Zpět

Nové trendy v řízení výroby a logistiky s využitím softwarové podpory a nové technologie - povrchové úpravy a protikorozní ochrany ocelových výrobků (potrubí a ocelové konstrukce)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10029

Název zakázky: Nové trendy v řízení výroby a logistiky s využitím softwarové podpory a nové technologie - povrchové úpravy a protikorozní ochrany ocelových výrobků (potrubí a ocelové konstrukce)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Montáže Přerov a.s.

Sídlo zadavatele: 9. května 3303/119

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: David Velek 581267311 velek@montaze.cz

IČ zadavatele: 45193657

DIČ zadavatele: CZ45193657

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mária Štafurová
  • Telefon: 581267481
  • E-mail: stafurova@montaze.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Montáže Přerov a.s. 9. května 3303/119 750 02 Přerov I - Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Montáže Přerov a.s. jako společnost vyrábějící mimo jiné ocelové konstrukce a technická zařízení pro strojírenský, těžební, chemický průmysl a průmysl zpracování stavebních hmot, klade důraz na níže uvedený předmět zakázky.

 

 

 

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb, které budou spočívat v realizaci hloubkové optimalizace procesů výroby a logistiky za využití moderních metod řízení. Další částí je pak praktické využití nových technologií povrchových úprav a protikorozní ochrany ocelových výrobků.

 

 

Obecným cílem školení je rozšíření znalostí a zefektivnění aplikace používaných standardů a trendů povrchových úprav ocelových konstrukcí, dále pak aktivit při řízení zakázek jakož i inovativního přístupu pro moderní řízení výroby.

 

Implementací získaných znalostí v oblasti nových trendů povrchových úprav dojde ke zlepšení a zkrácení pracovního času zakázek, a tím i ke zlepšení podmínek pro řízení zakázek výroby ocelových konstrukcí.

 

Velký důraz bude kladen na komplexnost celé problematiky, zejména pak na zajištění vyšší úrovně využívání nových SW aplikací pro řízení zakázek v rámci výroby ocelových dílů a výroby strojů a zařízení dle dokumentace předávané zákazníkem.

 

V rámci vzdělávací aktivity bude cílem zvýšit znalosti a dovednosti zaměstnanců společnosti v následujících oblastech:

 

 

 

 

 

 

  1. Optimalizace výrobních procesů, nové trendy technologie povrchových úprav a protikorozní ochrany ocelových výrobků (potrubí a konstrukce);

  2. Efektivní evidence zakázek a trendy v SW pro řízení výroby;

  3. Proces přípravy nabídek pro zákazníky, zkrácení pracovních časů na základě technologické inovace postupu nátěru;

  4. Technická příprava výroby CAD/CAM, nové přístupy v zobrazování povrchových úprav produktu;

  5. Klíčové ukazatele (KPI) a vyhodnocení;

  6. Reklamační řízení - řízení reklamací v rámci záruční doby, řízení záručního a pozáručního servisu při aplikaci protikorozní ochrany;

  7. Aspekty uzavírání smluv o dílo;

  8. Datová a informační základna o vývoji trhu a používané SW nástroje;

  9. Logistika - tok materiálu od jeho objednání, dodávku, uskladnění, zařazení do výroby, až po dodání výrobku zákazníkovi;

  10. Optimalizace nabídkových kalkulací;

  11. Reporting;

  12. Standardizace úrovně řízení kvality poskytovaných služeb;

  13. Řízení dodavatelů na bázi moderních principů Supply Chain Management;

  14. Kompetence, odpovědnosti a povinné role v procesu průchodu zakázky firmou;

  15. Nastavení vnitřních procesů společnosti s využitím adekvátních SW nástrojů podporující procesní řízení;

  16. SW na trhu;

  17. Kontrola při procesu průchodu zakázky firmou;

  18. Řízení změn;

  19. Plánování a rozpočtování výroby s využitím nových Nástroje pro posuzování rizik.

     

     

 

Prohloubením a zdokonalením dovednostní v oblasti nových trendů a technologií - povrchových úprav a protikorozní ochrany ocelových výrobků bude při práci se softwarem pro řízení výroby zkvalitněn obsah a tok informací týkajících se zakázek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září 2014 – březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Montáže Přerov a.s. 9. května 3303/119 750 02 Přerov I - Město

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena (váha 50%) Obsahová náplň školení (váha 25%) Metodické vedení školení (váha 25%) Detailní zhodnocení Nabídky budou otevírány v pořadí, v jakém byly zadavateli doručeny. - Nabídky předložené po uplynutí lhůty pro podání nabídky nebudou v rámci zadávacího řízení otevřeny a hodnoceny. - Po otevření obálek se provede posouzení úplnosti nabídek (za neúplnou nabídku se považuje nabídka, která nesplňuje všechny požadavky stanovené ve výzvě či zadávací dokumentaci s výjimkou nedodržení formálních požadavků, které nemají vliv na transparentnost výběrového řízení - např. požadavek na pořadí jednotlivých částí nabídky). - Obsahově nekompletní nabídky, které neodpovídají zadávacím podmínkám, budou zadavatelem vyloučeny. - Správnost údajů v přijatých nabídkách uchazečů pak dále ověřuje hodnotící komise, kterou zadavatel jmenuje. - Hodnotící komise jmenovaná zadavatelem posoudí nabídky uchazečů z hlediska splnění požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách a z hlediska toho, zda uchazeč nepodal nepřijatelnou nabídku. Nabídky, které tyto požadavky nesplňují, musí být vyřazeny. Ke zjevným početním chybám v nabídce, zjištěným při posouzení nabídek, které nemají vliv na nabídkovou cenu, hodnotící komise nepřihlíží. - Hodnocena budou všechna školení. Nabídka bude hodnocena podle ekonomické výhodnosti, proto tato zakázka zahrnuje jak kvalitativní, tak i kvantitativní kritéria. Hodnocení bude provedeno v souladu s principy transparentnosti a nediskriminace. - O posouzení a hodnocení nabídek bude komisí jmenovanou zadavatelem sepsán Zápis o posouzení a hodnocení nabídek. - Zadavatel rozhodne o přidělení zakázky a sdělí uchazečům identifikační údaje uchazečů, jejichž nabídka byla hodnocena a výsledek hodnocení nabídek, ze kterého bude zřejmé pořadí nabídek. Hodnotící kritéria 1) Hodnocení číselného kritéria Nabídková cena, číselné kritérium s váhou 50 %. Dle tohoto kritéria bude hodnocena jako nejvhodnější nabídka ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu. Posuzována bude nabídková cena bez DPH. Cena musí minimálně zahrnovat přípravu a realizaci výuky včetně doprovodných služeb, školící materiály pro účastníky, osvědčení o absolvování školení, výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele. Pro hodnocení kritéria Nabídková cena bude použit vzorec: cena nejvýhodnější nabídky 100 x ----------------------------------- cena hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech (50 %) Hodnocení nečíselných kritérií a) Obsahová náplň školení, nečíselné kritérium s váhou 25 % Předmětem hodnocení bude popis obsahové náplně školení ve smyslu detailního rozpracování a z hlediska zajištění účelu zakázky, tzn. Nové trendy v řízení výroby a logistiky s využitím softwarové podpory a nové technologie povrchové úpravy a protikorozní ochrany ocelových výrobků . b) Metodické vedení školení, nečíselné kritérium s váhou 25% Předmětem hodnocení bude popis navržených metod výuky, rozsah a variabilnost školení např. ve smyslu počtu školících hodin. Zadavatel bude hodnotit: Metody výuky, tj. do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a zda umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Lépe budou hodnoceny takové metody výuky, které budou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a umožní interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak rozsah školení poskytující možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování zkoušky a jejich aplikaci v praxi. Pro tato kritéria, která nelze vyjádřit číselně, hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové hodnocení, kterému odpovídá následující tabulka. Hodnocení kritéria Metodika vedení školení Předmět hodnocení v rámci kritéria Metodika vedení školení „výborný“ 67-100 Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a plně umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak rozsah školení ve smyslu počtu školících hodin poskytující možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru a jejich aplikaci v praxi Nabízené plnění zcela splňuje požadavky uvedené v zadávací dokumentaci. „splňuje s drobnými připomínkami“ 34-66 Poskytnuté informace nesplňují požadavky zadavatele v plném rozsahu. Metody výuky jsou částečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a plně umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak rozsah školení ve smyslu počtu školících hodin poskytuje možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru a jejich aplikaci v praxi pouze s určitým omezením. Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky. „splňuje s připomínkami“ 0-33 Navrhované plnění jen v některých bodech splňuje požadavky zadavatele vymezené v zadávací dokumentaci. Metody výuky jsou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky pouze v některých bodech a velmi všeobecně, umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání velmi okrajově. Dále pak rozsah školení ve smyslu počtu školících hodin neposkytuje možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování zkoušky a jejich aplikaci v praxi Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky. Poté, co budou určeny body v závislosti na kritériích uvedených v tabulkách výše, budou nabídky vzájemně porovnány, nejvýhodnější nabídce bude uděleno 100 bodů, tudíž po zohlednění váhy daných kritérií bude této nabídce uděleno celkem 50 bodů do celkového hodnocení. Ostatní nabídky budou porovnány s vítěznou nabídkou a body do celkového hodnocení jim budou uděleny dle následujícího vzorce: hodnocená nabídka (počet bodů dle tabulky) 100x -------------------- x váha vyjádřená v procentech (25 %) nejvýhodnější nabídka (počet bodů dle tabulky)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Technické kvalifikační požadavky • Uchazeč musí prokázat, že splňuje technické kvalifikační předpoklady pro provedení předmětu zakázky. Technické požadavky splňuje Uchazeč, který prokáže, že byl v posledních 3 letech před zahájením Zadávacího řízení poskytovatelem služeb ve výrobních společnostech odpovídajících typu školení. Uchazeč musí mít certifikaci ISO 9001 • Uchazeč uvede minimálně 1 referenční zakázku ve finančním objemu vyšším než 1 200 000 Kč bez DPH na proces optimalizace výrobního procesu a logistiky, její součástí mohou být také nové trendy povrchových úprav. • Dále pak uchazeč uvede minimálně 2 referenční zakázky ve finančním objemu vyšším než 450 000 Kč bez DPH na proces optimalizace výrobního procesu a logistiky. • Referenční zakázky musí být potvrzeny podpisem objednatele. Kvalifikační požadavky na přednášejícího 1x přednášející Nové trendy v řízení výroby a logistiky s využitím softwarové podpory, musí splňovat min. 5 let praxe v řízení procesů, dále pak musí vlastnit Certifikaci PRINCE2. 1x přednášející Nové technologie povrchové úpravy a protikorozní ochrany ocelových výrobků, musí splňovat min. 10 let praxe v průmyslu dle zaměření Montáží Přerov a. s. Dále pak musí mít přednášející prokazatelné zkušenosti s antikorozní ochranou a povrchovou úpravou výrobků. Kvalifikační požadavky ostatních subdodavatelů • Zakázka nesmí být dodávána formou subdodávek v oblasti optimalizace procesů výroby a logistiky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BDO Advisory s.r.o.
    IČ:       27244784
    DIČ:     CZ27244784
    Sídlo:   Karolinská 661/4, Karlín, 186 00  Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč   nebyla doručena další nabídka
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 28. 8. 2014


 
Uveřejněno: 15. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016