Zpět

Organizace výběrových/zadávacích řízení v individuálním projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10118

Název zakázky: Organizace výběrových/zadávacích řízení v individuálním projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Lubomír Franc, hejtman Královéhradeckého kraje telefon: 495 817 222 e-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Robert Černý
  • Telefon: +420 495 817 432
  • E-mail: rcerny@kr-kralovehradecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna Královéhradeckého kraje v úředních dnech (pondělí, středa) od 7 hod. do 17 hod., mimo úřední dny od 7 do 14.30 hod., nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele (Královéhradecký kraj, Odbor sociálních věcí, k rukám Mgr. Roberta Černého, Pivovarské náměstí 1245/2, Hradec Králové, 500 03).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka malého rozsahu na služby – organizace výběrových řízení a zajištění administrace řízení v individuálním projektu Královéhradeckého kraje v oblasti sociální a poskytnutí souvisejících právních služeb.

Tyto služby se budou sestávat z těchto úkonů:

a)     zpracování zadávacích podmínek k jednotlivým veřejným zakázkám (zejm. výzev, zadávacích dokumentací, návrhů smluv, které jsou součástí realizace projektu, přičemž veškerá dokumentace musí splňovat požadavky ZVZ, Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ, Směrnice Královéhradeckého kraje kterou se stanovuje postpu při zadávání veřejných zakázek a ostatních metodických materiálů Královéhradeckého kraje;

b)     zajištění administrace jednotlivých řízení.

Detailní popis jednotlivých činností - viz přiložená Výzva k předložení nabídky.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2014 - leden 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Královéhradecký kraj Pivovarské náměstí 1245/2 500 03 Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle vzoru čestného prohlášení, které tvoří přílohu č.2 výzvy - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Doklad vydaný profesní samosprávnou komorou či jinou profesní organizací prokazující jeho členství v této komoře či jiné organizaci, je-li takové členství nezbytné pro plnění veřejné zakázky na služby podle zvláštních právních předpisů; v tomto konkrétním případě se bude jednat o předložení výpisu ze seznamu Advokátů vedeného Českou Advokátní komorou - Seznam významných služeb (zakázek) poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich přesného popisu, rozsahu a doby plnění - Seznam členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění zakázky, s uvedením jejich životopisu s použitím závazného vzoru uvedeného v příloze této výzvy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč v krycím listu nabídky nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč předložení v nabídce návrh mandátní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče s uvedením nabídkové ceny.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Důvodem ke zrušení výběrového řízení bylo formální pochybení při zveřejnění výzvy na www.esfcr.cz: • z nezjištěných technických příčin byla samostatná příloha „Výzva k předložení nabídky v rámci zadávání veřejných zakázek malého rozsahu“ zveřejněna až 30. září 2014; • na webových stránkách byla také uvedena nesprávná e-mailová adresa na kontaktní osobu. Dalším důvodem zrušení výběrového řízení bylo nedostatečné vymezení zadávacích podmínek ve vztahu k předmětné veřejné zakázce, o čemž svědčí mimo jiné i četné dotazy uchazečů, které zadavatel dosud obdržel. Zadavatel upraví zadávací podmínky, tak aby lépe odpovídaly požadavkům na kvalitu plnění veřejné zakázky a umožňovaly uchazečům podat porovnatelné nabídky.

Datum ukončení: 1. 10. 2014


 
Uveřejněno: 25. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016