Odborné vzdělávání klíčem k úspěchu PNsP, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8778
Název zakázky: Odborné vzdělávání klíčem k úspěchu PNsP, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Podřipská nemocnice s poliklinikou Roudnice n.L., s.r.o.
Sídlo zadavatele: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem
- Jméno: MUDr. Josef Krajník, tel.: 602 478 083, email: uctarna@pnsp.cz
IČ zadavatele: 25443801
DIČ zadavatele: CZ25443801
- Jméno: Petra Voglová
- Telefon: 607 967 931
- E-mail: vyberove.rizeni@pnsp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 7. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace vzdělávacích aktivit, včetně poskytnutí studijních materiálů vztahujících se ke kurzům všem účastníkům kurzů a případně zajištění technického zařízení. Podrobná specifikace obsahu zakázky, údajů a další podmínky pro plnění zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.
Předmět výběrového řízení je dělen na 2 části dle specifikace. Zadavatel umožňuje variantní řešení - dílčí plnění. Dodavatel může podat svoji nabídku na jednu z částí nebo na všechny části. Pro každou část zakázky je nutné předložit samostatný návrh smlouvy. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Na dodávku každé části je možné vybrat jiného dodavatele. Jednotlivá dílčí plnění jsou označena písmeny 1) a 2).
Část 1)
Oblast legislativy, managementu, účetnictví, jazykové výuky, supervize apod.
Část 2)
Oblast zdravotnických kurzů
Specifikace v příloze č. 2.
Nabídkovou cenu vyplňte do přílohy č. 2 a zahrňte do nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 691900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 7/2013 – 4/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena – váha 60% 2) Kvalita nabízených služeb a studijního materiálu – váha 20% 3) Vyhodnocování výsledků a poskytování zpětné vazby – 20% Vzhledem k tomu, že je umožněno variantní - dílčí plnění, bude hodnocena každá část zakázky zvlášť, tzn., že bude hodnocena nabídková cena jednotlivých oblastí.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1) Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. (doložení čestným prohlášením) 2) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3) Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona č. 137/2006 Sb. a) Doloží minimálně 3 významné reference dodavatele dokládající zkušenosti se vzdělávacími programy za poslední 3 roky v minimálním souhrnném objemu 200 000 Kč bez DPH. Uchazeč uvede název zakázky, název společnosti, hodnotu zakázky, kontaktní osobu a telefonní číslo na kontaktní osobu. Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. u této zakázky prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. K prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů může dodavatel použít vzor čestného prohlášení, které je přílohou této zadávací dokumentace. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže v této zakázce dodavatel, který doklady předloží/prokáže originálem nebo ověřenou kopii, ne starší 90 dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: • Doložení nabídky také v elektronické verzi na CD či DVD. • Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo, která bude podepsána oprávněnou osobou. Podrobnosti viz. zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-2_1_2.xls (1. 5. 2016 01:46)
- vyzva_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50_51_52_53_54_55_56_57_58_59_60_61_62_63_64_65_66_67_68_69_70_71_72_73_74_75.pdf (1. 5. 2016 01:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Výběrové řízení bylo zrušeno, jelikož se nepřihlásil žádný uchazeč.
Datum ukončení: 19. 7. 2013