Organizační zajištění informačních seminářů a konferencí v projektu „Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – I. etapa“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9173
Název zakázky: Organizační zajištění informačních seminářů a konferencí v projektu „Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – I. etapa“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 10. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů České
Sídlo zadavatele: Václavské nám. 21, 113 60 Praha 1
- Jméno: Jan Wiesner, prezident KZPS ČR telefon: +420 222 324 985 e-mail: kzps@kzps.cz
IČ zadavatele: 496 27 325
DIČ zadavatele: CZ49627325
- Jméno: Dr. Jan Zikeš, vedoucí tajemník
- Telefon: +420 222324985
- E-mail: zikes@kzps.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 10. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek: Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů České republiky. Uchazeči mohou ve lhůtě pro podání nabídek v pracovních dnech (Po - Čt od 09:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 hod. do 15:00 hod, Pá od 09:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 hod. do 14:00 hod.) osobně podat nabídku do kanceláře 522 (5. patro) na adrese Václavské nám. 21, 113 60 Praha 1. Dodavatelé mohou podat nabídky rovněž doporučeně poštou, popř. kurýrní službou, a to na výše uvedenou adresu zadavatele. Při podání nabídky poštou nebo jiným veřejným přepravcem se za okamžik podání nabídky považuje její fyzické převzetí zadavatelem na výše uvedené adrese, nikoliv datum jejího předání poště (kurýrní službě). Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději do skončení lhůty pro podání nabídek, tj. do 21. 10. 2013 do 10:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní organizační zajištění informačních seminářů a konferencí (dále společně jen „akce“) pořádaných zadavatelem v rámci projektu „Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – I. etapa“, č. CZ. 1.04/1.1.01/95.00003 v období od uzavření smlouvy o poskytování služeb do 30. 06. 2015.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky jsou dále:
a) pronájem prostor vhodných pro pořádání akcí (např. konferenční sály apod.) odpovídající počtu účastníků konkrétní akce – úhrada za pronájem prostor je součástí nabídkové ceny, nebude jej hradit zadavatel;
b) zajištění občerstvení účastníků (nápoje, hlavní jídlo, občerstvení) – blíže specifikováno v bodě 2.7 ZD
c) zajištění technického vybavení (dataprojektor, SW pro účely promítání prezentací atp.) – blíže specifikováno v bodě 2.8 ZD
d) zajištění přítomnosti osoby zastupující dodavatele, která je odpovědná za realizaci akce, a to na každém organizovaném informačním semináři nebo konferenci
e) zajištění realizace veřejné zakázky v souladu s aktuálně platným zněním pravidel pro publicitu OP LZZ (metodický pokyn D4 Manuál pro publicitu, ke stažení na: http://www.esfcr.cz/folder/4771/).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5006404,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od uzavření smlouvy o poskytování služeb do 30. 06. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Zadavatel upozorňuje, že uvedený seznam míst, kde budou služby poskytovány, je pouze předpokladem a v průběhu plnění smlouvy o poskytování služeb může dojít ke změně míst uvedených v tomto seznamu. Benešov Blatná Brno Broumov Bruntál Čelákovice České Budějovice Děčín Dochov Dubí u Teplic Dvůr Králové Frýdek Místek Havlíčkův Brod Hodonín Hradec Králové Hranice na Moravě Chomutov Chrudim Jablonec nad Nisou Jihlava Jindřichův Hradec Karlovy Vary Kladno Klatovy Kolín Kroměříž Kutná Hora Liberec Litoměřice Mladá Boleslav Most Náchod Nerovnice Nový Jičín Nymburk Olomouc Opárno Opava Ostrava Pardubice Pelhřimov Petrovice u Karviné Písek Plzeň Praha Prostějov Rajhrad Rakovník Raspenava Rožínka Rožnov Rychnov nad Kněžnou Semily Slaný Sokolov Strakonice Svitavy Tábor Telč Trhovec Třebíč Turnov Uherské Hradiště Ústí nad Labem Ústí nad Orlicí Valašské Meziříčí Vamberk Varnsdorf Velká Úpa Velké Meziříčí Větrný Jeníkov Vrchlabí Vsetín Zlín Znojmo Žatec Žďár nad Sázavou
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny dle § 81 odst. 1 písm. a) ZVZ, tj. dle ekonomické výhodnosti nabídky, a to v souladu s následujícími dílčími kritérii hodnocení: Dílčí kritérium č. 1: Rychlost zajištění služby Dílčí kritérium č. 2: Celková nabídková cena včetně DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je v souladu s § 62 odst. 1 ZVZ dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 písm. a) až h), j) a k) ZVZ, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) a b) ZVZ, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, a d) splní technický kvalifikační předpoklad podle § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ minimálně v úrovni požadované zadavatelem. Zadavatel stanovuje požadavek, aby dodavatel v posledních 3 letech realizoval zakázky, jejichž předmětem bylo zajištění organizace seminářů, workshopů, školení, příp. obdobných akcí s celkovým finančním objemem alespoň 500.000,- Kč bez DPH. Dle § 62 odst. 3 ZVZ se ve zjednodušeném podlimitním řízení prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Dodavatel tedy doloží ve své nabídce toliko čestné prohlášení o splnění výše uvedených základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů a čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem je dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 ze dne 1. 10. 2013.
Další podmínky: Zadávací dokumentace dostupná na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/konfederace-zamestnavatelskych-a-podnikatelskych-svazu
Soubory ke stažení:
- vyzva-zajisteni-skoleni-fv.pdf (1. 5. 2016 04:11)