Zpět

Odborné školení na míru pro nelékařský personál

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9358

Název zakázky: Odborné školení na míru pro nelékařský personál

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Svitavská nemocnice, a.s.

Sídlo zadavatele: Svitavy, Předměstí, Kollárova 643/7, PSČ 568 02

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Pavel Havíř, tel.: 466 011 151; 603 290 312, email: havir@nempk.cz MUDr. Pavel Kunčák, tel.: 461 569 313 email: kuncak@nemsy.cz

IČ zadavatele: 27520552

DIČ zadavatele: CZ27520552

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Markéta Nemšovská
  • Telefon: 461 569 147
  • E-mail: nemsovska@nemsy.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo Svitavské nemocnice tj.: Svitavy, Předměstí, Kollárova 643/7, PSČ 568 02

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace kurzů odborného školení na míru pro nelékařský personál nemocnice na základě podrobné specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy.

Zakázka neumožňuje variantní řešení.

Vítězný uchazeč bude povinen zajistit, že veškerá nabízená školení budou v souladu s nejnovějšími vývojovými trendy, bude je možné zahrnout do systému celoživotního vzdělávání nelékařských pracovníků a budou akreditována Ministerstvem zdravotnictví ČR nebo zařazena do kreditních systémů profesních organizací (např. ČAS).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 404104,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění je ihned po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. Termín ukončení plnění je nejpozději 31. 5. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Svitavy, Předměstí, Kollárova 643/7

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny na základě následujících pěti kritérií: 1. Celková nabídková cena (50 %) 2. Kvalita obsahové náplně kurzů (15 %) 3. Kvalita studijních materiálů využívaných ve výuce (15 %) 4. Kvalita řízení zakázky (5 %) 5. Metody výuky (15 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Pro zakázku platí následující požadavky na prokázání kvalifikace: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán (ne starší 3 měsíců) - prostá kopie • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - prostá kopie • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - originál Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče - seznam alespoň 5 referenčních školení/zakázek, z nichž jedna zakázka musí být v hodnotě alespoň 100 000,-Kč bez DPH - podrobné profesní životopisy lektorů dokladující, že lektoři, kteří budou školit nabízené kurzy, mají praktickou zkušenost jako školitelé nelékařského zdravotnického personálu a mají prokazatelně znalost prostředí zdravotnického zařízení - u lektorů požadujeme minimálně 2 roky zkušeností s výukou dospělých nebo doložení vzdělání v oboru andragogiky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Kompletní informace naleznete ve Výzvě k podání nabídek a jejích přílohách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Centrum andragogiky s.r.o.
    IČ: 27489698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Linet s.r.o.
    IČ: 00507814
    DIČ: CZ00507814
    Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný

Datum ukončení: 2. 6. 2014


 
Uveřejněno: 26. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016