržiště veřejné správy na profilu zadavatele: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti se zadáváním zakázky a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky po dobu uvedenou v právním aktu o poskytnutí podpory, nejméně však po dobu 10 let od ukončení financování svého projektu.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Úplné znění výzvy k podání nabídky na výše uvedenou zakázku je zveřejněno na elektronickém tržišti veřejné správy, na profilu zadavatele: https://www.tendermarket.cz/Z00000060.profil Nabídky se podávají elektronicky na uvedeném tržišti. Nabídku může uchazeč podat po registraci na tržišti. Registrace a veškeré základní úkony související s podáním nabídek nejsou zpoplatněny.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek-10312-nconzo-vyukovemodely.pdf (3. 5. 2016 11:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1
- Vítězný dodavatel
Název: Medim spol. s r.o.
IČ: 47903279
DIČ: CZ47903279
Sídlo: Selská 38/80, Brno 61400
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Pelánek, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: HELAGO-CZ, s.r.o.
IČ: 25963961
DIČ: CZ25963961
Sídlo: Kladská 1082/67, Hradec Králové
Část 2
- Vítězný dodavatel
Název: Medim spol. s r.o.
IČ: 47903279
DIČ: CZ47903279
Sídlo: Selská 38/80, Brno 61400
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Pelánek, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: HELAGO-CZ, s.r.o.
IČ: 25963961
DIČ: CZ25963961
Sídlo: Kladská 1082/67, Hradec Králové
Datum ukončení: 11. 12. 2014