Zpět

Odborné kurzy pro společnost DONALDSON CZECH REPUBLIC s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10201

Název zakázky: Odborné kurzy pro společnost DONALDSON CZECH REPUBLIC s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DONALDSON CZECH REPUBLIC s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 11, 431 51 Klášterec nad Ohří

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Michal Sviták, 474 616 601, michal.svitak@donaldson.com

IČ zadavatele: 26694778

DIČ zadavatele: CZ26694778

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Adéla Vlasáková DiS.
  • Telefon: 474 616 612
  • E-mail: adela.vlasakova@donaldson.com

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Průmyslová 11, 431 51 Klášterec nad Ohří

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění všech vyjmenovaných odborných kurzů

1. Technik kvality

2. Manažer metrologie

3. Interní auditor Integrovaného systému řízení

4. Audit produktu

5. MSA - Analýza systému měření

6. Interní auditor EMS

7. Interní auditor BOZP

8. Kvalita pro mistry

Podrobná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 1 Specifikace předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení kurzů: 12/2014 Předpokládaný termín dokončení kurzů: 05/2015 Hodina je dlouhá 60 minut u všech kurzů. 1. Technik kvality - 6 dní/48 hodin 2. Manažer metrologie - 6 dní/48 hodin 3. Interní auditor Integrovaného systému řízení - 3 dny/24 hodin 4. Audit produktu - 1 den/8 hodin 5. MSA - Analýza systému měření - 1 den/8 hodin 6. Interní auditor EMS - 2 dny/16 hodin 7. Interní auditor BOZP - 2 dny/16 hodin 8. Kvalita pro mistry - 2x2 dny/2x16 hodin

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel plánuje realizaci plnění v těchto místech: V prostorách dodavatele: 1. Technik kvality 2. Manažer metrologie 3. Interní auditor Integrovaného systému řízení 6. Interní auditor EMS 7. Interní auditor BOZP V prostorách zadavatele: 4. Audit produktu 5. MSA - Analýza systému měření 8. Kvalita pro mistry

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle následujících kritérií. a) Nabídková cena bez DPH – váha 30 % - v rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu v Kč - nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to tak, že hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k hodnocené nabídce. - hodnota nejvhodnější nabídky (nabídky s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH) bude vždy vydělena hodnotou konkrétní, právě hodnocené nabídky a vynásobena celkovou vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu b) Kvalita a rozsah vzdělávacích služeb - váha 40 % - v rámci tohoto kritéria bude zadavatel hodnotit rozsah, kvalitu a strukturu informací, které budou účastníkům školení poskytnuty, použitou metodiku a její inovativnost, kvalitu a obsah vzdělávacích materiálů, přínos pro cílovou skupinu. Metodika způsobu realizace: 0-50 bodů Uchazeč předloží návrh metodiky způsobu realizace zakázky, v němž specifikuje a rozpracuje níže uvedené části do této struktury: 1. Komplexnost způsobu plnění – Úroveň zpracování osnov školení a metodiky školení (max. 25 bodů) 2. Způsob ověřování efektivity – popis způsobu ověřování efektivity a kvality školení (evaluace prováděná účastníky kurzu i zadavatelem, ukázky dotazníků) (max. 25 bodů) Kvalita nabízených služeb: 0- 50 bodů Uchazeč v rámci nabídky specifikuje níže uvedené části dle této struktury: 1. Metody, inovativnost a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe. Rozmanitost školících pomůcek, popis ukázkových lekcí (max. 25 bodů) 2. Úroveň ukázky studijních materiálů u kurzů dle dílčí části plnění zakázky (max. 25 bodů) Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude v rámci dílčího hodnotícího kritéria přiděleno takové bodové ohodnocení, které odráží úspěšnost předmětu nabídky v rámci daného hodnotícího kritéria. V případě kvalitativního kritéria, tj. kvality a rozsahu nabízených vzdělávacích služeb, se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů. Bodová hodnota tohoto kritéria bude určena jako počet bodů hodnocené nabídky vynásobený váhou vyjádřenou v procentech. c) Flexibilita dodavatele - váha 30% Zadavatel bude hodnotit flexibilitu dodavatele z pohledu konání kurzů – tzn. Přizpůsobení se potřebám a provozním podmínkám firmy. 1. Možnost školení od 7.00 – (max. 50 bodů) 2. Rychlost změny termínu školení - dle provozních požadavků firmy – tzn. hodnocen bude nejvýše přípustný garantovaný počet dní na změnu termínu školení a zajištění realizace a proškolení jakéhokoliv kurzu z předmětu zakázky (max. 50 bodů) V případě tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů. Bodová hodnota tohoto kritéria bude určena jako počet bodů hodnocené nabídky vynásobený váhou vyjádřenou v procentech. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Uchazeč je pro splnění kvalifikačních kritérií povinen ve své nabídce předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak, aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka bude doručena zadavateli v uzavřené neporušené obálce nebo jiném neporušeném obalu. Obálka bude vhodným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při přepravě. Obálka bude dodána formou poštovní zásilky na adresu zadavatele. Přední stranu obálky uchazeč označí heslem: Výběrové řízení Odborné kurzy pro společnost DONALDSON CZECH REPUBLIC s.r.o. - NEOTVÍRAT.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyla podána žádná nabídka

Datum ukončení: 14. 11. 2014


 
Uveřejněno: 4. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016