Zpět

Odborným vzděláváním zaměstnanců k rozvoji a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti FERAMO

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9552

Název zakázky: Odborným vzděláváním zaměstnanců k rozvoji a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti FERAMO

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: FERAMO METALLUM INTERNATIONAL s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vodařská 108/15, 619 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jiří Helán, advokát KROUPAHELÁN advokátní kancelář, s.r.o. Brno, Jakubská 121/1, PSČ 602 00 tel: + 420 775 298 185 e-mail: helan@kroupahelan.cz

IČ zadavatele: 46962913

DIČ zadavatele: CZ46962913

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jiří Helán
  • Telefon: + 420 775 298 185
  • E-mail: helan@kroupahelan.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 2. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
KROUPAHELÁN advokátní kancelář, s. r. o. se sídlem Jakubská 121/1, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování lektorských a vzdělávacích služeb zadavateli.

Veřejná zakázka je rozdělena na dále vymezené části:

Část 1. Obsluha a údržba strojů DISA

Obecná charakteristika:

Zadavatel vlastní typ unikátního strojního zařízení DISA a DISAMATIC používaného ve slévárenství. Toto zařízení je pro výrobní činnost společnosti klíčové a pro jeho užívání a údržbu potřebují pracovníci odpovídající znalosti a dovednosti. Výstupem této části zakázky bude unikátní know-how uplatnitelné ve výrobním procesu společnosti a zajištění odpovídající odbornosti pracovníků pro výkon své činnosti. Zaměstnanci budou díky možnosti získat v rámci pracovní doby unikátní know-how motivováni ke zvýšení své odborné kvalifikace a upevní si tak svoji pracovní pozici u zadavatele.

Tato část veřejné zakázky obsahuje následující školení:

a)      Výrobní školení pro obsluhu strojů DISA:

Počet školených osob: 16 pracovníků výrobního úseku.

Počet školících dní: 3.

Obsah školení: Teoretická a praktická výuka používání strojního zařízení DISA a DISAMATIC ve výrobě; proškolený pracovník bude schopen zařízení obsluhovat a řídit.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob.

b)     Procesní školení údržba, seřízení, principy fungování DISA:

Počet školených osob: 8 pracovníků údržby.

Počet školících dní: 7.

Obsah školení: pracovník údržby se seznámí s procesem údržby strojního zařízení, jeho seřízením a principy fungování.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob.

Část 2. Výrobní školení SPC

 

Obecná charakteristika:

Vzhledem k plánovanému rozšíření výrobní činnosti pracovníci potřebují pro výkon své funkce disponovat dostatečnými a aktualizovanými odbornými znalostmi, které jsou schopni uplatnit v praxi.

Tato část veřejné zakázky spočívá ve výrobním školení SPC:

Počet školených osob: 10.

Počet školících dní: 1.

Obsah školení: Teoretická a praktická výuka metody SPC.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob.

Část 3. Školení REACH, IMDS systému

 

Tato část veřejné zakázky spočívá ve školení REACH, IMDS systému:

Počet školených osob: 1.

Počet školících dní: 2.

Obsah školení: Teoretická a praktická výuka zefektivnění práce s IMDS, REACH a seznámení s jeho novými funkcemi.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %.

Část 4. Školení obrábění na soustruhu

 

Tato část veřejné zakázky spočívá ve školení obrábění na soustruhu:

Počet školených osob: 1.

Počet školících dní: 5.

Obsah školení: Teoretická a praktická výuka spočívající v osvojení si dovedností práce se soustruhem.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob

Část 5. Odborná školení bezpečnost a audit procesu

Obecná charakteristika:

Školení jsou zaměřena na oblast bezpečnosti výrobku a odpovědnosti za výrobek jako celek, přičemž bude kladen důraz na pochopení problematiky v legislativním smyslu (představení technické legislativy). Dále se bude tato klíčová aktivita soustředit na seznámení se s obsahem příručky VDA 6.3 Audit procesu, díky čemuž získají vybraní pracovníci základní přehled o procesním přístupu, analýze rizik a možných typech auditů. Důraz bude kladen na transformaci průběhu auditu do procesní podoby, ve které se sledují vstupy, výstupy, činnosti a zdroje. Cílem školení je obeznámení pracovníků s formálními náležitostmi, které jsou nezbytné pro korektní organizaci výrobního procesu a splnění technických požadavků, které jsou na výrobek kladeny. Obeznámení s procesem auditu povede k optimalizaci a zefektivnění kontrolních procesů zadavatele.

 Tato část veřejné zakázky obsahuje následující školení:

 a)      Školení VDA 6.3 modul A:

Počet školených osob: 22.

Počet školících dní: 2.

Obsah školení: Školená osoba se seznámí s obsahem příručky VDA 6.3 Audit procesu.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob.

 b)     Školení zodpovědnost za bezpečnost výrobku:

Počet školených osob: 35 (školené osoby budou rozděleny alespoň na 2 skupiny; každá skupina bude mít výuku samostatně tak, aby maximální počet školených osob v jedné skupině byl 18).

Počet školících dní: 2.

Obsah školení: Školená osoba získá potřebné znalosti ohledně zodpovědnosti za bezpečnost výrobku, jmenovitě v oblasti výroby bezpečnostních komponentů brzdového systému v oboru automotiv.

Ukončení školení: Podmínkou úspěšného absolvování daného kurzu a získání osvědčení bude splnění závěrečné zkoušky nebo testu na 60 %. Předpokládá se, že osvědčení obdrží minimálně 80 % školených osob

 

Společná ustanovení

Dodavatel při plnění veřejné zakázky postupuje vždy tak, aby obsah jednotlivých školení byl v souladu s cíli těchto školení (pokud jsou tyto cíle vyjádřeny).

Jedním školícím dnem se rozumí 8 hodin vyučování; polední přestávka se do doby školícího dne nezapočítává.

Dodavatel obstará pro jednotlivá školení učební materiály s obsahem přiměřeným tématům školení. Každá školená osoba při jednotlivých školeních obdrží tento výukový materiál. Učební materiály musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013.

 Výuka probíhá v provozovně zadavatele na adrese FERAMO METALLUM INTERNATIONAL s.r.o., Vodařská 108/15, Brno 619 00. Teoretická výuka bude probíhat s promítáním prezentace. Dodavatel bude mít pro účely prezentace při školení zajištěný hardware (projektor, počítač). Náklady na energie a spotřebovaný materiál při praktické výuce hradí zadavatel.

 Závěrečnou zkoušku nebo test sestavuje dodavatel tak, aby se ověřily získané znalosti zaměstnanců v oblasti předmětu daného školení. Dodavatel je povinen každému úspěšnému absolventovi školicího bloku předat příslušné osvědčení o absolvování školicího bloku. Osvědčení musí odpovídat pravidlům pro publicitu dle platného Manuálu pro publicitu OP LZZ 2007 – 2013.

Seznam použitých zkratek:

DISA                           -           Název formovací linky

SPC                             -           Statistical process control

INVR                           -           Odlívací zařízení formovací linky DISA

ASEA                          -           Odlívací zařízení formovací linky DISA

PIKS12                        -           Dohřívací pec tekutého kovu

REACH                        -           Systém „Registration, evaluation, authorisation of chemicals“

IMDS                          -           Systém na sledování materiálu dle chemického složení

Catia V5                     -           Software pro 3D počítačové konstruování

VDA 6.3 modul A       -           Typ procesního auditu podle normy VDA 6.3 (německý automotive standard)

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 806880,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Harmonogram předpokládaného plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedený ve specifikaci požadovaného plnění (část E. zadávací dokumentace). Školení budou probíhat v průběhu měsíců březen 2014 až únor 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Provozovna zadavatele na adrese FERAMO METALLUM INTERNATIONAL s.r.o., Vodařská 108/15, Brno 619 00.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady v rozsahu daném ustanovením § 53 odst. 1 ZVZ, b) splní profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu daném ustanovením § 54 písm. a), b) ZVZ, c) splní technické kvalifikační předpoklady vymezené v textové části zadávací dokumentace (článek 11). Podrobnosti k výše uvedeným kvalifikačním předpokladům jsou uvedeny v textové části zadávací dokumentace v již zmíněném článku 11. (Zadávací dokumentace je níže přiložena k této výzvě k podání nabídek.)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Jiný jazyk nabídky není přípustný.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Toto zadávací řízení se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1.1.2014 (číslo revize 9) a neaplikují se na něj ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách vzhledem k tomu, že se jedná o veřejnou zakázku malého rozsahu podle § 12 odst. 3 ZVZ.

Další podmínky:
Kompletní zadávací dokumentace je rovněž k dispozici na profilu zadavatele https://uverejnovani.cz/profiles/details/feramo-metallum-international-s-r-o

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

Vítězný dodavatel

Název: DISA Industries A/S

IČ: 18802996

Sídlo: Højager 8, 2630 Taastrup, Denmark

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ulla Hartvig P. Toennesen

 

ČÁST 2:

 

·      Vítězný dodavatel

Název: DTO CZ, s.r.o.

IČ: 47666439

DIČ: CZ47666439

Sídlo: Mariánské náměstí 480/5, 790 28 Ostrava – Mariánské Hory

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Alan Vápeníček, CSc.

 

·      2. uchazeč

Název: Gradua-CEGOS, s.r.o.

IČ: 25605381

DIČ: CZ25605381

Sídlo: Karlovo náměstí 325/7, 128 01 Praha 2

 

ČÁST 3:

 

·      Vítězný dodavatel

Název: ReachSpektrum, s.r.o.

IČ: 27871665

DIČ: CZ27871665

Sídlo: Dělnická 213/12, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Holomek

 

ČÁST 4:

 

·     Vítězný dodavatel

Název: Střední škola strojírenská a elektrotechnická, Brno, Trnkova 113

IČ: 00380431

DIČ: CZ00380431

Sídlo: Trnkova 113, 628 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Moliš

 

ČÁST 5:

 

·      Vítězný dodavatel

Název: Gradua-CEGOS, s.r.o.

IČ: 25605381

DIČ: CZ25605381

Sídlo: Karlovo náměstí 325/7, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Karel Bednář

 

·      2. uchazeč

Název: Česká společnost pro jakost

IČ: 00417955

DIČ: CZ00417955

Sídlo: Novotného lávka 200/5, 116 68 Praha – Staré město

 

·      3. uchazeč

Název: BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o.

IČ: 26165007

DIČ: CZ26165007

Sídlo: Olbrachtova 1, 140 02 Praha 4

Datum ukončení: 30. 4. 2014


 
Uveřejněno: 14. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016