Zpět

Odborná školení pracovníků údržby TPCA.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9853

Název zakázky: Odborná školení pracovníků údržby TPCA.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Hradbách 126, 280 02 Kolín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Paula; jiri_paula@tpca.cz; 736 526 625 Aleš Havránek; ales_havranek@tpca.cz; 736 526 739

IČ zadavatele: 26513528

DIČ zadavatele: CZ26513528

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aleš Havránek
  • Telefon: 736 526 739
  • E-mail: Ales_Havranek@tpca-cz.com

Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, s.r.o. Průmyslová zóna Ovčáry 280 02 Kolín Czech Rebuplic

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Devět odborných školení pro zaměstnance údržby:

 

1.     Měření a kontrola ozubených kol v koruně lisů (MFL 2400,aMFE800)

2.     Repase a údržba motorů SEW

3.     Školení Eisenmann dopravník a usměrňovače pro nanášení laku - repase jednotlivých částí na lince PT-ED

4.     Časovače OBARA pro bodové sváření nova technologie

5.     Školení na zařízení automatické spojky MMTJG na lince NAZJ 0032  

6.     Zařízení na kontrolu kvality výstupní zařízení  CC-ATZ-0001 až 0006.

7.     Plnička AC CC-AFL 00001

8.     Energetické audity postupy, analýzy spotřeby

9.  Programovací software SIEMENS

Detailní informace o jednotlivých školeních naleznete v zadávací dokumentaci.

Zakázka je rozdělena na 9 samostatných dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky. Pokud uchazeč podá nabídku na více částí, musí pro každou dílčí část předložit samostatnou nabídku. Tyto části nelze dále dělit na další dílčí plnění.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 885000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červenec 2014 – únor 2015 Předpokládaný termín realizace jednotlivých školení je uveden v zadávací dokumentaci.

Místo dodání / převzetí plnění:
TPCA Kolín, Česká republika (2. kurz v prostorách dodavatele)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
A)Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH (60%) B)Dodací lhůta - počet dní nutných pro zahájení výuky (20%) Úroveň zajištění školení C)Obsah, struktura a náplň vzdělávacích aktivit (10%) D)Používané formy výuky a učební metody (5%) E)Metody ověřování a vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby (5%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • Seznam referencí na obdobné zakázky realizované Uchazečem v posledních třech letech (s uvedením identifikace odběratele a jeho kontaktní osoby, předmětu zakázky, data realizace a rozsahu dodávky v Kč)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český, Anglický

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1.  - Měření a kontrola ozubených kol v koruně lisů 

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 2.  - Repase a údržba motorů SEW

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 3.  - Školení Eisenmann dopravník a usměrňovače pro nanášení laku - repase jednotlivých částí na lince PT-ED

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 4.  - Časovače OBARA pro bodové sváření nova technologie

  • Vítězný dodavatel
    Název: Obara corporation
    IČ: 271241347
    DIČ: CZ271241347
    Sídlo: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radek Ráliš
    Poznámka k dodavateli: jedinná předložená nabídka

Část 5.  - Školení na zařízení automatické spojky MMTJG na lince NAZJ

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 6. 

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 7. 

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 8. 

  • bez účasti. VŘ bude opakováno.

Část 9. 

  • Vítězný dodavatel
    Název: ATS aplikované technické systémy s. r. o.
    IČ: 27779556
    DIČ: CZ27779556
    Sídlo: Divadelní 1361/21, Nový Jičín 741 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vlastimil Raška
    Poznámka k dodavateli: jedinná předložená nabídka

Datum ukončení: 14. 7. 2014


 
Uveřejněno: 16. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016