Zpět

Podpora sociální integrace v Bruntále

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9580

Název zakázky: Podpora sociální integrace v Bruntále

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Bruntál

Sídlo zadavatele: Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jména a příjmení: Ing. Alexandra Klusák Snopková Telefon: +420 777 607 344 E-mail: info@profondinvest.cz

IČ zadavatele: 00295892

DIČ zadavatele: CZ00295892

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Veronika Žáková
  • Telefon: +420 554 706 298
  • E-mail: veronika.zakova@mubruntal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají písemně v listinné podobě. Uchazeč podá nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky je nutné předložit na adresu zadavatele zadávacího řízení, tzn. Město Bruntál, Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál, a to: - osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8.00 – 15.00 hod. (poslední den do 09:00 hod) pouze na hlavní podatelnu zadavatele, budova B, číslo dveří: 009, do sídla zadavatele Město Bruntál, Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál, - zaslat na totožnou adresu zadavatele tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek, t.j. nejpozději do: 04. dubna 2014 do 09:00 hod. Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dne 10. února 2014 a skončí dne 04. dubna 2014 v 09:00 hodin. Včasnost doručení je rizikem uchazeče.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je poskytování vybraných sociálních služeb a poskytování fakultativních činností ve městě Bruntál. Předmětem zadávacího řízení jsou sociální služby poskytované na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů, a dále v souladu s vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a fakultativní činnosti (dále jen „Zákon o sociálních službách“).

Zakázka je dle § 98 Zákona rozdělena na níže uvedených pět částí:

Část 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež včetně fakultativních činností - Západní lokalita,

Část 2 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Centrum města,

Část 3 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi včetně fakultativních činností,

Část 4 - Terénní program pro mládež ohroženou návykovým chováním,

Část 5 - Azylové domy pro rodiče s dětmi.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8131776,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovil pro plnění zadávacího řízení následující termíny. Termín zahájení plnění: do 5-ti dnů od písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění předmětu zadávacího řízení Termín ukončení plnění: max. 14 kalendářních měsíců od termínu zahájení plnění předmětu zadávacího řízení Zadavatel si vyhradil podmínku změny předpokládaného termínu plnění zadávacího řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zadávacího řízení je katastrální území města Bruntál.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je: Nejnižší nabídková cena veřejné zakázky v Kč včetně DPH, kdy DPH je rovno 0,- Kč Předmětem hodnocení je cena veřejné zakázky celkem, tzn. za celou dobu realizace veřejné zakázky, tzn. za 14 měsíců. Nabídky budou hodnoceny tak, že nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH, kde DPH je rovno 0,- Kč bude hodnocena 100 body. Ostatní nabídky budou podle tohoto dílčího hodnotícího kritéria hodnoceny bodovou hodnotou stanovenou výpočtem podle vzorce: Hodnocení když nejvýhodnější nabídka má minimální hodnotu = hodnota nejvýhodnější nabídky/hodnota nabídky * 100 * váha (1,0) Váha hodnotícího kritéria byla stanovena ve výši 100%. Hodnocení nabídek dle bude provedeno za každou část veřejné zakázky zvlášť.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který prokáže splnění podmínek podle § 53 odst. 1 písmena a) – k) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen "Zákon"). Uchazeč je povinen prokázat splnění profesních kvalifikačních předpokladů v souladu § 54 písmena a), b), d) Zákona. Dle § 50 odst. 1 písm. c) Zákona předloží uchazeč čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Naplnění podmínek technických kvalifikačních předpokladů je povinen uchazeč na základě podmínek v souladu s § 56 odst. 2, písmena a), e) Zákona. Blíže viz zadávací dokumentace a jednotlivé příohy zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována a podána v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 01.01.2014.

Další podmínky:
Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci a jednotlivých přílohách zadávací dokumentace. Zadávací dokumentaci je možno vyžádat u zpracovatele zadávacího řízení – PROFOND INVEST s.r.o., Ing. Alexandra Klusák Snopková, info@profondinvest.cz, +420 777 607 344. Zadávací dokumentace bude po předešlé domluvě zaslána dodavateli prostřednictvím držitele poštovní licence, případně jinou vhodnou formou.


 
Uveřejněno: 10. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016