Odborné vzdělávání klíčem k úspěchu PNsP, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9150
Název zakázky: Odborné vzdělávání klíčem k úspěchu PNsP, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Podřipská nemocnice s poliklinikou Roudnice n. L., s.r.o.
Sídlo zadavatele: Alej 17. listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem
- Jméno: MUDr. Josef Krajník, tel.: 602 478 083, email: uctarna@pnsp.cz
IČ zadavatele: 25443801
DIČ zadavatele: CZ25443801
- Jméno: Petra Voglová
- Telefon: 607967931
- E-mail: vyberove.rizeni@pnsp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 10. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem 3. patro, sekretariát
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Realizace vzdělávacích aktivit, včetně poskytnutí studijních materiálů vztahujících se ke kurzům všem účastníkům kurzů a případně zajištění technického zařízení. Podrobná specifikace předmětu zakázky je přílohou výzvy.
Předmět výběrového řízení je dělen na 3 části dle specifikace. Zadavatel umožňuje variantní řešení - dílčí plnění. Dodavatel může podat svoji nabídku na jednu z částí nebo na všechny části. Pro každou část zakázky je nutné předložit samostatný návrh smlouvy. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Na dodávku každé části je možné vybrat jiného dodavatele. Jednotlivá dílčí plnění jsou označena písmeny 1), 2) a 3).
Část 1)
Supervize, Právo, management, technika, rovné příležitosti
Předpokládaná hodnota zakáky v Kč bez DPH 242.900 Kč
Část 2)
Účetní a daňové znalosti
Předpokládaná hodnota zakáky v Kč bez DPH 100.900 Kč
Část 3)
Jazykové dovednosti
Předpokládaná hodnota zakáky v Kč bez DPH 163.600 Kč
Nabídkovou cenu vyplňte do přílohy č. 1 výzvy a zahrňte do nabídky.
Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, zprávy z kurzů atd.) dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky na publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Dodavatel zajistí prezenční listinu z každého jím organizovaného kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem. Originál prezenčních listin předá zadavateli.
Dodavatel zajistí hodnotící dotazník od účastníků kurzu a předá ho zadavateli.
Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu s vyhodnocením kurzu. Jednou za 3 měsíce proběhne osobní schůzka, na které poskytne dodavatel zpětnou vazbu manažerovi projektu a vedení společnosti. Po ukončení vzdělávacích aktivit zpracuje dodavatel souhrnnou zprávu s vyhodnocením vzdělávacích aktivit a doporučeními na další rozvoj zaměstnanců.
Dodavatel vystaví každému absolventovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování kurzu.
Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím subdodavatelů, dle možností dodavatele, aby byla zajištěna kvalita kurzů. Pokud bude zakázka realizována prostřednictvím subdodavatelů, je uchazeč povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého subdodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto subdodavateli uchazečem předány a to nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 507400,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10/2013 – 5/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1)Nabídková cena – váha 60% 2)Kvalita nabízených služeb a studijního materiálu–váha 40% Metoda hodnocení nabídek dle kritéria 1: Hodnocena bude konečná nabídková cena bez DPH uvedená v nabídce. Tyto cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s dodávkou zakázky a bude formulována jako cena konečná a nejvyšší možná. Nejvýhodnější nabídkou je ta s nejnižší cenou. nejvýhodnější nabídka (tzn. nejnižší cena) 100 x ------------------------ x váha vyjádřená v % cena hodnocené nabídky Metoda hodnocení nabídek dle kritéria 2: Hodnocen bude návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod forem výuky, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek. Kladně bude hodnocena výstižná formulace obsahu, struktury a rozsahu kurzů, použití moderních a variabilních vyučovacích metod a jejich provázanost, důraz bude kladen na interaktivitu výuky. Možnost ověřování v praxi. Vhodnost zařazení výukových pomůcek dle specifikace kurzů. Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů , ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Při hodnocení bude použit tento vzorec: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentu Body z veškerých kritérií hodnocení obsahové stránky nabídky se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Vzhledem k tomu, že je umožněno variantní - dílčí plnění, bude hodnocena každá část zakázky zvlášť, tzn., že bude hodnocena nabídková cena jednotlivých oblastí.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1) Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. (doložení čestným prohlášením) Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních třech letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. u této zakázky prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. 2) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže v této zakázce dodavatel, který doklady předloží/prokáže v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: • Realizátor navrhne znění smlouvy o dodávkách vzdělávacích kurzů podle stanovených požadavků. Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a bude podepsán oprávněnou osobou. • Nabídka i doklady a informace k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně veškerých požadovaných příloh, svázány do jednoho svazku. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být očíslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou. • Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi: a) názvem zakázky a registračním číslem projektu b) nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OP LZZ - NEOTVÍRAT“ c) názvem/obchodní firmou uchazeče d) sídlem uchazeče e) názvem/obchodní firmou příjemce • Otevírání obálek bude probíhat dne 9.10.2013, v 9:15 hod na adrese Alej. 17 listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem. • Zadavatel v zájmu zachování transparentnosti a rovnosti zacházení s uchazeči přijímá žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ve formě e-mailové komunikace s kontaktní osobou zadavatele. Na ostatní způsoby komunikace, zejména telefonickou, nebude reagováno a nebudou touto formou předávány žádné informace. Platební podmínky: Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem vždy po dodání požadovaného školení, a to v částce za jednotlivé školení dle prohlášení o nabídkové ceně zpracovaného v souladu s čl. 3 této dokumentace a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity. Splatnost faktur bude 14 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a reg.č. projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn ji vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.
Soubory ke stažení:
- dotazy_1_2.docx (1. 5. 2016 04:03)
- dotazy2_1.pdf (1. 5. 2016 04:03)
- pnsp-priloha-c.-1.xls (1. 5. 2016 04:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1.
- Vítězný dodavatel
Název: Expertní skupina CALLISTO CZ,s.r.o.
IČ: 27139114
DIČ: CZ27139114
Sídlo: Cítov 80, 277 04 Cítov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Kallista
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 2.
- Vítězný dodavatel
Název: EVERESTA s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ 25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček či Mgr. Pavlína Šlajsová
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3.
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Klára Koubská
IČ: 48972134
DIČ: CZ48972134
Sídlo: Palackého nám. 403, 411 81 Brozany n. Ohří
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Koubská
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: EVERESTA s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ 25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Datum ukončení: 30. 10. 2013