Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HTS s.r.o. – Technologie REOLON DINO & C. SNC – Opakované řízení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10094
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HTS s.r.o. – Technologie REOLON DINO & C. SNC – Opakované řízení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 9. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Heat Transfer Systems s.r.o.
Sídlo zadavatele: Novosedly 238, PSČ 691 82
- Jméno: Dr. Franco Fonzari, jednatel
IČ zadavatele: 25726242
DIČ zadavatele: CZ25726242
- Jméno: Ing. Pavel Doskočil
- Telefon: + 420 724 321 203
- E-mail: pavel.doskocil@luvegroup.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 10. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Heat Transfer Systems s.r.o., Novosedly 238, 691 82 Novosedly
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb, jejichž cílem je vytvoření interního systému specifického vzdělávání na výrobní stroje společnosti REOLON DINO & C. SNC, IT00081510257, via Umbaldo Bracalenti 1/3, 32020 LIMANA – LOC. CESA (BL), Italy, jež byly zakoupeny zadavatelem z vlastních finančních prostředků. Vzdělávací služby budou spočívat zejména v realizaci speciálnících školení zaměstnanců zadavatele na pozicích „Operátor stroje“ a „Pracovník údržby“ v obsluze a údržbě zařízení Expandérů (strojová technologie pro výrobu stěžejních komponent na výrobu lamelových tepelných výměníků) (dále také jako „stroje“ či „zařízení“). Zároveň dojde k vyškolení interních lektorů, kteří budou ovládat know-how o výrobních strojích, jejich vlastnostech, specifických nastaveních atd. Dílčím předmětem zakázky je participace na tvorbě výukových materiálů, jež budou sloužit jako efektivní a kvalitní podklad pro budoucí školení zaměstnanců zadavatele. Participace na tvorbě výukových materiálů bude spočívat v kooperaci externích lektorů se zaměstnanci zadavatele v průběhu školení a v průběžné tvorbě podkladů, které pak budou zpracovány zadavatelem ve výukové materiály.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 272766,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10/2014 - 4/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Novosedly 238, PSČ 691 82.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Źádná
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - základní kvalifikační předpoklady - profesní kvalifikační předpoklady - čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit veřejnou zakázku (bližší informace ve výzvě k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Specifikovány ve Výzvě k jednání v jednacím řízení bez uveřejnění.
Soubory ke stažení:
- cms-vyzva-k-jednani-final_1_2.pdf (2. 5. 2016 15:37)
- priloha-c.-1-zavazny-text-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb.doc (2. 5. 2016 15:37)
- priloha-c.-2-kryci-list-nabidky-vzor-_1_2_3_4_5_6.docx (2. 5. 2016 15:37)
- priloha-c.-3-cestne-prohlaseni-uchazece_1_2.docx (2. 5. 2016 15:37)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni_1_2_3_4_5_6_7_8.docx (2. 5. 2016 15:37)
- priloha-c.-5-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zvz-vzor-_1_2_3_4_5_6_7.docx (2. 5. 2016 15:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název:REOLON DINO & C. SRL
DIČ: IT00081510257
Sídlo: via Ubaldo Bracalenti 1/3, 32020 LIMANA – LOC. CESA (BL), Italy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Reolon Dino
Poznámka k dodavateli:
Dodavatel byl vybrán v jednacím řízení bez uveřejnění realizovaného dle ust. § 23 odst. 4 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Datum ukončení: 23. 10. 2014